Bölüm: 1

15 0 0
                                    


Ben ilayda kardeşimle ve babamla birlikte yaşıyorum annem doğumda öldü . Babam da memur emeklisi .
Cumartesi günü işe gitmeye hazırlanırken-cumartesi günü de çalışıyorum- bir radyo sesi duydum . Mutfağa doğru ilerledim . Bir baktım Elif kahvaltı hazırlıyor -kendisi pek yapamaz -
"mis gibi kokuyor nasıl başardın bunu" dedim .
"haha çok komik abla"
"hakkaten soruyorum kızma Neyse nasıl olmuşum "
" Süpersin ablam benim "dedi . ağzıma birkaç domates attım .
"Babam nerde "
"Çıktı bankada işi varmış"
"Tmm .Hadi ben gittim. İlkgünümde kovulmak istemiyorum "
"Kolay gelsin . Byy "
Evden çıkarken eski sevgilim can yanıma geldi. Gerizekalı sabah sabah gene içmiş .
"ne var can "dedim .
"Aşkım böyle yapma "
"ne aşkı be onu aldatırken düşünecektin"
"Ya hataydı o hadi bebeğim bana gidelim "
"Gerizekalı bitti anla artık" kolumu tuttu .
"Gitme gel "o anda ali yanımıza geldi . Ali de bizim mahalleye yeni taşındı ,yaklaşık dört aydır burda oturuyor .
"kızı bırak lan " diye bağırdı .can da mal gibi baktı .
"hayır o benim " bileğimi daha çok sıktı . "hayır" dedim . Gözümden bir damla yaş süzüldü . Bir anda Ali , can a kafa Attı . "Demek senin"dedi ali . Can da def oldu gitti.

"Sen iyi misin?"
"İyiyim "yürümeye başladık.
"Birkaç kere gördüm ama Kim bu herif "
"Eski sevgilim "
"Ne psikopatlar var ya"
"Normalde sakindir içince böyle oluyor"
"Ayıptır sorması neden ayrıldınız,istemezsen anlatma" . Gözümden bir yaş daha süzüldü.
"aldattı"
gözyaşımı sildi ve "üzülme belki başkası çıkar karşına"dedi . Saatime baktım "işe çok geç kaldım " dedim ve koştum .Kendimi çok garip hissetiyorum...

Kız KardeşlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin