Нікому не цікаво читати про, якесь там кохання з сторони однієї, а інша собі живе вільним життям. Навіть не підозрюючи, що ті сказанні слова були правдою. Якщо ж ви все таки зайшли прочитати історію, тоді прошу.
Це був клас третій. Вона приєдналась, ще на самому початку навчального року, клас був маленьким і разом з нею дівчаток було троє, одна тиха неначе мишка, приймає усе близько до серця, інша бойова із незламним характером, а Алі..(це скорочення її імені) була смішним, цікавим та красивим дівчиськом, наша трійця була незламною, разом розмовляли за Гаррі Поттера, малювали різні знаки на руках, вірили в духів і багато іншого, тільки ті обоє не підозрювали, що рік такого навчання, один такий рік і більше в школі вони не зустрінуться.
Час летів швидко, зовсім непомітно і тут настали канікули, класні, веселі та насичені пригодами канікули, але в один з таких чудових днів до мене приїхав однокласник, який і повідомив новину про від'їзд сім'ї Алі.., разом із нею. У мене була істерика, хоч протрималась вона не довго і життя продовжилось, були новенькі дівчата, але не всі вони були аж настільки такими, як моя перша новенька однокласниця.
І так пройшло багато часу, чула від однокласниці, що Алі.. приїжджала, але я не знала тому її й не бачила, потім задумала шукати дівчину в Instagram, але було марно, один дуже старий аккаунт, на якому уже з років 5 ніхто не відповідає. І ось у 8 класі той самий однокласник знайшов Instagram аккаунт Алі.., я була на сьомому небі від щастя, і так я знову змогла розмовляти і переписуватись із тією самою.
На літніх канікулах наша трійця знову зійшлась, знову сміх і радість був в виразах наших облич, згадували старе, ділились усім, що було, що пройшло, як здали контрольні та інше, навіть хотіли сходити разом на річку, але ця затія так і не справдилась. Потім знову були інтернет дзвінки, переписки і т.п.
Сама розмова перейшла на level перекидання фото й відео, щоб зовсім не забути, які ми є, і кожного разу я не впускала змоги дати якийсь комплімент, добавивши, що "я її люблю", і так напряму! А та весь час зі своїм "я тебе теж тільки, як подругу". Я їй казала, що мої слова означають більший смисл чим, як подругу, хоча всеодно мої старання успіху не дали.
Останньою краплею було те, коли я прокоментувала її відео в Tik Tok "Моя ж ти красуня", а вона мені "Не твоя, але красуня"...
Так, що надіюсь Алі.. буде щасливою, а я продовжу вдавати з себе хорошу та звичайну подругу.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Міні Історія Нероздільного Кохання
Teen FictionЧомусь саме вона заставила мене зійти з розуму і так потроху забути про увесь свій біль і депресійну залежність...