თავის ტკივილმა არადა არ გამიარა და ამ ქალმაც ვერაფრით მოახწია ოთახამდე ამიტომაც გადავიწყვიტე ლუკასისთვის მეთხოვა წამლის ყიდვა , ვინაიდან სკოლაში არსად შემიმჩნევია გადავწყვიტე დამერეკა , საკმაოდ გაღიზიანებული ვარ და ის რომ ლუკასი ტელეფონს არ იღებს ყველაფერს უფრო ამძაფრებს , ჯანდაბა ! სად ჯანდაბაში წავიდა ეს ბიჭი !

ოთახიდან გამოვედი და კლსისკენ გავემართე როდესაც მარტია დავინახე აშკარგად მეძებდა , ღმერთო დღეს მაგ ძუკნას ნერვები არ მაქვს , და საერთოდ დღეს არავის ნერვები არ მაქვს ! მარიტასთვის თავის არიდების მიზნით სხვა მხრიდან წავედი იქ კი აივი და ისევ ის საცოდავი გოგო დამხვდა , ჯანდაბა უბრალოდ კლასამდე მისვლა მინდა , რატომ რთულდება ყველაფერი მაინც და მაინც დღეს ...

- აივი , მარკუსი გეძებდა - მოვატყუე მას რადგან ეს გოგო უკვე საშინლად მეცოდება , ვფიქრობ დღეს საკმარისად დაამცირეს

- რა , სერიოზულად ? ნამდვილდ მოვწონვარ , დარწმუნებული ვარ უნდა რომ მასთან დავწვე - დაიწიკვინა საშინლად გამააღიზიანებელი ხმით , ძუკნა

- რათქმაუნდა , იცოდე ყველაფერი მომიყევი ! - თავლი ჩავუკარი და ვეცადე რაც შეიძლება გულწრფელად გამეღიმა , ხმამაღლა გაიცინა და კიბებისკენ გაიქცა, ღმერთო რა ძუკნაა , ხანდახან მაღიზიანებს ის ფაქტი რომ ხალხს მისნაირი ვგონივარ !

გვერდით გავიხედე და ეს გოგო საკმაოდ შეშინებული მიყურებდა , ღმერთო მას რა გონია რომ დავარტყავ? გამაღიზიანებელია , კარგი შეიძლება ადრე მიწევდა რომ დამემცირებინა მაგრამ ყოველთვის ვცდილობდი ზედმეტდ არ შევხებოდი !

- ღმერთო მასე ნუ მიყურებ ! არაფერს დაგიშავებ - ვუთხარი ხმადაბლა საკმაოდ გაღიზიანებულმა , თვალი სწრაფად მომაშორა და წიგნების აღება დაიწყო ,  თვალები გადავატრიალე და რატომღაც დანაშაულის გრძნობა ვიგრძენი მის მიმართ , ჯანდაბა ესღა მაკლდა ! სწრაფად გამოვეცალე და რაც შემეძლო სწრაფად გავემართე კლასისკენ 

სხვა რეალობაWhere stories live. Discover now