2

63 4 25
                                    

Üstteki ne diye sorarsanız/\
Okulda olabilecekler UwU

Sigma'nında yardımlarıyla sonunda o'nun (fyodor) okuluna yazılabildim.Şansa Sigma ile aynı okuldaydı ama sigma görmediğini iddia ediyor. Kesin gıcıklığından, neyse okula nasıl yazıldığıma gelirsek yine Sigma'nın yardımlarıyla. Canım arkadaşım benim o olmasa herhalde aşık bile olamam.

 Canım arkadaşım benim o olmasa herhalde aşık bile olamam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Friend sahip fotosu bulmak
için çok uğraştım)

Vee okulun ilk gününden güzel görünmek ve geç kalmamak için yine kimde kaldım tahmin edin, tabikide sigma TwT.

Bu süre artık sigmanın bana iyilik yapmayacağından %100 eminim.

...

"Uyansana palyaço,
Nikolai ben kime diyorum acaba,
Ben sana ne yapacağımı biliyorum."

Saat yaklaşık 06.30' da uyandırdı beni sigma, ve tabiki kendi tekniğiyle;

-"Noluyo lan, anne sen misin"

-"Yok eben , kalkmazsan sevgilin bile olmaz haberin olsun."

-"Ya sigma'cım kaldır kaldırmasına ama...
BUNE YA?! ALLAH AŞKINA BU KADAR AZ ISLATMASAYDIN DİREK HAVUZA ATSAYDIN!"

-"Sende kalksaydın kardeşim banane"

Bu olaydan sonra Sigma ile aynı evde kalmak istediğimden emin değilim,evet sigmanın tekniği ISLATMAK. Şimdi üstümü giyinip hazırlanacağıma saçımı kurutuyorum,aman ne güzel.

On - on beş dakika sonra üstüm kurulanmış gittim. Sigma'nın formamı hazırlamış olduğunu görmek isterdim ama o görüntü yoktu.

-"Ee sigma niye öyle bekliyorsun"

-"Sirk Cambazı herhalde sirki fazla kafaya takdığın için mağazadan formayı almayı (nefeslendi) unutmuş olabilir misin"

-"N- Nasıl olur yaa okadar çok onu düşünüyorum ki unutmuşum suç bende değil"

-"Bak nikolai bugün ilk günün ilk izlenim günüm diye formamı sana vericem ama tutanak yersem sorumlusu sensin"

-"Aaa sigma'cım , canım arkadaşım , hayatımın gülü ,çiçeği , çilekli süt cidden yaparmısın böyle birşey?"

Evet anlamında kafa salladı.

-"Sigma bu yaptıklarının karşılığı kötülük değil iyilik olarak gelicek merak etme"

-"Hele bi kötülük olarak gelsin boşver okulu ,seni kendi evine bile sokmam."

Niko'nun kitabı | FYOLAİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin