Ay helooooooo
Naber
"Burada mı kalacağız?"
Elif, "Beğenemediniz mi Cengiz Bey?" dedi eşyalarını bir kenara bırakarak.
Cengiz güldü, "Aksine, çok beğendim." dedi içeri girerek.
"Bir üst katta bizim eşyalarımız var o yüzden siz bu katta yatarsınız artık." dedi Ceylin.
Barış, "Kaç yatak var?" dedi etrafına bakarak.
"Salonla beraber 7 oluyor merak etmeyin." dedi Kayra gülerek.
Kerem, "İyi o zaman." dedi dudağının kenarı havaya kalkarken.
"Sıkılırsak ne yapacağız?" dedi Rıdvan.
Ceyda, "Dışarıda voleybol filesi var. Oynayabiliriz isterseniz." dedi ayağa kalkarken.
Sena, "Çok mantıklı, hadi oynayalım." dedi o da kalkarak.
Berkan, "E hadi o zaman." dedi gülerek.
Hep beraber kalkıp arka bahçeye geçtiklerinde herkes takım kurmaya uğraşıyordu.
Ceyda, Cengiz, Yaren, Kayra, Altay, Barış, Berkan bir takım,
Sena, Sevgi, Elif, Arda, Ceylin, Kerem ve Rıdvan bir takımdı.
Kimse sevdiceklerine kavuşamamıştı yani.
"Blok yapabiliyor muyuz?" dedi Altay gülerek.
Sevgi, "File zaten senin kadar." dedi gülerek.
Altay omuz silkmişti.
"O zaman ben başlıyorum." dedi Ceyda beyaz çizginin dışından.
Ceyda tabiki topu Arda'ya atmış, top Arda'dan dışarı çıkmıştı.
"Pasör bey, siz öyle put gibi durmak yerine ikinci topa koşmaya ne dersiniz?" dedi Sevgi Kerem'e.
Kerem, "Sayı bizim değil mi? Dışarı çıktı ya." dedi.
Onun bu tepkisine herkes gülmüştü.
Kayra, "Sizden birini eline değip dışarı çıkarsa sayı bizim." dedi gülerek.
Kerem kendi alnına vurup gülmüştü.
Ceyda servisi attığında bu sefer Arda'nın topuna Sena atlamış, Kerem'e güzel bir top atabilmişti.
Kerem topu Sevgi'ye attığında güzel bir smaç atacakken karşısında Altay olduğu için topu tam çizginin üzerine ufak bir bilek hareketiyle göndermişti.
Yaren, "Ay Sevgi abla çok güzel sayı." dedi gülerek.
Tabi bu durum çok uzun sürmemişti, maç 15-25 bitmiş, kaptanının Sena olduğu takım kaybetmişti.
Rıdvan, "Ofsayt abi." Diyerek sahadan çıkmıştı.
"Hayır ben karşıya göndereyim diyorum Altay orayada gelip kollarını uzatıyor Allah'ın cezası." dedi Kerem oflayarak.
Sevgi, "Allah yarattı demeyeceğim topu suratına atacağım Altay sırıtma öyle." Dedi elindeki topu göstererek.
"Durdururuz yavrum sen at yeter ki." dedi gülerek.
Kızların hepsi bir anda Sevgi'ye bakmışlardı.
"Şimdi bir şey yapardım ama aşko kuşkoluğumu bozamam." dedi Sevgi eve girerken.
Berkan, "Ufaktan bir ağlama sesi duyuyorum ama." dedi ellerini kulağına koyarken.
"Kes sesini çarparım." dedi Sena.
Yaren, "Arda'ya oynamak yetiyordu zaten." dedi gülerek.
"Ayıp oluyor bende buradayım." dedi Arda ellerini göğsünde birleştirirken.
Yaren Arda'nın yanağından bir makas alınca Arda kollarını saldı, "Oy sen kırıldın mııı?" dedi gülerken.
Barış, "Ceylocum çok güzel yendik kabul et." dedi gülerek.
"Ceylo deme bana be pis hileci." dedi ona kısık bakışlar atarak.
Kayra, "Top dışarı düşünce sayı bizim olmuyor mu arkadaşlar?" dedi gülerek.
Kerem, "Ben voleybolcu değilim, futbolcuyum. Ne bileyim bana orta aç de açarım, gol at de atarım, dripling yap de yaparımda voleybol bilmiyoruz yani." dedi gülerek.
Kayra, "Tamam tamam kızma." dedi kahkaha atarak.
Ceyda, "Ama lütfen iki kere dokunmak serbest." dedi dizlerine vururken.
"Ceyda sende mi ya." dedi Rıdvan.
"Komikti ama sarışın." dedi Ceyda eve girerken.
Rıdvan, "Tamam komik olabilir ama lütfen bu konuyu burada kapatalım." dedi.
Elif, "Yalnız iyi yenildik kabul." dedi kafa sallayarak.
"Kabul etmeniz ne hoş." dedi Cengiz gülerken.
Sevgi, "Tamam kapatın mevzuyu ya. Bir saate hazırlanın balık yemeye gidelim." Dedi seslenerek.
Herkes onay verdikten sonra odalara dağılmışlardı.
Valla cok mutsuzum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
birtanem | • İnteractive
Chick-Litya bu gece gel ya da gelir ecel. bu hikâyenin hakları, hislerimde saklıdır.