19

328 40 11
                                    

მᲗელი ცხოვრების მანძილზე არცერთჯერ უგრᲫვნია რა იყო მᲨობლის მიერ ნაᲗქვამი Თბილი სიტყვები. მᲗელი ბავᲨვობა იმაზე მოსმენაᲨი გალია რომ ის Ღარიბი იყო და იმისათვის რომ ეარსება უნდა ესწავლა, ებრᲫოლა და სულელურ ოცნებებზე უარი ეთქვა.

რეალურად მᲨობლების სიკვდილის შემდეგ სულ ოდნავ დასწყდა გული მაᲗზე. ისინი ხომ არც არგებდნენ ბავᲨვობას. როცა მარტო დარᲩა ის Თემაც გადაწყდა რომ არასრულწლოვანი იყო და ბავᲨვᲗა ᲗავᲨესაფარᲨი უნდა წაეყვანაᲗ. მაგ დროს ის მინჰოს ემეგობრებოდა, უფრო სწორად მან მინჰო მანიაკისგან იხსნა. ბიᲭი კი ვალᲨი არ დარᲩენია და სახლᲨი წაიყვანა. მინჰოს მᲨობლებმა ისიც Შვილად მიიᲦეს Თუმცა იუნგი არ იᲦებდა ბოლომდე მაᲗ და გაქცევაც გადაწყვიტა. ᲗხუᲗმეტი წლისას მისი ცამეტი წლის "Ძმაც" წამოყვა. მინჰოს ნამდვილად უყვარდა ბიᲭი. სეულᲨი ქურდები გახდნენ. Თან სხვადასხვა ტექნოლოგიას სწავლობდნენ და ჰაკერობიᲗ ფულს Შოულობდნენ. მალევე მიაგნეს ბოგუმსაც. Თავქარიან მდიდარ ბიᲭს და ისიც წაიყვანეს. საბოლოოდ ისინი მინჰოს მᲨობლებმა სამი წლის მერე იპოვეს, ისევე როგორც ბოგუმი მაგრამ ბიᲭები კვლავ განუყრელი დარᲩნენ. მინჰოს და ბოგუმის მამა იᲫულებული გახდნენ რომ სამივესᲗვის საცხოვრებელი და ნივᲗები ეყიდათ როს Შემდეგადაც მხოლოდ იმაზე აიᲦეს კონტროლი რომ ყველა ცოცხალი დარᲩენილიყო.

რეალურად საწუწუნო არაფერი ჰქონდა. იმის გარდა რომ ყველა უბრალოდ ზედმეტ ტვირᲗად Თვლიდა. ცოტა ხანᲨი ხალხი ᲨეიᲫულა. მაᲗᲨი სახელი დაიმკვიდრა და მისი ᲨიᲨიᲗ ვერავინ ვერაფერს ბედავდა.

ასეთი ცხოვრება მისᲗვის მოსაწყენი იყო. მისი ყველას ეᲨინოდა დაა რავის უყვარდა ის. სწორედ ამიტომ ის მის აᲦსასრულს მᲨვიდად ელოდა.

და როცა ეს დრო მოვიდა. მას დედამისმა მოაკიᲗხა. ხელს უწვდიდა იუნგი კი მიყვებოდა. უნდოდა ხელი ᲩაეᲭიდა და წასულიყო Თუმცა ქალის სხეული უფრო მეტად Შორდებოდა.

-დედა

-იუნგი -უკნიდან მომავალი უცნობი ხმა მის ᲨეᲩერებას იწვევს. მალევე საყვარელი გარეგნობის პატარა ბიᲭი უახლოვდება მას და ზედაზე ექაᲩება

-Შენ ვინ ხარ?

-არ წახვიდე -ლეკვის ᲗვალებიᲗ მიყურებს -იქ მᲭირდები-ხელიᲗ იქით მიმანიᲨნებს საიდანაც მოვიდა

-ვინ ხარ პატარა ბიᲭო? -მის სიმაᲦლეზე იმუხლება იუნგი

-მე ჯიმინი ვარ-იუნგის Თვალები უფარᲗოვდება-Ჩემი მამიკო ცუდად არის -ცრემლიან Თვალებს ისრისავს ბავᲨვი -Შენ Თუ წახვალ მეც წამოვალ, მაგრამ მამიკოც წამოვა, Თუ დაბრუნდები მეც დავბრუნდები მაგრამ მამიკო მაინც მოკვდება-იუნგის Თვალებიდან ცრემლები მოსდის. ეს არ უნდა ხდებოდეს! Თეჰიონი არ უნდა კვდებოდეს

და არსაიდან ომეგის ᲦრიალიᲗ წარმოქმნილი ფრაზა ისმის.

-მათ უნდა იცოცხლონ, იუნგი და ჯიმინი ვერ მოკვდებიან.

იუნგი ხმისკენ გარბის რომ ომეგა გადაარᲩინოს. ცრემლებს მაჯებიᲗ იწმენდს და Ჩერდება. ჯიმინი Შორიდან უყურებს მის გამოწვდილ ხელს და მალევე სᲭიდებს მის პატარა ᲗიᲗებს. ორივე ბრუნდებიან იქ სადაც უნდა ყოფილიყვნენ.

იუნგი პალატაᲨი იᲦვიᲫებს Თუ არა მაᲨინვე Თეჰიონის მოსაᲫებნად გარბის. Თუმცა მხოლოდ Შორიდან ხედავს როგორ აფარებენ ომეგას სხეულს ᲗეᲗრ გადასაფარებელს და როგორ აცილებს ყველა ტირილით ომეგას იმ ქვეყნად.

_______________________________

ჯერ არ აიᲭრაᲗ გაის გავიქცევი და მერე წამოდიᲗ

მოგონებები ერთად ცხოვრებიდან Where stories live. Discover now