Selam kaç gündür bunu nasıl yazacağımı düşünüyordum. O gün gelip çattı. Yazım hatası yapmamaya çalışacağım.
Şimdi bazı insanlar olur diye deyim burada arkadaşlarımla geçen anıları anlatacağım, veda edeceğim için anı olarak kalsın istiyorum. Geçe bilirsiniz.
Öncelikle ben Azerbeycanlıyım, ve 9. Sınıfa geçtim. Burada sınav 9. Sınıfta yani sınav senem. Bu yüzden nisan ayına kadar temelli aktif olamayacağım.
+Hastayım, doktora gideceğim. Ailem bu yüzden telefona bakmama izin vermezler, arada bi belki zorla alırım.
Doktor için başka şehire gideceğim, bu işim olmasa eylüle kadar kalırdım. Ama olmadı. İşte ne yapalım.
Arkadaşlarım, Beril, Sümeyye, Zehragül, Elif, Tuana, Ümmügülsüm ve Zile. Ficte olan başka arkadaşlarımda var ama bunlar benim için çok özel. İyi ki varlar hepsini çok seviyorum. İyi ki hayatımdalar.
Hepinizden tek tek bahsetmek istiyorum. Ne kadar yazsam da yetmez güzelliğinize arkadaşlığınıza.
Tam tanıştığımız gün 12 hazirandı. Hatırlıyorum çünkü size okulumun kapanmasına 2 gün kaldı demiştim.
O günü çok iyi hatırlıyorum ilk tanıştığımız grup başkaydı. O grupta yönetici yüzünden kavga çıktı diye. Beril ve Sümeyye bi grup kurdu.
Grubun ismiyse *tarihi geçmiş amaklar* oldu.
İlk başta ben gruba tarihi geçmiş ürünler adı vermiştim. Ama sonra Sümeyye sayesinde *amak* kelimesi yarandı.
Amk* yazmak isterken elinin kayması sonucunda Amak* kelimesini yaratdı. Bu hikayenin adı da bizim grubun adı işte.
Öyle Tarihi geçmiş amaklar yaptık öyle de kaldı. Sonra başka grup açtık, onu hangi kafayla açtık bilmiyorum, aynı üyelerle açtılar. İsmi ise *escort beril ve çetesi* oldu.
Eh aslında şey içindi pavyon rp'i yapıyorduk. Evet çok zekiyiz biz.
Bu fic'ede kattım işte pavyon olaylarını.
Öyle işte biz böyle tam gruptaki herkes bir biriyle yakın değilken, escort beril ve çetesi grubuda yoktu o zamanlar tabii.
Bizim Sümeyye namıdeğer Leylagül* Zehragül ve benim içinde olduğum bi grubumuz vardı. *kafadar amaklar*
İşte biz ilk üçümüz yakınlaşmıştık. Orada el alemi trolleme fikrindeydik anca. Gruplara girip kavga çıkarmak için fake hesaplar açmıştık. Selin leyla nazlı olmuştuk.
Leylagül adı da buradan geliyor işte. Zehra fake hesap açamadığı için Sümeyye ona kendi hesabını verdi. Kendisi abisinin mi ne başka hesabına geçti. O hesabın şifresini bilmediği için Zehraya veremedi.
Zehra da işte ismini değişti hesabın leyla yaptı. Biz baktık yapamıyoruz vazgeçtik. Herkes kendi hesabına geçti.
Ama Sümeyye ismini değiştiremedi. Tam 2 hafta ismi Leyla kaldı diye biz ona Leyla demeye başladık. Dalga geçiyorduk. Sonra işte ben buna ek olarak gül ekledim. Leylagül oldu.
Hatta bazı arkadaşlarımız onun isminin Leyla olduğunu sanıyor..
Detaylara gerek yok!!!
Şimdi yoldayım. Onları yazarken evdeydim. Bakü'ye doğru gidiyoruz. Evden çıkalı 10-15 dk oldu. Saat şu an 11:37.
Neyse hikayeye devam.
İşte biz üçümüz Sümeyye, Zehra ben Bp Rp gruplarına girip, kavga çıkarmaya karar verdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tarihi Gecmis Amaklar // hersey
Юморakli yerinde olmayan mallarin hikayesi.. (Akil sagliginizi kaybede bilirsiniz.) LUTFEN BELIRLI KISILER DISINDA KIMSE OKUMASIN.