° Iubit de închiriat °
Jeon Jungkook - Este un bărbat în vârstă de 25 ani. Matur, direct sincer, cu principi și perseverent în munca si în jurământul pe care la făcut la o vârstă foarte fragedă "Nu mă voi îndrăgosti niciodată! Nu vreau să sufăr"
•Este un bărbat talentat, inteligent însă greu de citit.
•Acesta are multe calități cu care atrage mulți clienți tineri
•Este bun la aproape toate sporturile, știe să cânte la 3 instrumente, gătește și de asemenea știe a vorbi fluent 3 limbi în afară de cea maternăDeși își slujește slujba și își respecta clienți ce îi cer ajutorul. Acesta are 3 reguli.
1. Fără complicați
2. Nu pierde timpul aiurea
3. Doar profesionalKim Taehyung - Este un băiat în vârstă de 19 ani încă imatur, naiv, pozitiv
însă nu se lasă intimidat de alți.•Este moștenitotul și singurul fiul a președintelui Kim Jong-un cel mai de succes bărbat de afaceri din Asia!
•Pentru că este singurul fiu acesta este presat de părinții săi să se căsătorească și să preia firma apoi să facă copii.
•Îi place să meargă la petreceri sau la curse de mașini sau chiar de motoare.
•Este student în primul an la o Universitate privată din SeoulAre mulți prietenii însă de încredere și în care se bazează are doar trei. Minho, ce îi este senior. Jimin este cu el în clasă și Joshua vărul său.
••Vara 2002••
-Jungkook puiule, este rândul tău. Ce îți dorești să devi?
-E.. Eu "se uită prin jur" Atât de plictisitor "se referă la părinții ce își aruncau zâmbete false și la copii ce se jucau"Vreau să devin antilove-Anti ce?
-A-n-t-i l-o-v-e
"spune pe litere" NU MĂ VOI ÎNDRĂGOSTI NICIODATĂ!-Ce tot spui acolo?
"Râd cu toți însă micuțul era serios"-VOI FI ANTI IUBIRE! "Râde"
CITEȘTI
°IUBIT DE ÎNCHIRIAT°
FanficJeon Jungkook un bărbat în vârstă de 25 de ani este hotărât să nu se îndrăgostească vreodată decide își închirieze trupul și timpul tinerilor ce au nevoie de companie sau de ajutor profesional însă totul se schimbă atunci când un băiat copilăros, po...