Ahogyan kilépett a tömbházból, megcsapta a fülledt meleg. A késő tavaszi időt mindig is utálta, és ezt szóvá is szokta tenni. Ilyenkor az ember nem tudja, mit csinálna jobban, elásná magát, vagy lehűtené magát egy sörrel. Bár a basszeros eszébe inkább csak az elöbbi járt.
A próbaterem nem volt olyan messze a lakásától, gyalog körülbelül 10 perc. Ezért is költözött oda Giorgio. Ő folyamatosan késett próbákról. Ezt a rossz szokását már valamennyire elhagyta, viszont néha még megesik.
A próbatermük nem volt a legújabb. Egy kis egyemeletes kockaház volt, amin még házszám sem díszelgett. A csengő fölé egy papír volt ragasztva, amin nagy betűkkel az díszelgett, hogy "CSENGŐT ERŐSEN NYOMNI!", ami valószinűleg valamelyik faszi krikszkrakszos kézírásával lett írva.
Régi placc volt, de ők teljesen meg voltak elégedve vele. A menedzserük, Zoli sokszor próbálta meggyőzni őket, hogy szerezzenek valami praktikusabb helyet, de sosem tették. Az első nap óta ez a találkozóhelyük, és ezt szeretnék mindig maguk mellett tudni.
A kinti forróság után nagyon jól esett belépni a hűtött házba. Az ajtóval szemben egy zsúfolt folyosó volt, amiből két helység nyílt. Az egyik két másik szobával, a másik pedig egy mosdóval, ami mellett egy kis konyha volt.
A zenekar többi tagja általában a konyhában van, vagy a próbateremként szolgáló nappaliban. Az utóbbiban Ati Zsombort és Barnit találta meg, éppen beszélgettek. Amikor a basszeros belépett síri csend lett. Ledobta a gitárját és intett a két srácnak. Zsombor egy kis mosollyal a száján köszönt neki, míg Barni szúrós nézéssel motyogott valamit.
Hamarosan a többiek is megérkeztek és kezdődhetett a próba. Az őszintét megvallva, a setlistet még csak félig rakták össze. És így nehezen tudtak próbálni a koncertre.
Ilyenkor, amikor az utolsó pillanatban írják meg, akkor mindig régi, vagy alig játszott számokat is raknak bele. Amiket majdnem biztos, hogy majd kicserélnek valami új számra. Az IV megjelenésével sok új lehetőségük van, performansz szempontjából főleg. Giorgio vokáljai, vagy akár Zsombor elhúzott gitárszólójai. Imádják néha formálgatni a dalaikat, így mindig tudnak valami újat felvinni a színpadra.A setlistet viták közben meg is irták, és olyan számok is kerültek rá, mint például, a Song about my grandma, vagy a Na mindegy. Ezeket a számokat alig játszák, már inkább soha. Nem azért, mert nem szeretnék őket, csak az emberek nem biztos, hogy ismerik mindet, és nekik az az első, mint fellépők, hogy a közönség jól szórakozzon.
A basszeros a földön feküdt, lábát pedig a kanapén pihentette. Ölébe pedig hangszere hevert. A többiek is vagy feküdtek, vagy ültek valahol csendben. Csak Giorgio motyogta el, hogy mikor kell indulniuk. Utána pedig valami új lemezről beszélt, amit nemrég hallott.
Az ilyen pillanatok voltak azok Ati számára, amikor tudta, hogy milyen jó társaságba csöppent.A próba lassan véget ért. A többiek összecsomagolták az egyéb hangszereket, és bepakolták a turnébuszba. Szegedre mentek, egy kisebb fesztiválra. A Csaknekedkislány után mennek színpadra, és már nagyon várják mindannyian. Sok fiatal, sok pia fogyasztása, és a nagy bulik.
^Mel szemszöge^
《Fekszek az ágyamban, fejem mellett a kedvenc könyvem becsukva. Ezt is kiolvastam. Mostanában csak úgy fogynak a könyvek a szekrényem alsó polcáról. Nem is tudom, mikor voltam utoljára könyvesboltban, talán egy éve. Talán, mielött a pszihiátrián voltam. Bár akkor is csak a bolt elött vártam meg anyukámat.
A lemezlejátszón a kedvenc bakelitem játszódik. Vagyis már legalább öt perce vége van az A oldalnak, viszont a lustaság győzött.
Vajon Barniék hogy vannak? Már indulnak a helyszínre? Vagy még csak készülődnek? Lehet még próba sem volt. Vajon mennyi energia lehet egy másfél órás koncertet végigjátszani? Nekem eleinte biztos nem menne. Még a gazolásban is elfáradok. És anyu vajon a munkahelyen min dolgozik megint? Vajon történt vele valami érdekes, amit majd boldogan elmesél a nap végén. Bárcsak kapnák mindenre választ.》
YOU ARE READING
Fantomrezgés/CARSON COMA/
FanfictionCiao! ez egy Carson Coma ff lenne, természetesen Atival a főszerepben. Nem nagyon látok Atis ff-eket, szóval megpróbálom ebből kihozni a legjobbat. Fogyasszátok egészséggel! -Alex