Ευτυχία
Φεβρουάριος 2010
«Δεν νομίζεις ότι είναι κάπως... αταίριαστα;»
«Χμ... μπορεί. Αλλά είναι τα αγαπημένα μου χρώματα, οπότε άσε τα λόγια και πλέκε», απάντησε η Ευτυχία στο συνεσταλμένο σχόλιο του άλλου κοριτσιού. Εκείνο της χαμογέλασε.
«Πολύ χαρούμενη σε βλέπω σήμερα, τι τρέχει;», ρώτησε παιχνιδιάρικα. «Σ' άφησε επιτέλους ήσυχη ο τραμπούκος;»
«Ο Ζαχαρίας; Μπα. Συνεχίζει», δήλωσε ξεφυσώντας η Ευτυχία και η Βάγια ευχήθηκε για πολλοστή φορά να ήταν δύο χρόνια μεγαλύτερη, ώστε να είναι με την ξαδελφούλα της στην Α' Λυκείου και να την υπερασπίζεται μπροστά σε όλους αυτούς που την κοροϊδεύανε. Το δυνατό χτύπημα στο κεφάλι της, απομεινάρι από το αυτοκινητιστικό δυστύχημα, περίπου τέσσερα χρόνια πριν, σε συνδυασμό με την απώλεια των γονιών της την ίδια μέρα, την είχε αλλάξει πολύ. Ώρες-ώρες η Βάγια τρόμαζε όταν αντίκριζε τις άξαφνες συσπάσεις στο πρόσωπό της ή πώς παραμίλαγε δίχως συνοχή κάθε φορά που εκείνος ο Ζαχαρίας της μιλούσε άσχημα. Ήταν παράξενο, μα όσο οι καθηγητές έκαναν συστάσεις στα άλλα παιδιά να της φέρονται όμορφα, τόσο η κακή συμπεριφορά απέναντί της γινόταν συχνότερη και τόσο συχνότερα η Ευτυχία είχε αυτά τα μικρά ξεσπάσματα. «Ευτυχώς... δεν είναι όλα τα αγόρια σαν αυτόν», έκανε η κοπέλα, τραβώντας την Βάγια από τις σκέψεις της. Αμέσως την κοίταξε κατάματα, όταν πρόσεξε το γλυκό κι ήρεμο χαμόγελό της. Ήταν σπάνιο, μα κάθε φορά που το έβλεπε, θυμόταν τον λόγο που την είχε όλα αυτά τα χρόνια σαν αδελφή, που της έκανε παρέα σχεδόν όλη μέρα και τη βοηθούσε στα μαθήματα, παρά τις πολλές αντιρρήσεις της μητέρας της.
«Α, δεν μας τα 'χεις πει αυτά. Για λέγε... παίζει κάτι με κάποιον;», τη ρώτησε με νόημα κι έκδηλο ενθουσιασμό.
Η μεγαλύτερη κοπέλα κοκκίνησε ελαφρά στο σχόλιο της μικρότερης, αλλά βλέποντας πόσο ενθουσιασμένη έδειχνε η Βάγια, έσκυψε και της είπε ψιθυριστά: «Ο Γιώργος μου αρέσει. από το Β4».
Η άλλη σκέφτηκε για λίγο. «Απ' το Β4;», ρώτησε συνεχίζοντας παράλληλα να πλέκει τα δύο λαστιχωτά σύρματα μεταξύ τους. «Τρεις Γιώργους δεν έχει στο Β4; Αφού η κυρία Ζιάλτου που μας κάνει μαθηματικά και κάνει και σ' αυτούς το λέει 'Γιωργολίβαδο'. Ποιος απ' τους τρεις ειναι;»
YOU ARE READING
Λιλά με Κόκκινο #TDASG2024 #WCBC2324
Mystery / ThrillerΜία απαγωγή ανηλίκου, μία δυνατή δίψα για εκδίκηση που δεν θα κορεστεί αν δεν ποτιστεί με αίμα, ένας ανεκπλήρωτος εφηβικός έρωτας και μία τραυματισμένη ψυχή που όλο και χάνεται. Ποιος κρύβεται πίσω από την απαγωγή της νεογέννητης κόρης του χωροφύλακ...