Canlarımm bu benim ilk ficim inş tutar😖✊✊Bu ilk bölüm biraz üzücü olcak baştan söyleyim
Menajer:Yunaa hadi konser başlıyorr
Yuna:tamam geliyorummm
M:hadi hazır mısın?
Y:bilmiyorum en sonki albümde ne kadar linçlendiğimi sende biliyorsun
M:hadi ama bu zaten son konser sonra 5 aylığına ara vereceksin
Y:tamam tamam çıkıyorum
Yuna kpop sektöründe bir kadın soloistti ama bir sorun vardı yuna o kadar fazla linçleniyordu ki yuna ya göre antileri fanlarından fazlaydı.
Yuna konseri çok iyi yapmıştı ve herkes onu alkışlıyordu.
Konser bitmişti kendi odasına gitti ve en sonki postuna baktı
Yorumlar:
Bestyunaanti:🤮🤮🤮🤮🤮🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮 iğrençsin
Yunaantisiamk:çok çirkinsin
...
Ve böyle yorumlar yazılmıştı normalde yorumlar umrunda bile olmazdı ama yuna bir şey fark etmişti
Yorumlarda sadece linç ve "🤢, 🤮" emojileri vardı. Artık yuna dayanamamış ve hüngür hüngür ağlamaya başlamıştı.
Sonra menajeri geldi ve yunanın yanına geçti
"Yuna noldu niye ağlıyorsun konserin mükemmel geçmişti? "
Sonra yuna ona yazılan yorumları göstermişti. Menajeri bunları görünce yunayı teselli etmeye çalışmıştı ama başaramadı.
Yuna
"Yeter artık ben buna daha fazla dayanamayacağım ben bu boktan şey için yıllarımı harcadım şimdi birisi bana yalan iftira attı diye 3 yıldır aralıksız linçleniyorum ve ölüm tehtid leri alıyorum! "M:"Biliyorum haklısın ama yapacak birşey yok"
Y:"Nasıl yapılacak bir şey yok o amına kodumun jyp'si linçleri durdurabilirdi ve ben zorba değilim diye söyliyebilirdi ben normal bir hayat istiyordum ama o şerefsiz babam ünlü olmam için zorladığı için idol oldum bak şimdi halime"
Y:"Ben küçükken hep öğretmen olmak isterdim aslında olabilirim bu boktan şirketten ayrılıp ismimi ve saç rengimi değiştiririm hiç kimsede bir bok anlamaz"
M:"Yuna böyle deme lütfen "
Y:"Diyorum bile hatta o mal adamın şimdi önüne gidip istifa edeceğimi sonra öğretmen olucağımı söyleyeceğim"
M:"Şimdi gidiyor muyuz?"
Y:"Evet tam olarak şuan"
...
Y:"Evet böyle patronum ben istifa etmek istiyorum "
JYP(piç) :"Yuna ama o işler öyle olmuyor bak imzaladığın yere 2025'e kadar idol kalacaksın ve sen bunu imzaladın"
Y:"Ama lütfen. "
JYP (piç) :"O zaman ikimizinde kazanacağı bir sözleşme yapalım 1 yıl boyunca öğretmen olacaksın ama benim istediğim okulla sahte kimlik kartı ve yeni saç ile hiç kimse anlamaz"
JYP (piç) :"Ama diğer 1 yıldada bir albüm çıkartacaksın ve içinde 8 şarkı olacak anlaştık mı? "
Yuna düşündü sadece 1 yıl çalışacaktı ve sonra istediği işi yani öğretmen olacaktı
JYP (piç) :"Yuna sana sesleniyorum anlaştık mı? "
Y:"A tabiki tabiki anlaştık çok teşekkür ederim "
Yuna odadan çıktığında sevinçten çığlık atıyordu ama aynı şey menajeri için değildi.
Yuna anlıyordu menajerini çünkü hem lisede 4 yıl beraber okumuşlardı ve 6 yıllık idollük hayatında hep beraber olmuşlardı
Tam yuna hazırlanırken menajeri yanına geldi. Ve ağlamaya başladı
M:Hergün bana ne olduğunu anlat tamam mı seni çok özleyeceğim
Yuna menajerine sarıldı
Y:Merak etme her gün seni arayacağım bu şirkette tek özleyeceğim şey sensin.
Yunanında gözleri dolmuştu
Y:Şimdi gideceğim ama
merak etme sadece 1 yıl sonra yine burada olacağımM:Seni özleyeceğim
Y:Bende
İnş güzel yazmışımdırr. Hergün bir bölüm atarımm
Hadi öptüm sizi 😚😚💗💗💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lan bu benim karım değil mi???~yulia
Fanfictionyuna linçler yüzünden idollükten bıkmış, ismini ve saçını değiştirip 1 yıllığına öğretmen olmuştu yunanın girdiği sınıftada lia yuna idolken ona aşık olan dersleri kötü olan bir öğrenciydi bir gün lia yuna'nın o yalanını öğrenir...