Описвам героинята. Да знаете, че има една подобна история но тази която я е писала не е качвала от доста време. За това аз се вдъхнових да пиша подобна история. Та нека да ви я опиша:
Високо с кафява коса и кафяви очи. На 15 години. Баща и я биел доста често, а майката не и пукало. Героинята се казва Bo( на английски ще го пиша. Иначе на български е Бо). Тя е приета в UA.Та нека да започваме:
Bo си оправяше багажа за да отиде в новото си училище. Баща и я извика в кухнята и и навика. След което тя си взе багажа и най - сетне тръгна към общежитията. Беше по малка с 1 година от тях. Дарбите и бяха 3. Аномалия! Дарбата на баща и беше вода, а на майка и земя. Тя владееше и двете + и огъня. Обаче предпочиташе да използва само огън понеже мразеше родителите си. Стигна до общежитието. Беше в класа 1А. За нейно съжаление нямаше стаи затова трябваше да е в една стая с момче. Учителя изглеждаше доста отекчен но не и слаб или стар. Момчето с което трябва да бъде се казвало Bakugou. Учителя я предопредели, че той не е много общителен и още като разбра, че ще с момиче на му е харесало. Та Bo се настанила в ъгъла с празното легло. Имаше три рафта за неща над леглото и. Тя сложи снимка на нея и батко и на най - горният рафт. А на другите подредила неща за музика. Всъщност имаше много пространство и те извади китарата си и осилвателя си. Подреди всичко в неин вкус. Е поне нейната част от стаята. Тя щеше да започне едва следващия ден тъй, че легнала да чете. След около 3 часа в стаята влязло едно високо, русо и с червени очи момче.
Bakugo- Ъъъ. Ти ли си новата?
Bo- Ъммм да. А ти трябва да си Bakugo. Леле Aizawa sensei добре те описа.
Bakugo- NANI!! КАКВО Е КАЗВАЛ ТОЯ СТАРЧОК ЗА МЕН?!
Bo- лал... Наистина изглеждаш готин. Aizawa sensei ми каза, че искаш да станеш герой номер 1. Като те гледам наистина изглеждаш като такъв. А и ми каза, че дарбата ти е експлозии. Много яко.
Bakugo- Ама ти.... Доста бъбриш а. Все пак имаш някакъв мозачен капацитет. Да аз ще съм номер 1. Твоята дарба каква е?
Bo- .....
Тя се обърнала свита към стената. Bakugo- Кво ма. Казвай.
Той отишъл до нейното легло и като и погледнал в лицето тя..... просто плакала.
Bakugo- Х..хей. Оф сериозно ли?! Добре виш...кажи ми когато си готова. Виждам, че не ти е лесно. Оф сериозно ли съм мил с някого??!!! ЕЙ ВЕЩИЦЕ КАКВО МИ НАПРАВИ?!
Bo- хахахаха.... Ти освен готин си бил забавен. Спокойно, нищо не съм ти правила. Имам 3 дарби. На майка ми на баща ми и моя собствена.
Bakugou- WTF. Ок и кои са те?
Bo- На баща ми е вода, на майка ми е земя, а моята допълнителна към тях двете огън.
Bakugo- Оффффф. Напомняш ми на Тодорини. Той има 2 дарби. Огън и лед.
Bo- Todoroki? SHOTO TODOROKI!!??
Bakugo- Да вещице. Споко, само да ти кажа, че аз съм три пъти по - силен и готин от него.
Bo- ... Добре по- силен и готин, как да ти викам? Казваш се Bakugou Katsuki ако не се бъркам. Чувала съм, че ти си един от героите, които още нямат име понеже ги измисля твърде дълго и заплашителни. Поне така каза учителя с микрофона. Не му запомних името.
Bakugo- АЗ СИ ИМАМ ГЕРОЙСКО ИМЕ. КАЗВАМ СЕ РАЗРУШИТЕЛНИЯ БОМБАРДИРАЧ НА СМЪРТА!!!
Bo-.... Знаеш ли? Досега всичко което ми казаха учителите за теб е вярно. А не чакай. Те казаха, че си гадняр без обноски и......
Bakugo- ИИИИИ?! КАЗВАЙ!?
Bo- всъщност не ми го казаха но ги чух да си говорят за теб докато си свалях багажа от асансьора.
Bakogou- и какво казаха толкова. Няма да се засегна. Не съм лигльо.
Bo- Жената учител каза, че според нея ще станеш по скоро номер 1 в героите, които приличат на злодеи. А този с микрофона каза, че сигурно въобще няма и да си герой. И че сигурно ще си злодеи номер 1.
Bakogo замълча с наведена глава. За първи път беше наистина тъжен. Всъщност му се идеше да се разплаче.
Bo- Хей, споко. Не се разтройвай. Всъщност аз не вярвам на слухове и клюки. С мен не се държиш зле. Даже ме успокои като заплаках.
В този момент Bakugou леко се изчерви. За първи път чу момиче да го хвали или утешава или пък да го разбира по някакъв начин.
И така всъщност се запознаха и сприаделиха двамата съквартиранти./ Тааааааа. Хорица, това е за тази глава. Само да кажа Bo изглежда така като на снимката на корицата на тази книга. Та чао за сега мои любими😘😘😘❤️❤️❤️❤️