2

159 32 15
                                    

"Kalksana lan, bu ne yorgunluk amk. Gargamel mi sikti seni."

"Kalkmıyo Hyunjin bırak işte."

Gözlerimi açtığımda beni uyandırmaya çalışan bir Hyunjin, yanında da Felix'i gördüm.

"Niye geldiniz olm ya uyuyodum ne güzel." diye mırıldandım.

"Kanka iyi misin iş yerinde bile uyuyosun." dedi Hyunijn.

"Cidden Hyunjin haklı. Adamlar buraya kitlemiş gitmiş seni sen uyuyosun."

"Eee?"

"Ciddi misin Jisung? Taşşak mı geçiyosun sen!"

"Neyse Hyunjin bırak kendisi kalksın sen niye uğraşıyon"

Ayağa kalkıp odanın çıkış kapısına yöneldim. Kapıyı açtığımda Lee Know'u gördüm.

"Günaydın sincapçık" dedi. Bir şey demedim. Ama şaşırdım. Bu benim takma adımdı. Felix her şeyimi anlatan biri olduğu için bunu da söylemiştir diye aldırmadım.Alt katta bir çizim odası daha vardı. Orda ise profesyonel çizim tasarımcılar ders veriyordu. İlk oraya indim. Felixler de şirkette ne bok yiyordu bilmiyordum.

Dersten sonra tekrar kendi odamın katına çıkıp yandaki tasarım dersine girdim. Ordan sonra da odama geri girdim. 1-2 kıyafeti Lee Know'a uyarladım. Fakat arkamda birinin olduğunu hissettim. Arkamı döndüğümde Lee Know'u görünce "HASSİKTİR!" diye bağırdım. Ödüm patlamıştı. "İyiymiş. Güzel de benlik değil. Değiştir." dedi. Şu adama ne kafayla "razıyım" dedim acaba? Değilmişim ya. Neyse ki şirket istifa etmek istersem başka birisi olursa verebileceğini söyledi ama ben pes edeceğimi zannetmiyorum.

Şirketteki çoğu kişi Lee Know hakkında garip şeyler söyler. Hak verdim. "Beğenmiyor, sevmiyor, istemiyor, zevkine uyuşmuyor, şunu çıkar, bunu çıkar." KANKA SEN OLSAYDIN STİLİST O ZAMAN. AMK. Neyse, sakinim. Çekimlere 2 saat kala fikir aldım. Buna göre yaptım bir şeyler. Beğenmese bile giymek zorunda. Oynadığı k-drama ile de alakası bile yok. Bu rol için neden onu seçmişler bilmiyorum.

Arkada çekimler yapılırken biraz baktım. Kahkaha atmamak için zor duruyordum. Makyözle beraber setten ayrılınca yarım saat kahkaha attık. O da benimle aynı kaderi yaşayan biriydi. Nefret ediyordu. Ben 2 gündür nefret ediyorsam doğru yapmışımdır net. (Bok doğru yaptın gerizekalı)

Makyöze odamdaki çizimleri biraz gösterdim.

"Bu çizimler ha-ri-ka! Lee Know beycik bunları nasıl sevmemiş acaba?"

"Ne bileyim işte. İşimde yeni olduğum için bir şey demiyorum. Karışamam."

"Hadi ya, biraz cesurlaşsana. Belki etkilenir kibar davranır."(.....)

"Bu ilk günlerim, sonradan alışır biraz sertleşirim."(BUNU ISTEMEDIM SENARYOYU SICARKEN YAZMISIM GIBI DKDJFJEJDLSLMDLD)

"Peki."

Makyöz odadan ayrıldıktan sonra şirketin kayıt aldığı güncel boy ölçülerine göre dikiş makinesinde kesip diktim.  Güzel olmuştu. Bunu eleştiri odasına gönderip tepki topladım. Sonra biraz değiştirdim. Çoğunluğunun dediği şey de "Üstü abartılı"ydı. Birkaç detayı kaldırdıktan sonra odama geri koydum.

Bu sefer erken çıkıp eve gittim. Makyöze numaramı vermiştim. Beni arayıp kaydetmemi söyledi.

"Hey, selam! Ben makyöz Yeji. Hatırladın mı?"

"Evet."

"Numaramı kaydedebilirsin."

Kaydettikten sonra konuştum;

"Tamam, teşekkürler."

"Yarın görüşürüz!"

"Görüşürüz."

———————————————
Ya olucem can sıkıntisindan bolum yazarken wattpad atiyo nolcak bu halim😨

Yarisini gule gule yazdim niye bu kadar salagim diye😭😭😭

Neyse gorusuruzz

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 21, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Stilist•Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin