12| 𝐎𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐮𝐫𝐟𝐚𝐜𝐞

20.6K 543 17
                                    


There were mutters around her as she tried to open her eyes. But they felt too heavy. She groaned as she lulled her head to the side. The chatter instantly stopped as she opened her eyes. The brightness was so harsh and sudden she had to blink a few times to adjust but she noticed she was in some sort of vehicle. An ambulance to be exact.

"Hey. Your okay, your okay," Billy repeated softly as her eyes fell on him. He gave her a weak smile as he held onto her hand. Her head was swarmed as she tried to rememeber what had happened. It was all a little fuzzy. She wondered how Billy had got there so fast. He didn't exactly live close by.

"It's gonna be okay, Nova," Billy called out as her eyes rolled back. She fell into darkness again. The sirens echoed in her mind as sleep called her. Was this it?

                           ||☏︎||

𝑁𝑜𝑣𝑎 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑎𝑡 𝑖𝑛 ℎ𝑒𝑟 𝑟𝑜𝑜𝑚

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝑁𝑜𝑣𝑎 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑎𝑡 𝑖𝑛 ℎ𝑒𝑟 𝑟𝑜𝑜𝑚. 𝐻𝑒𝑟 𝑏𝑟𝑜𝑤𝑛 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑓𝑙𝑖𝑐𝑘𝑒𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑎𝑔𝒂𝑧𝑖𝑛𝑒𝑠 𝑎𝑠 𝑠ℎ𝑒 𝑓𝑙𝑖𝑝𝑝𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑔𝑒. 𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑠ℎ𝑒 𝑢𝑠𝑢𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑑𝑖𝑑 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑠ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑏𝑜𝑟𝑒𝑑. 𝑆𝑖𝑑𝑛𝑒𝑦 ℎ𝑎𝑑 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑎𝑣𝑜𝑖𝑑𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑟 𝑟𝑒𝑐𝑒𝑛𝑡𝑙𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑁𝑜𝑣𝑎 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑 𝑤ℎ𝑦. 𝐴𝑙𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ, 𝑁𝑜𝑣𝑎 ℎ𝑎𝑑 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑎𝑣𝑜𝑖𝑑𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑟 𝑚𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟. 𝑆ℎ𝑒 𝑘𝑛𝑒𝑤 𝑤ℎ𝑦 𝑠ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑚𝑒 ℎ𝑜𝑚𝑒 𝑙𝑎𝑡𝑒 𝑎𝑡 𝑛𝑖𝑔ℎ𝑡. 𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑎 𝑠𝑒𝑐𝑟𝑒𝑡 𝑁𝑜𝑣𝑎 𝑘𝑛𝑒𝑤 𝑏𝑢𝑡 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑡𝑒𝑙𝑙. 𝐴 𝑠𝑢𝑑𝑑𝑒𝑛 𝑡𝑎𝑝 𝑓𝑟𝑜𝑚 ℎ𝑒𝑟 𝑤𝑖𝑛𝑑𝑜𝑤 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑖𝑟𝑙'𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑠𝑛𝑎𝑝 𝑢𝑝. 𝑆ℎ𝑒 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 𝑐𝑙𝑖𝑚𝑏𝑒𝑑 𝑜𝑓𝑓 ℎ𝑒𝑟 𝑏𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑎𝑑𝑒 ℎ𝑒𝑟 𝑤𝑎𝑦 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑖𝑛𝑑𝑜𝑤. 𝑆ℎ𝑒 𝑓𝑢𝑟𝑟𝑜𝑤𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑏𝑟𝑜𝑤𝑠 𝑎𝑠 𝑠ℎ𝑒 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 𝑜𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑖𝑡. 𝐼𝑛𝑣𝑖𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑢𝑛𝑒𝑥𝑝𝑒𝑐𝑡𝑒𝑑 𝑔𝑢𝑒𝑠𝑡 𝑖𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒.

"𝐵𝑖𝑙𝑙𝑦? 𝑊ℎ𝑎𝑡 𝑎𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑜𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑟𝑒?" 𝑁𝑜𝑣𝑎 𝑞𝑢𝑒𝑠𝑡𝑖𝑜𝑛𝑒𝑑 𝑎𝑠 𝑠ℎ𝑒 𝑔𝑙𝑎𝑛𝑐𝑒𝑑 𝑜𝑣𝑒𝑟 ℎ𝑖𝑠 𝑎𝑝𝑝𝑒𝑟𝑎𝑛𝑐𝑒. 𝐻𝑖𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑟𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡𝑙𝑦 𝑠𝑤𝑜𝑙𝑙𝑒𝑛. 𝐻𝑖𝑠 𝑙𝑖𝑝 𝑞𝑢𝑖𝑣𝑒𝑟𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑘𝑛𝑢𝑐𝑘𝑙𝑒𝑠 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑟𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑙𝑜𝑜𝑑𝑦. 𝐻𝑒𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑠 𝑤𝑖𝑑𝑒𝑛𝑒𝑑. 𝑆ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑑𝑛'𝑡 𝑠𝑒𝑒𝑛 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑦 𝑖𝑛 𝑠𝑢𝑐ℎ 𝑎 𝑠𝑡𝑎𝑡𝑒 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒.

