Perron 9 3/4

102 14 7
                                    

Elise POV

Ik loop met mijn ouders en mijn tweelingbroer Scorpius naar de muur tussen Perron 9 en 10.

We letten op of niemand ons ziet en rennen door de muur. De muur is de geheime ingang naar perron 9 3/4. Alleen Heksen en Tovenaars kunnen door de muur, Dreuzels niet.

Als we door de muur heen zijn zie ik een vuurrode trein staan: De Zweinstein Express.
Als we naar de trein lopen zie ik een groepje staan.
Twee mannen. Een rood en de ander zwart met een brilletje. Twee vrouwen. Een met rood haar en de ander met bruin haar.
Er staan ook 5 kinderen bij.
Twee meisjes. Allebei met rood haar. En 3 jongens. Twee met zwart haar en een met rood haar.

Ik vind de vader met het zwarte haar en het brilletje op Harry potter lijken. Hij heeft ook een litteken. Ik besluit er niet meer aan te denken en ik loop achter Scorpius aan.

Ik en Scorpius lopen door de trein op zoek naar een Coupe.
Uiteindelijk vinden we er eentje en we gaan zitten.

Verder komt er niemand bij ons zitten. Scorpius vraagt bij welke afdeling ik kom.
Ik zeg dat ik het niet weet maar dat het waarschijnlijk Zwadderich zal zijn omdat iedereen uit onze familie daar heeft gezeten.
Scorpius wil ook bij Zwadderich.

Als we er bijna zijn ga ik mijn gewaad aantrekken en een paar minuten later stopt de trein en we stappen uit.

Als we de trein uitgestapt zijn zien we een Enorme reus staan: Hagrid.
Hagrid roept: ' EERSTEJAARS HIER KOMME ALLE EERSTE JAARS MOTTEN NAAR MIJ TOE KOMMEN!'
Mijn vader had een keer vertelt dat Hagrid er ook al was in zijn tijd.

We lopen achter Hagrid aan en we moeten met zijn vieren in een bootje gaan zitten. Ik ga met Scorpius en twee anderen in een bootje zitten.
De bootjes varen uitzich zelf naar Zweinstein en als we er zijn bonst Hagrid 3 maal op de deur.

Hopelijk vonden jullie het leuk. Vote, comment alles mag ;-)

Bloedverrrader ~ Elise MalfidusWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu