Υπερασπιστής
«Από πού ξεκινάμε;», ρωτούσε τον Γιώργο ο συνάδελφός του, ενώ το περιπολικό διέσχιζε την εθνική οδό προς Θεσσαλονίκη.
«Από Σίνδο», αποκρίθηκε ο νεότερος χωροφύλακας με τα μάτια μια στο δρόμο, μια στην οθόνη του κινητού του για τυχόν κλήση από την γυναίκα του. Η ώρα έδειχνε 02:17. «Εκεί ξέραμε ότι ήταν, τουλάχιστον μέχρι το '14 που είχε επαφές με την οικογένεια της Βάγιας. Στη φοιτητική εστία έμενε..»
«Τότε ήταν '14, τώρα έχουμε '23. Έντεκα χρόνια φοιτήτρια έμεινε; Τόσο δύσκολη πια η βιβλιοθηκονομία;»
«Πάντα δυσκολευόταν στα μαθήματα. Χωρίς τη Βάγια να τη βοηθάει, θα ζορίστηκε ακόμα περισσότερο. Είναι το μόνο πιθανό μέρος που μπορώ να σκεφτώ...»
Ο Λευτέρης έγνεψε και κοίταξε κι αυτός τον αυτοκινητόδρομο, σε μία προσπάθεια να μην δίνει σημασία στην πασιφανή αγωνία του άλλου, που κάθε λεπτό που περνούσε με την κόρη του εξαφανισμένη, χειροτέρευε. Συγκεντρώθηκε στις κίτρινες λάμπες του δρόμου, που περνούσαν από πάνω τους, τη μια φωτίζοντας και την άλλη σκοτεινιάζοντας τα πρόσωπά τους σε ένα επαναλαμβανόμενο ρυθμικό μοτίβο. Δεν το χώραγε ο νους του ότι ένα τέτοιο έγκλημα είχε διαπραχθεί στο μικρό χωριό όπου τον έστειλαν και που προφανώς φανταζόταν ότι θα επρόκειτο για μια ακόμα ήσυχη, έως ανιαρή μετάθεση με κλεφτοκοτάδες κι άντε βαριά-βαριά καμιά ληστεία βενζινάδικου. «Και τι τώρα;», αναρωτήθηκε χωρίς να το καλοσκεφτεί. «Είναι κάτι σοβαρό αυτό που έχει η κοπέλα;»
Την επόμενη στιγμή, ο Γιώργος φρέναρε απότομα, κάνοντας τις ρόδες να βγάλουν συριγμούς και μια μυρωδιά καμένου λάστιχου που έφτασε στα ρουθούνια τους. «Δεν ξέρω τι έχεις ακούσει, αλλά η ηβηφρένεια είναι κάτι σοβαρό», δήλωσε άγρια κι ο Λευτέρης τον κοίταξε έκπληκτος.
«Είναι διαγνωσμένο;», ρώτησε. Ο Γιώργος έγνεψε αρνητικά.
«Τα πεθερικά μου δεν την πήγαν ποτέ σε ειδικό. Θεωρούσαν ότι όλες οι αλλόκοτες συμπεριφορές ήταν παρενέργειες από το ατύχημα και θα περνούσαν».
«Καλά κι εσύ πώς...;»
«Ίντερνετ. Με είχε παραξενέψει ο τρόπος που αντιδρούσε σε κάποια πράγματα κι έτσι το έψαχνα».
«Κι αντί να ψάχνεις κανένα γκομενάκι στο Facebook, νέο παιδί, εσύ κοίταγες συμπτώματα για ψυχασθένειες; Εντύπωση μου κάνει...» Η τελευταία πρόταση του Λευτέρη ειπώθηκε με κάποια συστολή, όταν ο Γιώργος του έριξε ένα προειδοποιητικό βλέμμα για να σταματήσει να λέει άκαιρα πράγματα.
ESTÁS LEYENDO
Λιλά με Κόκκινο #TDASG2024 #WCBC2324
Misterio / SuspensoΜία απαγωγή ανηλίκου, μία δυνατή δίψα για εκδίκηση που δεν θα κορεστεί αν δεν ποτιστεί με αίμα, ένας ανεκπλήρωτος εφηβικός έρωτας και μία τραυματισμένη ψυχή που όλο και χάνεται. Ποιος κρύβεται πίσω από την απαγωγή της νεογέννητης κόρης του χωροφύλακ...