"𝑂ℎ, 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑦!" 𝑆ℎ𝑒 𝑒𝑥𝑐𝑙𝑎𝑖𝑚𝑒𝑑 𝑠𝑜𝑓𝑡𝑙𝑦 𝑎𝑠 𝑠ℎ𝑒 𝑞𝑢𝑖𝑐𝑘𝑙𝑦 𝑤𝑟𝑎𝑝𝑝𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑟𝑚𝑠 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑚. 𝐻𝑖𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑓𝑒𝑙𝑙 𝑜𝑛𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑𝑒𝑟 𝑎𝑠 ℎ𝑖𝑠 𝑎𝑟𝑚𝑠 𝑠𝑙𝑖𝑣𝑒𝑟𝑒𝑑 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑟. 𝐻𝑖𝑠 𝑏𝑜𝑑𝑦 𝑠ℎ𝑜𝑜𝑘 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑚𝑎𝑙𝑙 𝑠𝑜𝑏𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑒𝑠𝑐𝑎𝑝𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑝𝑖𝑛𝑘 𝑙𝑖𝑝𝑠. 𝐼𝑡 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑁𝑜𝑣𝑎 ℎ𝑜𝑙𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑡𝑖𝑔ℎ𝑡𝑒𝑟.

"𝑀𝑦 𝑚𝑢𝑚! 𝑆-𝑠ℎ𝑒 𝑙𝑒𝑓𝑡," 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑦 𝑚𝑢𝑡𝑡𝑒𝑟𝑒𝑑 𝑜𝑢𝑡 𝑤𝑒𝑎𝑘𝑙𝑦 𝑎𝑠 𝑁𝑜𝑣𝑎 𝑟𝑢𝑏𝑏𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑎𝑐𝑘. 𝑆ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑏𝑒𝑙𝑖𝑒𝑣𝑒 𝑖𝑡. 𝑇ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑚𝑎𝑛 𝑤ℎ𝑜 ℎ𝑎𝑑 𝑗𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑁𝑜𝑣𝑎 𝑤𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑒𝑟𝑓𝑒𝑐𝑡 𝑚𝑎𝑡𝑐ℎ 𝑓𝑜𝑟 ℎ𝑒𝑟 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑦. 𝑇ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑚𝑎𝑛 𝑤ℎ𝑜 ℎ𝑎𝑑 𝑖𝑛𝑣𝑖𝑡𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑚𝑎𝑛𝑦 𝑡𝑖𝑚𝑒𝑠 ℎ𝑎𝑑 𝑙𝑒𝑓𝑡. 𝐺𝑜𝑛𝑒. 𝑆ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑑 𝑙𝑒𝑓𝑡 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑦 𝑏𝑒ℎ𝑖𝑛𝑑. 𝑁𝑜𝑣𝑎 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑏𝑒𝑙𝑖𝑒𝑣𝑒 𝑖𝑡.

"𝐼𝑡'𝑠 𝑜𝑘𝑎𝑦," 𝑆ℎ𝑒 𝑠𝑝𝑜𝑘𝑒 𝑠𝑜𝑓𝑡𝑙𝑦 𝑎𝑠 𝑠ℎ𝑒 ℎ𝑒𝑙𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑡𝑖𝑔ℎ𝑡𝑒𝑟. 𝑆ℎ𝑒 𝑙𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑟 𝑏𝑒𝑑 𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 ℎ𝑒 𝑐𝑢𝑑𝑑𝑙𝑒𝑑 𝑖𝑛𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑟. 𝑆ℎ𝑒 ℎ𝑒𝑙𝑑 𝑖𝑛𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑚 𝑡𝑖𝑔ℎ𝑡𝑙𝑦. 𝑆ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑓𝑟𝑎𝑖𝑑 𝑡𝑜 𝑙𝑒𝑡 𝑔𝑜. 𝐴𝑓𝑟𝑎𝑖𝑑 𝑜𝑓 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛 𝑖𝑓 𝑠ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑑. 𝑆ℎ𝑒 ℎ𝑎𝑑 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑠𝑒𝑒𝑛 ℎ𝑖𝑚 𝑠𝑜 𝑣𝑢𝑛𝑒𝑟𝑎𝑏𝑙𝑒.

"𝐼𝑡'𝑠 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑜𝑘𝑎𝑦, 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑦," 𝑆ℎ𝑒 𝑠𝑝𝑜𝑘𝑒 𝑠𝑜𝑓𝑡𝑙𝑦 𝑖𝑛𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑎𝑟 𝑎𝑠 𝑠ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑏𝑜𝑡ℎ. 𝑆ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑟𝑜𝑘𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑎𝑛𝑑𝑠 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ ℎ𝑖𝑠 𝑚𝑒𝑠𝑠𝑦 ℎ𝑎𝑖𝑟 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑙𝑎𝑖𝑑 𝑜𝑛 ℎ𝑒𝑟. 𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑤𝑜 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑚. 𝐼𝑡 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 ℎ𝑎𝑑 𝑏𝑒𝑒𝑛. 𝑁𝑜𝑣𝑎 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑦.

𝑁𝑜 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑤ℎ𝑎𝑡!

                         









𝑺𝒄𝒓𝒆𝒂𝒎 𝒇𝒐𝒓 𝒎𝒆!||𝐵𝐿'𝑆𝑀 Where stories live. Discover now