Evt evt saçma oldu yine ama bu da böyle bir saçma fic gülüp geçin
***
Jeongin'in doğum günü partisi için neredeyse tüm hazırlıkları tamamlamışlardı. Sürpriz olmadığı için her şeyden haberi olan Jeongin koltukta oturmuş patlamış mısırını yerken bi yandan da doğum günü çocuğu olmasının ayrıcalığıyla emirler yağdırıyordı.
"Chan hyung! Olmadı o ledler öyle şöyle biraz sağa, hayır dur çok oldu! Sola. Olmadı biraz aşağı indir! Tamam dur olacak, biraz yukarı. Heh, azcık sol-"
Chan kıpırdandığı için merdiveni tutmakta zorlanan Minho, karşısında masayı düzenlemekte olan Felix'e işaret verdi.
Felix işareti alır almaz eline geçirdiği peçete rulosunu Jeongin'in kafasına fırlatmıştı. Hazırlıksız olan Jeongin saldırıya malup düştüğünde, o dışında arkadaşları çok eğleniyordu.
"Headshot!" Diye bağırarak bahçeye dalan Jisung'u gören Minho tuttuğu merdiveni umursamazca bıraktı ve sevgilisini kollarının arasına aldı. Jisung arkasındaki arkadaşlarını diğerleriyle tanıştırdı. O sırada merdiven sallandığı için can çekilen Chan'ın imdadına Seungmin yetişmişti.
Herkes kısa sürede kaynaşırken Hyunjin, Felix'e yardım etmeye başlamıştı. Masaya son atıştırmalıkları da koyduğunda "İyi atıştı." Diyerek kıkırdadı. Felix ise küçük bir tebessümle karşılık verdi.
"Hadi bakalım, bal arımın pastasını getirelim."
"Changbin, bal arısı ne ya?" Jeongin, Changbin'e sahte bir kızgınlıkla konuştuğunda aslında durumdan pek de şikayetçi değildi. Herkes son anda saçma bir karar olsa da biraz büyük olan pastayı hep beraber getirmeye karar verdiler. Jeongin küçük led lambaların önünde pastasını beklerken, diğer yedi kişi de her biri pastanın bir ucundan tutmuş masaya yaklaşıyorlardı.
Her şey bir anda oldu.
Nasıl oldu bilinmez, herhalde pasta önden biraz hızlı çekildiği için denge bozulup yeri boyladığında hepsi şaşkınlıkla koskoca pastanın yere yapışışını seyretti.
Hepsinden birer şaşkınlık nidası yükselirken Jeongin avcunu alnına vurdu. Biliyordu böyle olacağını, nerede görülmüştü bir pastayı yedi kişinin çekeleyerek getirdiği?
Diğerleri üzüntüyle özür dilerken Jeongin sorun olmadığını dile getirdi.
"Olur mu öyle şey güllü lokumum, ben yeni pasta siparişi veririm."
"Gerek yok Binnie~~"
"İtiraz etme Jeongin, Changbin haklı. Bekle, yeni sipariş verelim." Hyunjin de suçlulukla bu fikri desteklediğinde Felix onu seyretmekle meşgul olduğu için göz göze geldiler. Hyunjin bir şeyler söylemesi için kaş göz yaptığında Felix itiraz etmeden konuştu.
"Pastasız doğum günü nerede görülmüş? Bildiğim bir yer var-"
"En azından küçük bir pasta," Chan da böyle söylediğinde hepsi kendi aralarında.
"Hyunglarım gerçekten-"
"Hadi ama Jeongin, doğum gününde pasta kesmeyecek misin gerçekten?"
Seungmin'in sorusunu düşündü Jeongin. Haklıydı. Yani pasta kesmek zorunda değildi ama beraber ilk günleriydi, onları kırmamalıydı. En azından onlarla ilk doğum gününde dilek dileyebilirdi. Başıyla onları onayladığında Felix hemen bir sipariş daha verdi.
Minho öylece dalmış büyük bahçeli evdeki anılarını düşünürken yanına gelip en azından bu gece içmek isteyen Jeongin'i kırmayıp içeriden içkileri getirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çilli civciv mi olur? | Hyunlix
FanfictionJijijin; Sen hayırdır Öpüyomuşsun beni falan !¡ Klişe vardır !¡ Semelix. 14.01.23