2 глава

0 0 0
                                    

След 2 месеца Во и Bakugou бяха неразделни. Ядосваха учителите заедно, побеждаваха е битки заедно, правеха всичко заедно. На всички от клас 1А им беше много странно как Bakugou се е променил. Всъщност той си бе същия но към Во беше усобенно мил и внимателен.
Momo- Хора, съжалявам, че ви извиках в 2 през нощта! Но според мен трябва да убсъдим важен въпрос.
Todoroki- Хубаво Momo. Но къде са Bakugou и Во?
Momo- Точно за тях исках да поговорим. Bakugou се държи към нея МИЛО!!! Дали е добре?!
Tenq- Съгласен съм. Нещо се случва. Освен това отношението на Bakugou към учителите се е влошило значително. А Во го и подкрепя.
Midoria- Познавам Kachan от малък. Никога, повтарям НИКОГА не е бил мил към някого!!!
Kaminari- Аз и Kirishima също сме притеснени. Та ние сме му приятели.
Kirishima- Да, притеснявам се МНОГО!!!
_И разговора продължил доста време.
На сутринта в UA....
Bo- Katski, кво пак си намислил идиот такъв?
Bakugou- Ей ся ще видиш курво.
Nida влиза в час и му пада брашно на главата.
Nida- КАКВО СЕ СЛУЧВА ТУК?! ТРЯБВА ДА ИМА РЕД. ВСЕКИ МОМЕНТ УЧИТЕЛЯ ЩЕ ДОЙДЕ!? BAKUGOU, BO ПАК ЛИ ВИЕ?!
Во- пфффффф... Хахахаха. Не мога, ще се пукна от смях, хахахаха!!!БРАВО БЕ Katsuki!
Bakugou- хаахахахаха. Браво бе отговорник. Нали уш ул трябва да създаваш ред. Хахахахах.
Aizawa- Тук да се почисти. Отиваме на тренировки. Този път си облечете геройските костюми.
След половин час.

Това е костюма на Во ⬆️....
Bakugou-Ехееее. За пръв път те виждам в костюм. Госпожа чудесна сте.
Во- хъ. Госпожица господине.
Bakugou- Ще ти дам една госпожица аз на тебе( Bakugo я хваща и ѝ разрошва косата.).
Во- Bakugou Katsuki веднага престани.
Bakugou- И кой ще ме спре госпожице?( Во го рита в топките).
Во- Аз, кой?
Bakugou- Ненормална вещица. Офффф.
Во- предупредих те. Гадняр.
След 15 минути:
Aizala- Така деца. Днес ще тренирате по двойки. Ето ги и отборите.
-Denki Kirishima 1
-Jiro Momo 2
-Uraraka Tsuyu 3
-Hagakure Koda 4
-Ida Midoria 5
-Aoyama Mineta 6
-Mina Sero 7
-Shoji Tokoyama 8
-Ojiro Sati 9
-Todoroki Bo Bakugou 10
Aizawa- Та така. Както се вижда сме нечетен брой затова има отбор от трима. Но се надявам екипа от трима да намери общ език. Та нека да започнем. Както на тъблото такава ви е  и номерацията.
Bakugo-Хаааа. ЗАЩО НАШИЯТ ОТБОР Е ПОСЛЕДЕН?!
Во-Не мога да повярвам, че не се оплака от това, че си в отбор с Тодороки.
Todoroki-Еми и аз не съм в въсторк, че ще бъда в един отбор с него но ми се налага.
Bakugou- КАКВО КАЗА ЗАДРЪСТЕНЯК?!
Bakugou и Todoroki се сбуричкали.
Бо- ЕЙ ИДИОТИ! АКО ВИЕ ДВАМАТА НЕ СПРЕТЕ САМИ ДА СЕ БИЕТЕ, АЗ ЩЕ ВИ СПРА. И ПОВЯРВАЙТЕ МИ, ЩЕ Е МНОГО ПО - ЗЛЕ ОТ ТОВА СТОТЕ НАЙ - ЗЛИ ЗЛОДЕИ ДА ВИ СРИТАТ!
Всички в стаята млъкнаха. Вече целия клас беше свикнал Bakugou и Бо да се бият и обиждат, но Бо да заплаши Todoroki, ето това си бе ново. Всички зяпаха и не вярваха.
Todoroki-Какво каза? Ти да набиеш мен, това е смешно. Та аз мога да те вдигна с една ръка.
Бо му шибна един направо в лицето. От удара Todoroki  падна и му потече кръв от носа.
Всички в клас 1А бяха с реакция WTF.
Midoria- .... Бо, мислиш ли че трябваше да го удариш толкова силно? Изобщо защо го удари?!
Бо- МЛЪКВАЙ ТИ... ВСЪЩНОСТ ДОРИ НЕ ТИ ПОМНЯ ИМЕТО. И БЕЗ ТОВА СЪМ ВИ НАБРАЛА НА ВСИЧКИ.
Kaminari- И Ние по точно какво сме направили?!
Бо- АКО СИ МИСЛИТЕ, ЧЕ НЕ ЗНАМ ЗА ТАЙНИТЕ ВИ СРЕЩИ В ХОЛА НА ОБЩЕЖИТИЕТО ПРЕЗ НОЩТА, КЪДЕТО ОБСЪЖДАТЕ МЕН И BAKUGOU, ТО ЯКО СЕ ЛЪЖЕТЕ!
Bakugo- Какви тайни срещи? КОЙ ПО ДЯВОЛИТЕ НИ Е ОБСЪЖДАЛ?!
Во- ТИ ГЛУХ ИЛИ ТЪП СИ?! КАТО ГЛЕДАМ КЪМ ЦЕЛИЯ КЛАС И ГОВОРЯ В МНОЖЕСТВЕНО ЧИСЛО, ЗА КОГО МИСЛИШ ГОВОРЯ?!
Aizawa- Така, първа двойка на терена. 
/ Минали всички двойки и останала отбора от трима( вече са на терена) ( трябва да победят100 робота за 1 час) /
Aizawa- Тази битка ще я гледаме всички. Знам, че ви е много интересно, а и се справихте добре.
Mina- БЛАГОДАРЯ SENSEI!!!

Bо- Така.... Имам идея. Но за нея трябва търпение, експлозии, огън и.... май е това.
Todoroki- Добре се сещам за какво говориш но за този план ни трябва и вода. А ние нямаме такава.
Во- Предложи ти тогава нещо.
Todo- Никаква идея.

Bo. My hero academia حيث تعيش القصص. اكتشف الآن