25

1.2K 131 140
                                    

"Başka ne lazım oku hele"

Elimdeki alışveriş listesine bakıp "hepsini almışız eksik yok" dedim

Minho ve Hyunjin hâlâ iş başındaydı. Jisung ve ben de sıkıldığımız için markete çıktık.

Marketten çıkınca Jisung "biraz yürüyelim evde sıkılıyorum" dedi. Haklıydı ben de sıkılıyorum.

Eşyaları arabaya yerleştirip şoför abiye yürüyerek geleceğimizi söyledik.

"Ee daha nasıl gidiyor Felix bey. Hiç dertleşemedik. Nasılsınız"

Jisung kolunu omuzuma stınca gülümseyip "iş güç. Biliyorsun aynı şeyler. Sevenleri kavuşturmak falan" dedim.

"Neler yaptığını biliyorum. Nasıl olduğunu bilmiyorum ama"

"İyiyim noldu ki?"

"İyi gibi değilsin. Bir şey mi saklıyorsun"

Bak işin sonu güzel bitmeyecek gibime geliyo ama

"Yok be ne saklayacağım."

"Umarım öyledir Felix bey"

Yakalanacak gibi hissediyorum ama neyse

Telefonuma gelen mesajla çaktırmadım ama cidden sinirlerim bozuldu.

Bu kadar da olmaz ya

Şans mı tesadüf mü evren mi her ne halt bilmiyorum ama bu Yeji bu aralar çok yazmaya başladı.


Eve vardığımızda Jisunga içeri gitmesini telefonla komuşacağımı söyledim.

Bu aralar da hava bozulmuştu ama hadi bakalım.

Telefonumu çıkarıp Yejiyi aradım.


"Efendim"

"Buluşalım ve şu saçma işe bir son verelim"

"Anlamadım neden?"

"Gelince görürsün. Attığım konuma gel"

Telefonu kapatıp buraya biraz uzak olan kafenin konumunu attım. Cidden yeter

Zaten şu aralar şirketler arasında olan kavgadan ötürü dışarıda bir yakalansam bilgi alana kadar götümden kan getirirler.


Biraz yürüdükten sonra kafede oturan Yejiyi gördüm. En azından gelmiş

"Sorun ne?"

Konuşunca telefonumu masaya indirip "şu aralar çok arıyorsun. Birbirimizi görmezden gelecektik hani" dedim.

Önüne baktı. Ne bekliyo abilik yapmamı mı?

"Ne istiyorsun Yeji? Şirkette stajyerken burnumdan getirdin. Şimdi de evliyim. Sosyal hayatımda mı zorbalık yapacaksın?"


"Değil abi bak-"

"Abi deme bana! Ne hakla abi diyorsun? Abin miyim ben senin Yeji? Yıllarca zorbalık yaptığın Felixim ben abi deme bana"

"Peki şey babam yani babamız öldü geçen ay"

"Biliyorum Yeji"

"İşte o yüzden artık söylemek istiyorum"

"Yalanlarına zaman ayırmak istediğimi sanmıyorum"

Hazır Patron/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin