7. party party yeah

24 6 10
                                    

Aman Allahım bura neredir
Bunu okuyan bazı okuyucular ve mal arkolarim ben size cuma günü gitcem dedim ya he istE he
GİTMİYORUM.
HALA BURADAYİM.
Yazim hatasi varsa söyleyin kontrol etmeye üşeniyorum da




***

"Tamam şimdi herkes aşağı insin, istediğini yapsın iş falan yok." Dedi Zehragül. Annesi ise hemen söze atlayarak "Nasıl yok?! Ben dansöz olacaktım!"

"Of istediğini yapa bilirsiniz işte serbestsiniz. Bir kere biz zenginiz. Neden kendimiz çalışıyoruz be?"

"Oha işte benim yeğenim! Aynı teyzesi ya!" Dedim. "He aynen ondan."

Zehragül "Değişmeyen tek şey benim patron olmam, ve.."

"Hayır sus! Duymak istemiyorum!" Dedi Zebanimiz. "Biliyorum ben hizmetçi olacağım dimi?!"

"Yok be, sadece Elvin arada çay yapar. Malum daha önce çayla meşhur olacağımızı söyledi de."

"Tabii ki çayla meşhur olacağız! Ama dans etmekten eksik kalmam ben ona göre." Dedi Elvin.

Ve "Jennie gelmiştir değil mi? Ben ona kucak dansı teklif etmeye gidiyorum! Sizde aşağı gelin." Diye ekledi.

"Dur Elvin bende geliyorum! Umarım Erenim gelmiştir." Diyerek Enes Elvinin arkasından indi.

"Eh, hadi bizde inelim o zaman." Dedim.

Çalışanlar gelmişti. Herkes işine bakıyordu. Bizede sadece eğlenmek düşerdi.

"Lale bak! Orada direk var!" Dedi sözde ablam Beril.

"E bana ne Beril? Git sen dans et ben oturacağım." Dedim ve onun omuz silkip gitmesini izledim.

Hala giderken söylenerek "Gelmezsen gelme be. Ben kendim dans ederim."

Bir kaç orada oturtuktan sonra ayaklandım. Barmen'in yanına uğrayıp bir içeçek aldım ve üst kata çıktım. Oradan aşağı kat gözüküyordu.

Elvin barmen'le kavga ediyordu -tabii ki çay konusunda-. Umarım bi' rezillik çıkmaz. Herkese çay dağıtmaya çalışıyor ve işinde başarılı gibi görünüyordu. Yakında pavyon çaycıya döner gibi.

Enes Erense beraber bir tarafa çekilmiş dip-dibe oturuyorlardı. Sohbet ediyor gibiydiler, bu seste bir birlerini nasıl duyuyorlarsa artık.

Zehragül ve Ümmügülde 2. Kattaki koltukta oturuyor benim gibi aşağıyı izliyorlardı. Ablaları, Leylagül ortalıkta yoktu.

Yağmur ise Yoongi'yi nasıl olduysa ikna edip buraya getire bilmişti. Sanarım sarhoştular ve saçma salak(?) hareket ediyorlardı. Galiba danstı?

Eda ve Duru'da beraber takılıyorlardı garson haberini duyunca suratları asılmıştı ama şu an iyi gibiydiler. Jisung ve Minho'yu yanlarına çekmiş oturuyorlardı.

Chaeyoung ve Lisa'da dans ediyorlardı, Lisa direk dansı mı yapmaya gidiyordu öyle?

Zebani ise çoktan kendinden geçip sızıp kalmıştı. Bizim başröl işte. Mükemmel fav karakter elifoya gelecek bölümlerde *zebaniye daha çok part için
/rez yeri---------------------------->>>>>

Tuana üst kata çıkıyordu. Yanıma gelip, "Lale, neden aşağıda takılmıyorsun?" Dedi. "İnsanların dağılmasını bekliyorum, kendi başımıza daha eğlenceli olur." Dedim. "Peki, daha vakit çok." diye ekledi.

Berilse sanki yarına yokmuşcasına elinde içeçeğiyle dans ediyordu. Bu hayatı o yaşıyor be. Sanarım yorulup oradaki koltuklardan birine geçti. Eline telefonunu aldı. Umarım Jeonginin hiçbir şeyden haberi olmaz. Şimdi evde deliriyor olmalı.

***

*jeongin-beril wp konuşması*

*

*bu kişinin engelini kaldırdınız.*

Beril
KOCACİMMMMMMM
😍😘🤗😚💜💙🧡💘💓❤🧡

Jeongin
BERİL SEN NEREDESİN

Beril

Pavyonumuzdayim😍✌🏻❤💜😘💙💙😘💙🤗💙🧡💪🏻😘💪🏻😘💪🏻😘💙😘

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pavyonumuzdayim😍✌🏻
❤💜😘💙💙😘💙🤗💙🧡💪🏻
😘💪🏻😘💪🏻😘💙😘

Jeongin
SARHOŞ MUSUN SEN!
SABAHTAN EVDE KAFAYİ
YEDİM BEN

Beril
#&×£#&&#&#;#+¥
÷£+£@,')!(@*+,'x

Jeongin
OF

***

*leylagül-jeongin wp konuşması*

Jeongin
Kızım

Leylagül
İbanımı atıyorum
(/gerçekibanbudur.)

Jeongin
TAMAM ATTIM PARA
ŞİMDİ KONUM AT

Leylagül
Tm babis
📌konum

Jeongin
Bekleyin geliyorum.







***

500 kelime oldu uzun suredir yb olmadigi icin hemen yazip atayim dedim nys bb.!!!!
Bıbı

Tarihi Gecmis Amaklar // herseyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin