1

197 26 16
                                    

-Jisung'tan-
Bu gün ilk işime başlayacaktım; stilist. İlk günüm olacağı için kime denk gelirsem razıydım. İster kibar ister kaba olsun da ne olursa olsun. Şükretmek lazım.

Şirkete girdiğimde bir kız beni karşılayıp sözleşme odasına götürdü.

Çizimlerimi gösterip bir kaç profesyonelden eleştri dinledim. Birkaç sözleşme imzaladıktan sonra sistem odasında görünen stilist arayan kişilere bakan uzman geldi.

"Sözleşme odasına hoşgeldiniz. İlk olarak size şunu söyleyeyim. Şuanlık sadece stiliste ihtiyacı olan oyuncumuz Lee Know. Sistemde bütün stilistlerinin korkudan kaçtığı söyleniyor."

Biraz tedirgin oldum ama dediğim gibi; kime denk gelirsem razıyım.

"Neyse ki artık bir sözleşme imzaladı. Hiç bir stiliste zarar verme, korkutma yetkisi yok. Neyse, stilistlik yapacağınız oyuncuyu görmek ister miydiniz?"

"Peki, tamam."

"Beni takip edin efendim."

Mutlu olmuştum. İnsan bir işe alınırsa mutlu olur. Değil mi?

Adamın özel odasına girdikten sonra uzman, Lee know'u tanıttı. Benden 2 yaş büyüktü. Odaya girdiğimden beri öldürecek gibi bakıyordu bana. Uzman gidince bana:
"Han jisung ha? İyiymiş." dedi sırıtarak.

"Ha? Efendi-" derken ağzımı eliyle kapattı.

"Kes. Şimdi çizdiğin kıyafetleri göster." dedi. İçimden *sikik* diye geçirdim.

Gösterdiğimde çoğu kıyafete *olmamış* anlamında başını sallıyordu. En son gözüne çarpan bir kıyafet gördü ve "Şunun üstündeki şeyi silsek giyerim." dedi. İçimden *şükür yarabbi* diye geçirdim ve üstünde "şey" dediği kolyeyi sildim. Cidden kolye abartılıydı. Çıkarınca daha iyi oldu.

Bana şirkette özel oda vermişlerdi. Çizim/tasarım odası. İlk önce birkaç taslak oluşturacaktım. Çizim kitabını elime aldım ve biraz bakıp çizmeye başladım. Çizdiğim şeyleri panoya astım. Akşama kadar çalıştıktan sonra telefonuma baktım. 25 cevapsız çağrı. Hemde Felix'ten.

Aradığımda hemen küfretmeye başladı.

"Niye açmıyon lan amcık! Orospu çocuğu insan aramalara bakar!"

"Lan sus şirketteyim. Taslak çiziyordum. Görmemişim."

"Taslağını sikeyim senin. Neyse. Nasıl geçti?"

"Ya siktiğimin adamı hiç bir şeyi beğenmiyo."

"İsmi ne?"

"Lee know."

"Kanka boka bastın bu adam seni siker."

"Hassiktir."

"Neyse yat kafayı uyu, uykulu konuşuyosun."

"Peki, iyi geceler."

"Sana da."

Kulaklığımı takıp müzik dinleyerek uyumaya çalışıyordum. Ta ki kapıyı biri açana kadar. Lee know! Beklemezdim.

"Vay be, iyiymiş. Güzel çizimler."

Sonra bana baktığını hissettim. Kulaklığımın bir kulağını çıkarıp kulağına taktı.

"Müzik zevkini sikeyim senin." dedi. Müzik kısık seste olduğundan her şeyi duyuyordum. Ağzına bi tane çaksam kovulurdum ama bunu da yapamazdım.

———————————————————————————
Kısa yaptım wattpad attığı için😨
Neyse bb cr kitap aciklamasinda

Stilist•Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin