5~bir umut...

260 16 83
                                    

Bakugou nun anlantımıyla :
Tam 1 haftadır shoto yu arıyoruz ve yok hiç biyerde. yok olmuş gibi babası farklı farklı şehirden kahraman ekiplere haber verildi ama onu bulamıyoruz. Ve böyle devam ederse bulamıyacağız...
.
.
.

Tam 2 haftadır shoto yok herkes artık umudunu kesip normal hayatına dönmeye başladı bile...
Ben ise bu olanların benim yüzümden olduğunu düşünüyorum..
eğer o aptal çenemi kapatsaydım şuan o da bizle beraber olabilirdi..

Ewet bakugou katsuki biri için pişmanlık duyup kendini kötü hisediyor ne garip ama... Sadece dalga geçiyorm bende insanım benimde duygularım var sadece dışarı vuramıyoryum...
.
.
.
3 üncü hafta ;
Sanırım artık benimde yavaşça shotoyu unutup gerçek hayatıma dönmem gerek...yoksa kendimi suçlayarak daha fazla devam edemem..

Bakugou bunları düşünürken telefonunda takılıyordu ve uyumak için telefonu küçük masasının üstüne koyarken telefonun altında bir şey farketti bu... Bu birinden aldığı tek hediyeydi bakugonun.
Ewt popülerdi ama kimse düşünüp hediye almamıştı daha önce.. Shoto dışında...<3

Bakugou bunu gördükten sonra karar aldı shoto yu öylece bırakamazdı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bakugou bunu gördükten sonra karar aldı shoto yu öylece bırakamazdı... Onu kurtarmalıydı ve bunu bakugou yapıcaktı..

Shoto nun anlatımıyla :
Ne kadardır burdayım hatırlamıyorum zaman kavramını yitirdim... Her zaman üst üste hepsi gelip duruyor.. Daynamıyorum... Yapamıyorum bunlar çok ağır bazen çeşke küçülseydim de babam beni öldüresiye döwseydi diyorum...

Kendimi sayısızca öldürmeye çalıştım ama nafile... Beni tekrar tekrar doktorlarıyla iyleştiriyorlar...
Ve tabi kendimi öldürmeye çalıştığım için ceza odası na gidiyorum, işkenceden farksız..
Bana çeşitli şekilde işgence etikten sonra suratıma makyaj yapıp beni gıne başkasının oyuncağı olmaya gönderiyorlar.. Kendimden tiksiniyorum...
.
.
.
Ben beklemeye  devam ediyorum ama beni arayanların çoktan umudunu kestiğine eminim... Bayadır burdayım eminim herkez çoktan beni unutup normal hayatına dönmüştür...

.
.
.

Burdan kaçmaya çok fazla çabaladım ama olmuyor sanırım artık kabulenmeliyim... Ben burdan
kaçamam...

.
.
.

Artık herşeyi kabulenmiş durumdayım bayadır burdayım. Ellerim kelepçeli yanımdada gıne adını bilmediğim bir koruma var acaba bu gün kimin oyuncağı olucam huh...

arkamdan bir ses geldi ve reflex olarak döndüm.

Bekle ciddi olamasın.. Gerçekten buraya çocukta mı getirdiniz!?

Koruma : hey içeri gir yeni sahibin orda-

( şey nasıl yazcam bilemedim ama şey düşünün rei shotonun suratını yakarken korkutucu bi suratı vardı ya onu shoto versiyonu düşünün )

 bakutodo todobaku?~&lt;3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin