6.

277 34 0
                                    


R.A.B.'ı okurken dalgındım.
Aşk yüzünden bu hale gelmişti, aslında James Potter'ı sık sık Lily Evans'a kur yaparken görüyordum ama adamın aşkı hissettiğini ve romantik olarak gördüğünü hiç düşünmemiştim.
Potter, Lily'nin kız arkadaşı olması için peşinden koşmayı takıntı haline getirmişti.
Lily'nin Potter'a ilgi göstermesini sağlamanın yollarını arıyordu.
İçimi çekerek R.A.B'nin bu saçma kitaptan aldığı son notu aldım ve yerine yeni notumu koydum.
Bir süre R.A.B'in notuna baktıktan sonra notu katlayıp cebime koydum.
Sandalyeden kalktım ve R.A.B'nin hangi sorundan bahsettiğini düşünürken az önce okuduğum iksir kitabını olduğu rafa geri koydum.
Şaşırtıcı bir şekilde, R.A.B sayesinde aşkın varlığını yeniden sorgulamaya başladım.
Belki de haklıydı, sevgimi paylaşacak doğru kişiyi bulamamıştım.
Tam aptal muggle aşk kitabını rafa koymuştum ki birden arkamdaki kişi aptal kitabı almak istedi.
Şok olmuş bir şekilde hemen arkamı döndüm, karşımdaki Sirius'un küçük kardeşiydi.
"Oh, Black?" bakışlarımız çarpıştığında kendiliğinden mırıldandım.
İkimiz de bir süre göz teması kurduk.
Yaklaşan bazı öğrencilerin konuşmalarını duyduğumda, Regulus Black kitabını eline almadı ve tek kelime etmeden gitti.

 𝖫𝖨𝖡𝖠𝖱𝖸╰┈➤ 𝗥𝗘𝗚𝗨𝗟𝗨𝗦 𝗕𝗟𝗔𝗖𝗞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin