BÖLÜM 3

4 0 0
                                    

Hemen teyzeme bir mektup yolladım ;
"Teyze! Sen neler diyorsun böyle benim annem öldü ki .. Bu arada ne zaman gelebilirsin .
İlayda"
Annem ile Teyzem iki kardeşti . Annem öldü Teyzem tek kaldı sanıyordum . Bunu kardeşime duyurmayacaktım en azından şimdi . Kapı çaldı .
"kim o"
Kapıyı çalan sadece tıklatıyoradu.
"Kim O diyorum "
Elime bir tava aldım ve kapının arkasına geçtim . Ve kapıyı açtığımda karşıma Teyzem çıktı "kocaman valizi ile birlikte " tabi bakmadan kapıyı açınca kafasına vurmuş bulundum . Teyzem de haliyle bayıldı " babam olsaydı dilinden kurtulamazdım" hemen onu salona götürdüm . Burnuna biraz kolonya tutunca ayıldı . Tabi ilk işi beni tebrik etmek oldu kendimi savunduğum için .
-şey teyzeciğim çok Üzgünüm
-Yok tatlım boşver , önemli değil . dedi ve göz kırptı.
Teyzem çok neşeli biridir .
-eee Nasılsın ilaydacım .
-iyiyim teyze de sen neler diyorsun böyle .
-Evet kızım bu doğru b-en çok utanıyorum çok özür dilerim .
-Neden teyze ? Neden ? Neden utanıyosun? Anlatırsan kızmam belki.
-Herşey annenin hamileliği ile başladı . Baban bu bebeğin doğmasını istemiyordu ama annen inatlıydı bu bebek doğacaktı .
-Eee
-Annen de doktor ile konuşup bi oyun oynamaya karar verdi. Babana bu bebek doğmazsa annenin öleceğini ama doğumda annenin ölme ihtimalini olduğunu söyledi doktor .
-Eee
-Sakin ol kızım . Neyse baban da inandı tabi . Sonra baban sana da söyleyince ip ortasında kopuverdi. Sen de daha 8 yaşında ya vardın ya yoktun . Neyse Doğum geldi çattı ve sen çok korkuyordun annen ölücek diye .
-Veee
-Ve kardeşin doğdu . Annen de yaklaşık bir ay sonra evi terk etti ama size intihar notu yazdı . Zaten bedeni bulunamadı diye kayıplara geçti . Bu olanları sadece ben bildim annen sadece bana söyledi ve gitti .
-Sonuçta küçükmüşüm . Yani şimdi benim annem yaşıyo mu ?
-Evet kızım annen şu anda almanyadan geri döndü ve baban da bunu yeni öğrendi .
-O yüzden bize bu kadar şefkatli bu aralar.
-Ondan olabilir . Baban nerde ?
-Kahvededir.
-Ne zaman gelir ?
-Gelir birazdan normalde bu saatlerde evde olması lazım .
-Tmm kızım ben beklerim sorun değil .
Tam o sırada kapı çalındı .
-kim o
-benim kızım . Dedi babam . Ve kapıyı açtım tabii babam teyzemi karşısında görünce bana baya bi kızdı . Neymiş ona niye haber vermiyomuşum, neymiş üşeniyomuşum.
-Hoşgeldin Miray .
-Hoşbulduk enişte.
-Yolculuk nasıl geçti ?
-İyiydi enişte .
-Neyle geldin?
-Otobüsle geldim .
Babam teyzemi soru yağmuruna tutarken . Ben de telefonuma baktım biraz o sırada ali'den mesaj geldi;
-Slm . Daha iyi misin?
-Slm . İyiyim de Hayırdır noldu ?
-cnm sıkıldı da biraz sohbet ederiz diye düşünmüştüm .
-Sohbet etmek bana da iyi gelir .
-O it senin peşini bıraktı mı?
-Daha aramadı bir yere sızıp kalmıştır . -Senin de baban hastalanmış geçmiş olsun .
-Sağol
-Çok zor bi durum.
-Evet biraz öyle .
Alinin babası kanser hastasıydı . Bir hafta ònce akciğer kanserine yakalandığını öğrenmişler .
-Ama yılmamalısın. İyileşicektir .
-İnşallah . ilayda!!
-efendim
-akşam yemeğe gidelim mi?
-olabilir
-o zmn seni saat altıda alırım
-ok . Nereye gidicez.
-Süpriz ama süslenmene gerek yok , spor giysiler giysen yeter .Görüşürüz .
-Tmm .byy
Ya ben neden bunu kabul ettim ki . Acaba bu bir çıkma teklifi olabilir mi yok ya sadece arkadaşla bir yemek . Bilemiyorum ya neyse artık kabul ettik bir kere. Ama babam hayatta izin vermezdi ama teyzemle konuşabilirdim .Ama ilk önce bu ayıcıklı pijamaları değiştirmem lazımdı hemen üstüme bi tişört ve pantolon giydim. Ve teyzemle konuşmaya gittim .
-Teyze bi gelir misin?
-Tamam tatlım geliyorum.
-Teyze benim bu evden çıkmam lazım.
-Neden ? Tatlım .
-Birisi ile yemeğe gitmem lazım.
-Kim bu şanslı ?
-Tezyem ben sana sonra anlatcam ama ilk önce lütfen beni burdan çıkart.
-Anlatcan ama söz mü?
-Söz gelince anlatıcam .
-Tamam o zmn seni burdan çıkartalım . Üstüme tişort ve kot pantolon giyip ayağıma konvers giydim ve Teyzem beni çöp atmaya diye çıkardı . Hemen Ali'ye mesaj attım ;
-Ben hazırım aşağıda bekliyorum.
Ve iki dakika sonra mesaj geldi;
-Arkana bak...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 29, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kız KardeşlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin