◇Oc 3/◇

2 1 0
                                    

ADI: Nathan Kalzierm
OC ADI: Nathan the scream
BOY: 1.95
KILO: 75

AILE:
Stephanie Kalzierm (Anne= Ölü)
Henry Kalzierm (Baba= Ölü)

SÖZÜ: "Just believe me, its really hurt"
             "Sadece inan bana, bu gerçekten   acıtacak"

SAÇ RENGI: Açık-kahverengi.
GÖZ RENGI: okyanus mavisi

GEÇMİŞİ: Babası tarafından hem annesine hemde kendisine baskı, şiddet ve istismar gördüğü için babasından yıllar boyu öc almak istemiştir. Ama annesi ben onu hala seviyorum diyip babasını öldürmemesini istemiştir. Babası yüzünden Nathan'ın doğmak üzere olan kardeşini de, annesini de döverek öldürdüğü için Nathan, 18 yaşına geldiğinde ve artık reşit olduğunda babasını öldürmüştür. Bunu yaptıktan sonra köyden kovulmuştur ve baska şehre taşınmıştır. Babası zengin olduğu ve bunu aileden sakladığı gerçeğini öğrendiğinde Nathan, tüm parayı aldı ve kanlı evi de geride bırakarak başka şehre taşındı. Orda da bir ormana yürüyüş için gittiğinde Sally ile karşılaşmıştır.

DOĞUM GÜNÜ: 31/12/2000

BURCU: Oğlak

SÜPER GÜCÜ: Işınlanmak ve diğer canlıları yada cansızları (eşya) ışınlamak.

SEVDIGI CREEPYPASTA'LAR: Slenderman ve kardeşleri, Sally, Ben, Liu, Jane, Clockwork, Nina, Lulu, Lazari, Zalgo (gizli), Red angel, Eyeless Jack, Laughing Jack, Hoodie, Masky, Toby, Puppetter, Nathan The Nobody (adaşlar).
SEVMEDIGI CREEPYPASTA'LAR: Jeff ve lazari'nin ablaları ve abileri, Mary, Bloody, Candy pop, Jason.

İNSANLARI ÖLDÜRME YOLU YOKTUR. O IŞINLANABİLDİĞİ İÇİN ARKALARINI TEMIZLEMEYI YADA DİĞERLERİNE YARDIM ETMEYI SEVİYOR.  BLOODY PAINTER'A DA YARDIM EDER AMA O YARDIMINI ISTEMEZ BU YÜZDEN KÜSTÜRLER. JEFF'I SEVMEME NEDENI, JEFF ONU ESKI HALI GIBI GÖRDÜĞÜ IÇIN ZORBALIK YAPMAYA ÇALIŞMIŞTIR. JASON EGOLU OLDUĞU IÇIN, CANDY DE BASINDAN AŞAĞI KAN DÖKTÜĞÜ IÇIN NATHAN BUNU SEVMEMİŞ VE KAVGA ETMISLERDIR.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 20, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

♧Yaptığım_Oc'ler♧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin