Aşkım senin ellerinde bir çiçek, şimdi bizim zamanımız.
Sana unutulmaz bir şey vereceğim, sonsuz bir kalp.Aurora göl kenarındaki yemyeşil ağacı gördüğünde çok heyecanlanmıştı.
Attığı her adımda sesi daha da yükseliyordu.
Aurora tükürüğünü yuttu, R.A.B'ın o ağacın arkasında durduğunu hayal etmek onu oldukça geriyordu.
Ancak Aurora, kütüphanedeki gizemli arkadaşının orada olmadığını görünce hayal kırıklığına uğradı.
Bakışları R.A.B'ı aramak için etrafta dolaştı ama orada sadece Aurora'dan başka kimse yoktu.
Kuzguni siyah saçlarının arasından bir bahar rüzgârı esti.
Az önce o kadar parlak olan gülümsemesi şimdi suratsız görünerek dudak çizgisi aşağıya doğru düştü.
Aurora hayal kırıklığına uğramamak için kendini zor tuttu, belki de çok geç kalmıştı, Aurora buna inanıyordu.
Sonra ağacın altına oturmak için arkasını döndü, genç kızın gözleri ağacın altında belirsiz bir şekilde duran çiçek tacına takılır takılmaz vücudu kaskatı kesildi. Aurora ters ters baktı, R.A.B daha önce buraya gelmiş miydi?
Çok mu geç kaldım? Endişeyle düşündü.
Aurora çiçek tacını hızla kaldırdı ama altında yine bir mektup görünce durdu.
Aurora kâğıdı eline aldı ve oturacak bir yer aradı, ikiye katlanmış kâğıdı açtı ve okumaya başladı. Paragrafı okuyan Aurora daha sonra okuduklarına inanamayarak ağzını kapattı.
Bir an önce oturduğu yerden kalkıp R.A.B'ı aramaya başladı, hala orada olduğunu umuyordu, sonra Aurora R.A.B'a dışarı çıkmasını ve kendisinden saklanmayı bırakmasını söyleyerek bağırmaya başladı, ama hiçbir şey olmadı, aslında R.A.B uzun zaman önce gitmişti ve artık orada değildi.
Regulus acı duygularıyla arkadaşlarıyla birlikte bir sonraki ek derse akın etti.
İsterse Aurora'nın kalbini kazanma şansından vazgeçebilirdi ama bundan önce Aurora ile asla birlikte olamayacaklarını çoktan anlamıştı.
Israr etse bile Aurora'yla ilişkisi her ikisi için de felaket olurdu ki Regulus çok sevdiği ve değer verdiği kadının tehlikeye girmesine izin vermezdi.Sevgili Aurora,
Eğer bu mektubu okuyorsan, başından beri sevdiğim kıza duygularımı açıklamaya karar verdim.
Şu çiçekli tacı görüyor musun?
Bu sabah özellikle senin için kendim yaptım Aurora.
Sonuç çok güzel değil ama yeni başlayan biri için fena değil, değil mi?
Aurora...
Sorunlarım sana anlatamayacağım kadar karmaşık - anlatmak istiyorum ama anlatamıyorum.
Bu kadar ezik olduğum için beni affet, adımı yazmak bile çok zor.
Kim olduğumu öğrenirsen daha da uzaklaşırız diye korkuyorum, bunun olmasını istemiyorum. Oh, Aurora
Sen benim yaşama sebebimsin, etrafımdaki bu kadar baskıdan bıktım.
Ve tam pes etmek üzereyken, o gece seni kütüphanede gördüm, odanın köşesinde dudaklarını büzmüş, çatık kaşlarınla ciddi bir şekilde kitap okuyordun. Çok sevimli görünüyordun.
Sayende bu kadar karmaşık bir hayata devam etmek için yüksek bir ruha sahiptim ve sorunlarımın tüm kaosuyla savaşmanın bir yolu varmış gibi göründüğünü düşündüm. Belki fark etmedin ve hatırlamıyorsun.
O gün kütüphanede tam karşınızdaydım.
İlk gün garip bir zonklama hissettim, yorgun olduğumu düşündüm ve erkenden dinlenmeye çalıştım ama gözlerim kapanmadı, bütün gece uyumadım. Zonklama geçti ama sonra yüzünü hatırladığımda geri geldi. Arkadaşlarıma sormayı denedim ama kimse ciddiye almadı.
Ta ki içlerinden biri aşık olabileceğimi söyleyene kadar.
Bunu duyduğumda şok olmuştum, seni seviyor olabilir miydim Aurora? Her gün ve her gece bu hisleri yok saydım ve seni unutmaya çalıştım.
Ama seni unutmak çok zor.
Aurora, sen aşka inanmıyor olabilirsin, ben de senin gibiydim ama şimdi gerçekten inanıyorum.
Ah Aurora keşke sen de hissedebilseydin ve keşke sevdiğin kişi ben olsaydım ama bu o kadar imkansız ki.
Aurora, bu duygu o kadar güçlü ki durduramıyorum.
Şu anda sana sarılmak ve seni sevdiğimi doğrudan söylemek istiyorum, Aurora.
Sen hep bahsettiğim kızsın.
Bundan sonra not alışverişi yapmayacağız, değil mi?
Umarım öyle olur.
Çünkü her şeye yeniden başlamak istiyorum, biz yabancıyız ve uzaktayız ve hep öyle kalacağız. Çünkü birlikte olmamamız gerektiğini biliyorum. O çiçek tacını, bu notu ve mektubumu atabilirsin ama beni asla unutmaman için sana yalvarıyorum.
Sana karşı gizliden gizliye duygular besleyen gizli bir kütüphane arkadaşın olduğunu unutma.
Sana olan sevgim sonsuzdur, Aurora.R.A.B
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖫𝖨𝖡𝖠𝖱𝖸╰┈➤ 𝗥𝗘𝗚𝗨𝗟𝗨𝗦 𝗕𝗟𝗔𝗖𝗞
FanfictionHer şey Aurora'nın bir muggle aşk kitabına yazdığı eleştiri notuyla başlar. Aşka inanmayan Aurora, notlarına sürekli cevap veren gizemli bir kişiden etkilenmeye ve ona ilgi duymaya başlar.