Kırk derece sıcaklıkta beyin olmadan yazılmıştır.
Biraz cringe olabilir.
Öğretmen dersi anlatıyordu ama benim aklım derste değildi.O'ndaydı,yanında kahverengi saçlı biri oturuyordu.Dersin yarısında O'na bakmaya devam ederken yanımdaki kız sanki aklımı okuyomuş gibi bana bir şey dedi.
"Fyodor'a tutulmuşsun galiba :)"
"Y-Yoo ne alaka"
Korkudan tüylerim diken diken oldu ya anlarsa, NAPACAMMM BEN.
"Tutulmuşsun tutulmuşsun, ben anlarım"
"Söylemezsin değil mii"
"Tabikide söylemem hatta yakınlaşman için sana yardım bile edebilirim"
"Nasıl?"
"Ee şey Fyodor benim kuzenim"
"AA gerçekten mi ,bu arada adın
ne?""Betty"
"Bende nikolai tanıştığımıza memnun oldum"
"Bende"
Biz tam tanıştıktan sonra zil çaldı ve teneffüse çıktık.Betty bana sınıfı tanıtmak istedi ve tanıttı.
İlk önce tenefüste onu iten kişinin yanına gitti.
"Bu Chuuya , Sinir Tanrısı olarakta bilinir."
"Sende şeytana pabucunu ters giydirirsin , zaten şeytan gibisin."
"Sus be"
"Şeyy bu arada teneffüski olay için özür dilerim , başın şişmiş"dedi chuuya betty'nin kafasını göstererek.
Betty"Affetmedim"dedi ve fyodor'un yanında oturan kişiden devam ettik.
"Bu dazai kendisi hem 'bandaj israfı' hem de 'chuuya fanı' olarak bilinir."
"Merhaba nikolai tanıştığımıza memnun oldum"
"Bende"
Sonra sınıftaki diğer kişileri teker teker tanıttı.
"Bu Poe 'utangaç rakun'
Ranpo 'Şeker dükkanı'
Akutagawa 'Atsushi antisi'
Atsushi 'Akutagawa antisi' "
Jouno ' kör ama kör değil'
Tecchou 'Jounonun fanı'
Vee kuzenim Fyodor diğer kişileri kendin tanırsın hadi ben kaçtım"
...
"Noldu nasıl geçti konuşmanız"
"Konuşmamı konuşma monuşma yapamadım senin yüzünden"
"Niye benim ne suçum var yaa"
"Niye mi sen gittikten sonra ben konuşacak cesaret bulamadım öylece bakışdık durduk , sonra noldu bilmiyorum bayılmışım bı açtım gözümü revir.Ama nasıl revir beni yatağa bağlamış bı tane kadın , elinde testere bana yaklaşıyor. Benim korkudan ödüm bokuma karıştı,kırk yılda bir kullandığım portal gücümü kullandım senin yüzünden."
"Haa şey Yosano'ya denk gelmişsin"
"O kim ya"
"Şeyy doktorumuz ama tekniği..."
"Daha Fedyam'ın bakmadığı namusuma bakcaktı kadın"
"HDKSHDHSKHDHSKDHD"
"ÇOK MU KOMİK"
Ev yolunda bunları konuşurken birden arkamızdan sigma gelip bizi korkuttu,Betty de korkudan yola düştü , az kalsın araba ezecekti ki portal yeteneğimle kurtardım ama diğer portalı yanlış yere açmışım...
"Ay Betty dikkat et"
Bı süre Sigma ile bakıştıklarından sonra Betty bas bas bağırmaya başladı.
"YAA SİGMA B- BIRAK BENİ TANRI AŞKINA YA "
"Niye sevgilim değilmisin"
Sigma'nın söylediğiyle sanki herkez döndü gibi bı süre haraket etmedi. Sonra ben içimden ortalık karıştı diyip yavaş yavaş uzaklaştım.
Biraz sonra Sigma'nın evine geldiğimde bugün olanları sorgulamaya başladım ve sonra biraz şeytanlık yapmaya karar verip Sigma'nın odasını karıştırmaya başladım,belki Betty'le bir foto'su falan vardır diye.
Biraz araştırdıktan sonra tam bulduğumda içerden bir kapı sesi geldi.Bende korkudan hemen resmi cebime tıkışdırdım.Ve salona gidip Sigmaya hoşgeldin dedim.
"Hoşgeldin SİGMAA"
Sigma bana dik dik bakışlar attı, oysa atması gereken bendim.
"NE BANA ÖYLE BAKIŞLAR ATIYOSUN...
ŞEY EE- YETENEĞİMDE BİRAZ SIKINTI ÇIKMIŞ OLABİLİR.""ARABA MI EZSİN İSTERDİN SEVGİLİNİ"
...
"Nikolaii seni fyodorla yakınla- AA NOLDU SANA "
Betty şişmiş başıma bakıyordu,boyuda kısa olduğu için masaya çıkmıştı.
"Sigma yaptı ama gerçekten hakettim"
"Bence hak etmedin ama olsun nys bak senle Fyodoru yakınlaştırmak için plan buldum."
"Ne?"
"Şimdi hani sınavlarda yaklaşıyo ya Fyodor'u ..."
"Wow çok zekice bi plan bence işler ne zaman yapıyoruz"
"2 gün sonra"
"Tamamdırr"
"Bu arada seni bizim sınıf grubuna eklimde ordan sınıftakilerle konuşursun"
"Olur"
"Bu arada okula gelmeyen kişilerle tanıştırmamıştım seni ordan tanışırsın"
"Tamam👌🏻"
Evett bu bölüm burda biter sonraki bölüm
muhtemelen chat bölümü olur.Kaç bölümdür fyodor'a ve nikolaiye romantik
bir bölüm yapmak istiyorum ama bı türlü
sıra gelmiyor. U-U
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Niko'nun kitabı | FYOLAİ
De TodoNikolai'nin trafik ışıklarında aşkını bulduğu kendi kitabıdır.