Αρπαγή

104 13 41
                                    

⚠️ Προς αναγνώστες από mirror sites, όπως το teenfic: ⤵️

Εγώ, η Στυλιανή Κανταρτζή, ως μοναδική διαχειρίστρια του προφίλ EstelleLuminesCent και συγγραφέας του παρόντος βιβλίου, δηλώνω υπεύθυνα ότι ουδεμία σχέση έχω με την αναδημοσίευσή του στο teenfic κι άλλους παρόμοιους ιστότοπους. Αν διαβάζετε δικό μου κείμενο σε ιστοσελίδες πέραν του Wattpad, σας ενημερώνω ότι βρίσκεστε σε έναν παράνομο ιστότοπο που παραβιάζει τα πνευματικά δικαιώματα των συγγραφέων, κλέβει τη δουλειά τους και εκθέτει τη συσκευή σας σε κακόβουλα λογισμικά κι επικίνδυνους ιούς. Εγκαταλείψτε άμεσα αυτόν τον ιστότοπο, καταγγείλτε τον στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος και διαβάστε τις ιστορίες μου στο Wattpad.

⚠️ To readers from mirror sites such as teenfic: ⤵️

I, Styliani Kantartzi, as the sole administrator of the EstelleLuminesCent profile and the author of this book, declare responsibly that I have nothing to do with its republishing on teenfic and other similar websites. If you are reading my literary work on websites other than Wattpad, I am informing you that you are on an illegal web page that violates authors' copyrights, steals their work, and exposes your device to malware and dangerous viruses. Please leave this site immediately, notify cybercrime prosecution and read my stories on Wattpad.

Αρπαγή

Ξεκίνησε με το άκουσμα της απαλής μελωδίας του Greensleeves μέσα από μουσικό κουτί. Ένας ήχος γλυκός, γνώριμος. Κι όμως... την ανατρίχιασε. Άνοιξε τα μάτια της αργά, ανασηκώθηκε αργά. Το δωμάτιο ήταν θολό, όμως κατευθείαν την είδε μπροστά της· το αγαπημένο της ανάλαφρο λιλά φόρεμα, μαλλιά λυτά και μακριά να μαστιγώνουν μαζί του το πάπλωμα, καθώς χόρευε γύρω απ' το κρεβάτι, με τέτοια χάρη που θα ζήλευε και μπαλαρίνα. «Ενδείκνυται το κοκαλιάρικο σώμα για το μπαλέτο», τη θυμόταν να λέει αυτοσαρκαστικά και γέλαγε κι αυτή με το αστείο της, μα τώρα η Βάγια είχε παγώσει στη θέα της. Η αγωνία γράπωνε το στομάχι της, καθώς έψαχνε το πρόσωπο της χορεύτριας. Απότομα, εκείνη σταμάτησε να χορεύει και κάρφωσε τα δακρυσμένα, μα φλογερά της μάτια πάνω της.

Λιλά με Κόκκινο #TDASG2024 #WCBC2324Where stories live. Discover now