"Gitti mi?"
"Sanırım."
"Çıkalım mı?"
"Biraz daha bekleyelim."
Son söylediğini yüzünü yüzüme yaklasıp söylemişti. Niyetini biliyordum. Öpmek içindi. Onun iki saatte yapamadığı işi ben az önce yapmıştım. Öpmüştüm onu. Ah aptal kafam. Belki öpmeyecekti. Neden böyle bir şey yaptım ki?
Ben kafamı çektiğimde o hala şok etkisinde kalmıştı. Of neden böyle bir şey yapmıştım ki! Çok kızmışa benziyordu şuan. Öylece suratıma bakıyordu.
"Ş-şey ben çok özür diler-"
Sözümü bitirmeden bu seferde o öpmüştü dudaklarımdan.
(sakin ol yazar daha üçüncü bölümdeyiz.)Yani öpmek dediğime bakmayın. Sadece dudaklarını dudaklarımın üstünde tutuyordu. Ara sıra alt dudağımı iki dudağı arasında hapis ediyordu.
"Şey, az önce ne oldu?"
"B-bilmiyorum hyung-ie."
Utançtan yerin dibine girmiştim. Yüzüne bakamıyordum. Ne yani? Şimdi bende mi gaydım?
Annemle babam bunu duyunca-Ah doğru ya,
Benim annemle babam çoktan ölmüştü."Çok özür dilerim. Ben çıksam iyi olur."
"Bekle."
"N-ne ol-du?"
"Yanımda kal. Beraber çıkacağız."
"Peki."
Biraz daha kalacaktık burada. Hyunjin'in dudakları çok dolgundu. Bunu farkettim. Her görmek istediğimde de öpmek istiyordum onu.
"Hyunjin."
"Hm?"
"Dudakların... Çok dolgun."
"Beğendin mi?"
"Evet. Tanrı sana öyle dudaklar vermiş ki, öpüştükçe daha da şişiyor."
"Kötü mü oluyor?"
"Hayır hayır! Öyle mükemmel duruyor ki, öpmemek için can atıyorum!"
Son söylediği ile beraber Hyunjin Felix'in dudaklarını dudaklarına bastırmıştı. Karşılık vermeye çalışsa da Hyunjin fırsat vermiyordu. Bir ara nefessiz kaldıklarında ara vermişlerdi. Çok geçmeden tekrar yapıştı dudaklarına Felix. Bu öpüşme baya bir süre almıştı.
"Hyunjin-ah, lütfen yanlış anlama."
"Dudakların, acıyor mu?"
"Hayır, neden ki?"
"Biraz şişmiş de."
Felix telefonunu çıkarıp şişmiş dudaklarına baktı. Sanki botoks yaptırmış gibi duruyordu.
"Dudaklarım! Dudaklarıma ne yaptın!"
"Beni şımartmayacaktın Lee Felix."
"Daha çok şımartırsam ne olur Hwang Hyunjin?"
"O zaman senin için hiç iyi olmaz."
"Hmm. Öyle mi?"
"Öyle."
_______
Ben küçük bir yazarım
Zararsızım
Zararsızım 👉👈Açın yolları yazarınız geldi😎
Ficlerimi okumuyorsunuz üzülüyorum😭
Bölümü nasıl buldunuz?
Sizce Felix ve Hyunjin sevgili olmalı mı?
Peki ya diğer bölümde smut ister misiniz?
Kitap angst mi olsun yoksa mutlu son mu?
Görüşleriniz benim için çok önemli lütfen cevaplayın.
Yorum yapıp oy vermeyi unutmayın!
Babay jinnielerim💗
YouTube: felixqw/flxqw
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Restricted Freedom/hyunlix angst✓
Short StoryAblasının ve ailesinin ölmesiyle deliye dönen Felix, yıllar sonra psikolog yardımıyla normal hayatına geri döner fakat sevgilisi ortalıktan kaybolur. ❗Angst❗