{Mikor meg tudtam rólad az igazságot}

1.3K 18 0
                                    

- HALOO LIAA TE VAGY BENT?~ ordit be Dave. Rá nézek Jackra és ő is értetlenül néz, hogy mit akarhat. Gyors kipatanok Jack öléből, és valami megérzésből mondom neki, bujjon el.  Felöltöztem, Jacknak is oda dobtam gyorsan az alsójat meg minden ruháját, hogy azért vegye fel és ajtot nyitottam.
- Mi van már Dave?~ nézzek rá értetlenül.
- A bátyád mindenhol téged keres és Jacket, fosik hogy ti ketten lefeküdtok.~ probálok semmilyen leleplező arcot vágni, csak probálok értetlenkedni.
- Miért fosik ettől?
- Tudja a rák mi is kérdeztük de csak annyit mondott rá, hogy keresétek. Szóval jó lenne ha..~ hirtelen a hátam mögé néz az ágyra és én is utána nézek, hogy mit nézz. De nincs ott semmi, szóval nem értem mit nézet.
- Mit csináltál az ágyon?~nézz rám szúrós szemmel.
- Semmit, feküdtem.~nézzek rá ártatlanul.
- Na aha persze~ és ezzel egy időbe be jönn és be megy a fürdöbe ahova épp bujt Jack. Gyorsan utána futok, hogy ne legyen ebből semmi balhé.
-Tudod jól hogy nem lehetsz itt~ mondja Dave Jacknek.
- Ja igen mondta, de én is mondtam neki valamit, azzal mi van?~ ölbetet kézzel válaszol Jack. Én csak a fürdő ajtajából hallgatom a beszelgetést.
-Tudod jol, hogy pont leszarja.
-Na látod az érzes kölcsönös.
-Egyet kér mindenkitől, olyan nehéz betartani?~ itt már nem bírtam ki hogy ne szóljak közbe.
-Még is mit is kér a bátyám mindenkitől?~megyek közlebb Davehez.
- Azt hogy te tabu vagy.~ néz egyértelműen, mintha ez alap lenne.
- És én erről miért nem tudok??~ csatanok ki dühömben.
- Nem tudom, de előbb válaszolj Jack... Lefeküdtetek?~ hirtelen néma csönd lett. Senki nem mond semmit se és ez pont elég Davenek.
- Figyelj haver tudod, hogy tesomként nézek rád és kihuzlak minden szarból, de ezt most komoly? ~nem mondanak semmit csak szemeznek.
- Rendben tartom a szám és lehet, hogy még segítek is de ne ,hogy elszálljál magadtól~ teszi fel a mutató ujját fenyegetően~ Jack csak elmosolyodik es bolint egyet.
-Itt amúgy csak én nem értem, hogy mi van?~ mondom hangosan, hogy végre engem is észre vegyenek.
- Majd rá jössz!~ monjda Dave és biztatas képp a vállamra teszi a kezét és utána ki megy a szobából.
- Még is mi volt ez?~ fordulok Jackhez hátha tole több informáciot kapok.
- Semmi~ néz rám semmilyen arcal és csak úgy kisétál a szobából. Ledermedtem. Nem értek semmit.

Lerohantam a lepcsőn és kerestem Ádit. Nagy nehezen meg is találtam, az egyik haverjával beszélgetett.
- Nekem miért nem mondtad soha, hogy én tabu vagyok mindenki számára?~ fakadok ki. Látszik Ádin, hogy nagyon meglepödőtt, de ez nem érdekelt. Válaszokat akartam kapni.
- Gyere~ fogta meg a kezem és elhuzott ki az ajtón kivülre ki a kertbe.
- Azért vagy tabu mindenkinel, mrt tudom hogy ha valamelyik seggfej össze jönne veled és megbánt azt a halálába küldöm és ott vége a baratságnak. Vagy még pluszba ha nem is tudnám kidobni a haveri társaságból akkor vissza jönn és újra látni fogod és az szar.
- Abba te bele se gondoltal, hogy mondjuk én mi akarok?
- Te is tudod jol hogy érted tettem!
- Igeen?? Szóval mikor 16 éves voltam és bejött nekem az egyik haverod és végre kifort valami közötünk és én meg fülig szerelmes voltam belré akkor te mondtad neki, hogy vegyen engem semmibe és tünjön el az életemből????~ fakadok ki és érzem a síras határán vagyok.
-Lia ez nem..
- És még neked sírtam a válladon, hogy egy fiút se tudok magam mellet tartani, mert mind elhagy.~ itt már nem bírtam eltört a mécses.
- Lia az egy fasz volt hidd mar el, hogy csak nem akartam hogy alártson neked. Egy csajozó gép volt aki még rá adasul füvezet is.
- Legalabb elmondhattad volna hogy benne volt a kezed. És Jackel mi van? Mi ez a nagy örület, hogy félsz, hogy közelebb kerülökk hozzá? Ő is drogos vagy mi?
- Dehogy is nem drogozik, csak ő más.
- Még is miben?
- Ahhh hogy is mondjam, még sosem volt egy komoly kapcsolata sem, ő arrol híres, hogy mindenkivel lefekszik és ennyi. Nem akarom, hogy veled is ezt tegye.~ na itt lefagytam. Ha ez igaz akkor nekem végem. Túlságosan is bele éltem magam megint, hogy fontos lehetek valaki számára erre ez jönn.
- Nem kell aggodnod, nem történt semmi.~ probálok magamra erőltetni egy mosolyt, hogy hihetőbb legyen amit mondtam, de nagyon fáj, hogy hazudnom kell.
- Akkor jól van örüloök, menjünk be.~ elindult, aztan bentem én is utána be mögöte. Bent úgyan az a zaj volt, semmi se változott.

~Ellenállhatatlan kísértés~ (18+)Kde žijí příběhy. Začni objevovat