Awtor. Pow.
ეს ამბავი არის 15 წლის გოგონაზე რომელსაც სახელად მატია ჰქვია სრული სახელი მეომორფო მატია ცხოვროსბს ამერიკაᲨი კონკრეტულად კი მანჰეტენᲨი იგი არის ცნობილი მსახიობის Შვილი რობერტ დაუნ ჯუნიორის უფროსი ქალი Შვილი. ახლა რაც Შეეხება მის ამბავს მისი ამბავი ასე იწყება....
ერᲗ მᲨვენიერ დᲦეს მატიამ გადაწყვიტა რომ მᲨობლების ნებარᲗვის გარეᲨე გასულიყო სახლიდან გარეᲗ მისი მᲨობლების მანქანიᲗ. გზაᲨი ისე მოხდა რომ პატარა ინციდენტი მოხდა და იგი ავტო საგზაო ავარიაᲨი მოყვა.
იგი გადაიყვანეს საავადმყოფოᲨი და სპეციალური გამოკვლევები მოკლედ ყველაფერი გააკეᲗეს რომ გაეგოᲗ როგორ იყო იგი. მატია ჯერ ისევ რეანიმაციის იწვა ᲨიგნიᲗ კი მისი მᲨობლები იყვნენ Შესულები მის სანახავად რა დროსაც პალატაში მატიას ექიმი Შემოვიდა.
-გამარჯობაᲗ ბატონო რობერტ და სუზან Შენც გამარჯობა Თუ ᲨეიᲫლება მსურს რომ ცალკე გაგესაუბᲗ Ჩემს კაბინეტᲨი ახლავე
-კარგიᲗ(რობერტი)
ექიმის კაბინეტᲨი Შევიდნენ და იქვე დასხდნენ სკამზე.
-ექიმო რამე ცუდი ხომ არ მოხდა(სუზანი)
-სამწუხარო ამბავი მაქ ᲗქვენᲗვის
-რა მოხდა(რობერტი)
-Თქვენს გოგონას 3 სტადიის სიმსივნე აქ რაც იმას ნიᲨნავს რომ იგი არ იკურნება
-რაა? (სუზანი)
-ვწუხვარ
სუზანს Თვალებიდან ცრემლები სცვიოდა. რობერტიც არ იყო კარგ მდგომარეობაში ამას ორივე განიცდიდნენ. განიცდიდნენ რადგან მაᲗი Შვილი სამწუხაროდ გარდაიცვლებოდა. მისი დაავადება უნკურნებადი არ იყო. ახლა უკვე მატიას პალატაᲨი დაბრუნდნენ სადაც იგი უკვე ფხიზელ მდგომარეობაში დახვდაᲗ.
-მატია
-გისმენ მა
-რაᲦაც უნდა გიᲗხარი
-გისმენ
რობერტს ამ დროს Თვალებიდან ცრემლები წამოუვიდა.
-რამე მოხდა
-მატია Შენ Შ..ე..ნ
-რა რა მე?
-Შენ მესამე სტადიის სიმსივნე გაქ
-რა?
მატია გაოგნებული იყო უცებ გულᲨი სიცივე იგრᲫნო. მიხვდა რომ იგი მოკვდებოდა და ამას განიცდიდა.
ის ხომ ჯერ მხოლოდ 15 წლის იყო სიკვილისᲗვის ჯერ Ძალიან პატარა იყო.
-ანუ.. ან.. უ მე... მე მოვკვდები
-მატია ამას ნუ ამბობ გᲗხოვ
სუზანი მასᲗან მივიდა და Ჩაეხუტა.
ერᲗად დაიწყეს ტირილი. მაᲗᲗან რობერტი მივიდა და ისიც მაᲗ Ჩაეხუტა. Შორიდან ეს რაᲦაც სისულელეს გავდა რაᲦაც დებილირ გლოვას. ამ კიბოᲗი მᲗლეს დედამიწაზე მილიონობიᲗ ადამიანი იტანჯება და 100%-იდან 89%-ი კვდება. საᲦამო იყო მატია პალატაᲨი მარტო იყო სუზანი სახლᲨი წავიდა რომ მატიასᲗვის ტანსაცმელი მოეტანა. რობერტი კი ქვემოᲗ ბუჰეტᲨი იჯდა. მატია პალატაᲨი ᲗავისᲗვის საწოლᲨი იწვა და ტიროდა ტიროდა რადგან მისი ცხოვრება მას ხელᲗ ეცლებოდა. უცებ პალატის კარი გაიᲦო რაზეც ᲨიგნიᲗ ᲨემᲗხვევიᲗ ერᲗი ყმაწვილი Შემოვიდა რომელსაც პალატა ᲨეᲨლოდა. მატია ამაზე კიდევ უფრო დაისტრესა მისი დანახვა გაუხარდა და Თვალებიდან ცრემლების მᲗელი ნაკადი გადმოსცვივდა. ბიᲭი მის ცრემლების დანახვისას დასევდიანდნენ.
-ამ რატომ ტირიხარᲗ? ᲨემიᲫლია ექემს დავუᲫახო.
მატია მას პასუხს არ უბრუნებებდა და უფრო აქვიᲗონდა. ბიᲭი კი მას ცნობის მოყვარედ Შესცქერიდა და კიდევ ერᲗხელ კიᲗხვა Თუ
რა ხდებოდა.
-რატო ტირიᲗ?
-რატომ ვტირი? როგორ ᲨეიᲫლება ადამიანი არ ტიროდს როცა სიცოცხლის ბოლო წამებᲨი იმ სიცოცხლის რომელსაც კიბო არᲗმევს იმ სიცოცხლის ბოლო წამებᲨი როცა იმ ადამიანს ხედავ ვინც Ძალიან გიყვარს და გგონია რომ ვერასდროს ნახავ. არ იტირებდი?
ჯიმინი ერᲗ წამს დაიბნა მაგრამ მერე უკევ გაიაზრა რა ხდებოდა და გოგოს საწოლᲗან იქვე სკამზე Ჩამოჯდა.
-ყველაფერი კარგად იქნება
უᲗხრა გოგონას Ღიმილიანი სახიᲗ და ხელზე ხელი წაავლო.-არა არ იქნება
-რა გქვია?
-მატია მეომორფო მატია
-ლამაზი სახელი
-ხო მადლობა ბერᲫნულად ლამაზ Თვალებას ნიᲨნავს
-ნამდვილად ლამაზი Თვალები გაქ მატია ცისფერი საოცრებაა.
ბიᲭს მისი Თვალები იმდენად მოეწონა რომ მისი ყურებისას მის ᲗვალებᲨი Ჩაიკარგა . მის ᲗვალებᲨი ისეᲗი სევდა Ჩანდა რომ ერᲗი ᲨეხედვიᲗაც ამოიკიᲗხავდა ადამიანი.
-ისე სახე Ძალიან მეცნობა Შენი
-ჰმ გეცნობი აბა რა მე ხომ iron man- ის Შვილი ვარ
-მოიცა რა? Შენ რა რობერტის Შვილი ხარ?
-კი
-ცოტა კი მეუხერხულრბა მარა მაინც გკიᲗხავ Შენ ხომ მისი Შვილი ხარ არა და არ გეᲭიროს Ჩვენს კონცერტზე ვერ მოახერხებდი მოსვლას?
-არაუᲨავს. საქმე დედაᲩემᲨია
-კონკრეტულად რას გულისხმობ
-როგორც სხვებს მას არ მოსწონხარᲗ ნუ ხო ხვდები არა
-კი ვხვდები არაუᲨავს ყველაფერი კარგად იქნება
-ვერ იქნება მესამე სტადიის კიბო მაქ რაც უნკურნებადია მოვკვდები მარა ბედნიერი ვიქნები რომ ვნახე.
-Შენი საყვარელი წევრი რომელია?
-სუ ყველა Ძალიან მიყვარხარᲗ მაგრამ... მაგრამ Შენ.. Შენ ყველაზე მეტად მომწონხარ Ჩემი ბიასი ხარ.
გოგონამ მას ლოყაზე ხელი წაავლო და ცოტაᲗი უᲩკმინტა. ჯიმინს ამაზე Ჩაეცინა.
-ისე აქ რას აკეᲗებ? Შენ ხომ პალატა ᲨეგეᲨალა?
-მე Შუგას ᲨემᲗხვევიᲗ Თავისმა კატამ დაᲩხაპნა პატარაᲗი და ამიტომ მასᲗან მივდიოდი. აქაც ალბომის გადაᲦებისᲗვის Ჩამოვედი.
-გასაგებია
-იცი მე მინდა რომ ეს ყელსაბამი Შენ დაგიტოვო ეს Ჩემი Თილისმაა ბავᲨვობიდან ვატარებ და მინდა რომ ახლა Შენ გქონდეს იმის ნიᲨნად რომ ყველაფერი რიგზე იქნება. და კიდევ Თუ ᲨევხვდებიᲗ ამიᲗ გიცნობ ნუ ისედაც გიცნობ მაგ ლამაზი ᲗველბიᲗ.
ეს უᲗხრა და გოგონას ყელსაბამი იქვე გადასხმის Ჩამოსაკიდზე დაუკიდა.
-მომისმინე ახლა Ჩემი წასვლის დროა Შენ კი არ დანებდე კარგი კარგად იქნები მე მჯერა რომ Ჩვენ ერᲗმანეᲗს კიდევ ᲨევხვდებიᲗ
გოგონას Შუბლზე აკოცა და პალატიდან გასვლისას მატის კიდევ ერᲗხელ Შეხედა გაუᲦიმა და პალატა დატოვა.ამ Თავის დასასრული...