Beni biliyorsunuz kelimelerle aram hic iyi deildir ama icimi dokmeyi deneyecegim iste Hepinizi cok sevdim. Herseyden cok. Bana yasayamadigim guzel duygulari yasattiniz mutlu olmayi sizden ogrendim ben.iyiki varsiniz iyiki tanistik tesekkur ederim hersey icin.umarim mutlu olursunuz cunku bu beni cok mutlu edicektir .evet benim icin herseyimi birakip gitmek zor ama yapmak zorundayim ve bu zorundalik gercekten canimi acitiyor. Tekrar hesap acma firsatim olursa en az birinize tekrar ulasmaya calisirim zaten.hepinizle gecirdigim bir saniye bile boktan gunlerimi guzellestirmeye yetiyordu.hepinize tek tek sizin icin hissettiklerimi yazmak isterdim fakat bunu yapacak kadar dayanikli birisi değilim. Hepinizin yeri bende ayri ve unutulmaz. Bir insan herseyini unutamaz sonucta deilmi?umarim hayatinizdaki hedeflerinize ,isteklerinize , arzularibniza ve hayallerinize kolay birsekilde ulasabilirsiniz.ama unutmayinki pes etmemelisiniz.her ne olursa olsun pes etmeyin ve her ne kadar belkide sonsuza kadar hic konusamayacak olsak bile sizi sevdigimi hep en buyuk destekciniz olacagimi ve arkanizda duracagimi unutmanizi istemiyorum.belki sizin icin hicbirsey ifade etmiyordur yaninizda olmam sizi sevmem hersyim olmaniz. Ama benim icin cok sey ifade ediyor bu sozcukler. Evet belki size gore basit birer sozcuk gibi gelebilirler ama değiller.belki bende basit bir insan olabilirim, belki sevilmeye layik gormuyo olabilirsiniz ama sorun değil. Sizde haklisiniz cunku beni oyle gormenizi saglayacak yonumle tanimis olabilirsniz beni. Ama size sunu soylemek istiyorum en degerlilerim. Kimse karsindakini tum yonleriyle ayni anda taniyamaz.bu yuzden kimse tamamebn iyi biri veya kotu biri deildir. Sadece siz yanlis açisindan gormussunudr onu.yasam insani en olmadik yerden vuruyor bazen . iste bu zamanlarda sizden istesdigim siki durmaniz cokuk olsaniz bile saglam gozukmeniz pes etmemeniz birbirinize destek cikmaniz ve en onemlisi umudunuzu kaybetmemeniz.her neyse fazlasiyla uzattim.buraya kadar okuduysaniz tesekkur ederim. Sizi cok seviyorum ama bu cumleyi sadece uc kelimeden ibaret olarak algilamayin lutfen akliniza her ne gelirse cunku o üç kelime benim tum hislerimi acikliyor. Hoscakalin! Kendinize iyi bakin . hepinize hayatinizda basarilar dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaslarima Son Mektup
FanfictionArkadaslarima bir veda konusmasi yapicaktim taslagimi burda hazirlamistim ve yaynlamnak istedim.