22

1.2K 136 210
                                    

"Of of Felixim benim ya!"

Seungmin üzerime atlayıp yanağımdan öperken Chan hyung  Seungmini kedi gibi ensesinden tutup çekerken Hyunjin de beni çekip konuştu.

"Tamam Felixin de çok yardımı dokumuş olabilir ama en çok katkıyı ben yaptım! Göz göre göre kocamın randevusunu izledim"

"Sana da çok teşekkür ederim canım kuzenim!

Seungmin konuşunca Hyunjin tatmin olmuş gibi gülümsedi.

"Ya susun ya! Daha yeni atlatıyorum zaten! Bir daha düşer bayılırım ha"

Minho bağırınca Changbin gülüp "Anasını ikinci defa evlendiriyo sanki hallere bak" deyince Minho yastığı ona fırlattı.

"Sonunda Seungmin de evleniyor!"

Jeongin alkışlayıp konuşunca Changbin "istersen sıra bize gelir tabi istersen" deyince Jeongin anında durup "bir şeyler mi içsek" dedi

Resmen Changbini duymamazlıktan gelmişti. Changbin sesli bir nefes verip "iyi geceler" dedi ve kalktı.

Jeongin eline telefonunu alıp koltuğun köşesine sindi. Niye böyle oldular şimdi?

Herkes birbirine bakarken Changbine bakmak için ayağa kalktım. Onun üzülmesinden nefret ediyorum

"Ben geliyorum"

Hyunjin göz kırpınca öpücük attım.

Changbinlerin odasına girip kapıyı tıklattım.

Böyle herkesin ilişkisine, her boka ben karışıyormuşum gibi hissediyorum ama onların da üzülmesine dayanamıyorum

"Gel"

İçeri girip kapıyı örttüm.

"Naber"

"İyiyim Felix kocanı yalnız bırakma git içeri"

"Ama sen de Jeongini yalnız bırakıyorsun hadi sen de gel"

Yatağın içindeydi. Ben de yatağın ucuna oturup bağdaş kurdum.

"Dediğim gibi Felix. Hyunjin senin kocan Jeongin benim kocam değil"

"Deme öyle Changbin eminim Jeongin de üzülüyordur"

"Üzülmesi için bir sebep yok ki Felix. O sadece beni üzüyor başka bir şey yaptığı yok! Sevgili olmadan önce de böyleydi. Onu sevdiğimi söyleyince reddetti sonra birden aşık mı oldu ne oldu bilmiyorum?"

"Deme öyle Changbin Jeongin seni seviyor!"

"Şüpheliyim artık Felix. Benimle oyun mu oynuyor bilmiyorum ama başarıyor. Günden güne kendini alıştırıyor bana. Ama asla bir adım atmak için harekette bulunmuyor. Ya tamam sikeyim adımını atma ben sana doğru koşuyorum zaten. Hissetmiyorum sevgisini, zerre hissetmiyorum ama hissettiğim bir şey var o da beni terk edecek"

"Niye öyle bir şey yapsın Changbin kafanda kuruyorsun şu an! Kendine gelir misin lütfen"

Changbin baya dolmuştu. Gözleri dolunca yanına oturdum.

"Böyle düşünme, üzülme seni seviyor Jeongin"

"Sevmiyor. Sıkıldı benden anlıyorum. Sen olsan sen de anlardın Felix. Hareketlerinden belli iki tane yanaktan iki tane dudaktan öpmek, eğlenmek, zaman geçirmek hatta aynı yatakta sarılarak uyumak. Bunlar aşık olanların değil birbiriyle gününü geçirip gönül eğlendirenlerin yaptığı şeyler. Gözlerinde aşk yok!"

Hazır Patron/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin