სიბნელეა , ვერაფერს ვხედავ თითქოს თვალებზე რაღაც სიმძიმე მაწევს რის გამოც ვერ ვახელ , თავიც საშინლად მტკივა , ვერ ვიაზრებ სად ვარ და რა ხდება , არაფერი მახსოვს , რაღაც ხმები მესმის მაგრამ
ვერ ვარჩევ ერთმანეთისგან  , კიდევ ერთხელ ვცდილობ თვალების გახელას და ამჯერად გამომდის , თვალებს ვახელ და ყველაფერს დაბურულად ვხედავ , აზრზე მოსვლას ვცდილობ რაც ნელ ნელა გამომდის , კიდევ ერთხელ ვახამხამებ თვალებს და წინ განერვიულებულ დედაჩემს ვხედავ , აშკარად შეშინებული სახე აქვს , გარშემო თვალს ვავლებ და ვიაზრებ რომ ჩემი საწოლის მაგივრად სავადმყოფოში ვწევარ , რა მოხდა? აქ როგორ ავღმოჩნდი ? და რატომ არ მახსოვს არაფერი?

- დედა რა მოხდა? აქ რა მინდა? - ვკითხე განერვიულებულმა , მან ამოიოხრა და უფრო მომიახლოვდა

- თავს როგორ გრძნობ? - მკითხა და თვალებში ჩამხედა

- კარგად , უბრალოდ ცოტა თავი მტკივა - ვუთხარი და გავუღიმე

- ექიმმა თქვა რომ ეს ძილის უკმარესობის და არასწორი კვების ბრალია , ასევე ისიც თქვა რომ საკმაოდ ბევრ ალკოჰოლს იღებ ! ესე არ შეიძლება ემა ! რატომ მანერვიულებ ? ჩემზე საერთოდ არ ფიქრობ ? რამე რომ მოგსვლოდა? ხომ შეგიძლია უბრალოდ ძველ ცხოვრებას დაუბრუნდე? ამიერიდან ნორმალურად დაიძინებ და ნორმალურად შეჭამ ! შენს ძილის გრაფიკს მე გავაკონტროლებ ! და სწავლას მოუმატე ! არ მაიძულო დამატებით გაკვეთილებზე შეგიყვანო ემა !

- კარგი დედა ! დამშვიდდი ყველაფერს გამოვასწორებ გპირდები ! - ვუთხარი და გავუღიმე , ჯანდაბა არ მინდა ვანერვიულო ისედაც რთულ მდგომარეობაშია !

- იმედია ! - მითხრა და ოთახიდან გავიდა , თქვი ისევ მტკივა მარა ისე ძაან აღარ , ცოტახანი ვიწექი და ჩემთვის ვფიქრობდი ბოლო დროს მართლა საკმაოდ ბერვი ალკოჰოლი მივიღე , უბრალოდ მჭირდებოდა ცოტახანი რეალობისგან გაქცევა !

ცოტახანში კარი იღება და ექიმი შემოდის დედაჩემთან ერთად

- კარგით , ქალბატონო ემა წამლები გამოგიწერეთ რომლებიც თავის ტკივილს შეგიმსუბუქებთ ! ვფიქრობ შეგიძლიათ დღესვე წახვიდეთ ! კარგი იქნება თუ ძილის პრობლემებს მოაგვარებთ და კარგად გამოიკვებებით ! წინააღმდეგ შემთხვევაში ჯამრთელობასთან შეგექმნებათ პრობლემები ! - გვითხრა და გაგვიღიმა

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 20, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

სხვა რეალობაWhere stories live. Discover now