"Bırakın beni! Yapmayacağım hiçbir şey!"
"Bana bak çocuk, ya altıma girersin ya da etek altı fotoğrafların yayılır. Duydun mu!"
"D-duydum."
Felix'in sesi ağlamaklı çıkıyordu. Ne vardı ki Taehyung birgün onunla uğraşmasaydı? Kıyamet mi kopardı?
"Yalvarırım bırak beni! Her istediğini yaparım ama böyle bir şey isteme. Yalvarırım!"
Okulun kuytu bir köşesinde olduğu için kimsenin onları bulamayacağını sanıyordu Taehyung. Fakat Felix'in en yakın arkadaşı Han Jisung, Felix ne zaman ortadan kaybolsa elinde bir sopayla buraya gelirdi.
"HURRAAAAA."
"JİSUNG!"
Jisung sopayı adamın tam beyinciğine vurup bayıltmıştı. Benide yanına alıp gulyabani görmüş gibi kaçıyorduk.
Felix yetim bir çocuktu. Annesini ve babasını bir adam öldürmüştü. Jisung ile beraber okulun yurdunda kalıyordu.
"İyisin değil mi çillim? O pislik bir şey yapmadı değil mi?"
"Hayır Hannie. Sadece..."
"Sadece?"
"Boşversene. Hem benim karnım acıktı."
"Peki, zorlamıyorum. Gel kantine inelim."
Kantine indik. Çok sıra vardı. Jisung boş masa bulmaya gitti. Bende sıraya girdim. Arkamda çok gürültülü bir grup vardı.
"Pardon, sohbetinizi bölüyorum ama biraz sessiz lütfen."
"O kadar da ses yapmıyoruz?"
"Ama ben rahatsız oluyorum?"
"Napabiliriz?"
3 kişilerdi. Bir tanesi uzun boylu, kızıl saçlı, çekik gözlüydü. Diğeri orta boylu, kahverengi saçlı ve gözleri aynı bana benziyordu. Sonuncu ise en kısaları, siyah saçlı, kaslı ve çekik gözleri vardı.
"Aa kimler varmış burada!?"
Hassiktir. Taehyung ayılıp beni aramaya başlamış ve bulmuştu. Uzun boylu aramıza girmişti.
"Kimsin sen?"
"Ne yapıcan?"
"Neden sataşıyorsun çocuğa?"
"Çocuk mu? Aynı kız o ya!"
Kendi kendine gülerken konuşmaya başladım.
"Cinsiyetim seni ilgilendirmez."
"A-aa! Nasıl ilgilendirmez? Bu okuldaki herkes beni ilgilendirir."
Uzun boylu yine karışmıştı.
"Kardesim karışmasana çocuğa. Senden küçük, travma yaratıyorsun."
"Sana mı sorucam it!"
"İt anandır yarrak!"
Uzun boylu bir yumruk atmıştı. Sonra da beni alıp kantinden çıkardı. Okulun kullanılmayan bir tuvaletine götürdü.
"İyi misin?"
"Evet, sayenizde."
"Sana neden karışıyor?"
"Boşversene. Alıştım artık. Okula başladığımdan beri böyle."
"Başladığından beri mi! Kaçıncı sınıfsın ki?"
"10."
"Sana bir senedir zorbalık yapıyor ve sen sessiz mi kalıyorsun!"
"Ne yapabilirim ki?"
"Merak etme. Seni koruyacağım."
___________
Helö asklarım!
Yepyeni bir kurgu ile geldim.
Ficlerimi okumuyorsunuz😭
Neyse bir dahaki bölümde görüşürüz!
YouTube: felixqw (flxqw)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Restricted Freedom/hyunlix angst✓
Short StoryAblasının ve ailesinin ölmesiyle deliye dönen Felix, yıllar sonra psikolog yardımıyla normal hayatına geri döner fakat sevgilisi ortalıktan kaybolur. ❗Angst❗