Prolog

14 1 0
                                    

W dawnych czasach demony i upadłe anioły prowadziły wojnę przeciwko aniołom. Walka była wyrównana pomimo mniejszej liczebności mieszkańców Nieba. Jednak w pewnym momencie mieszkańcy piekieł, aby przechylić szalę na swoją stronę stworzyli nową broń. A dokładniej istoty, które nią miały być. W ten sam sposób postąpiły anioły, które po wycieku tej informacji chciały uniknąć zagłady ze strony wroga. Niebiańska strona stworzyła elfy, wilkołaki oraz ludzi,  a piekielna wampiry, żywiołaki i dały niektórym ludziom możliwość posługiwania się magią, przez co wyodrębnili się magowie. Jednak ludzka rasa dosyć szybko została odcięta od tego nadnaturalnego świata, ponieważ byli zbyt słabi na taki rodzaj potyczek.

Mijały kolejne miesiące, dekady, wieki, tysiąclecia a wojna nie wyglądała jakby się miała skończyć. A obie strony stawały się coraz bardziej zmęczone trwającą walką. Dlatego podlegające Niebu oraz Piekłu konfliktom nadnaturalne rasy zbuntowały się przeciwko swoim stwórcom i zażądały zawarcia pokoju między dwoma stronami.

Wycieńczone wojną anioły, demony oraz upadli zgodziły się na zawarcie pokoju. Dlatego też zawarły traktat pokojowy, w którym uznały wolność swoich tworów i zamknięcie bram do Piekła i Nieba, aby już na zawsze zakończyć ten konflikt. Tak więc oba wrota zostały zapieczętowane, a ich energia została zamknięta w pięciu pieczęciach w kształcie wieloramiennych gwiazd. Kolejno z czasem zostały nazwane: Tetragram, Heksagram, Heptagram, Oktagram oraz Pentagram. Ten ostatni był najbardziej specjalny, bo łączył w sobie razem energię niebios i piekieł, przez co stał się najważniejszą pieczęcią zdolną do utrzymania tego pokoju. Jednak oczywiście takich artefaktów nie można było zostawić samym sobie, dlatego jeszcze uprzednio wyznaczyli cztery rody wśród różnych nadnaturalnych ras, których zadaniem przez pokolenie było pilnowanie danej pieczęci., aby nikt obcy nie wszedł do Piekła albo Nieba oraz by nikt nie wyszedł ze swojego pierwotnego wymiaru, ponieważ widmo ponownej wojny cały czas wisi nad wszystkimi.

Tetragramem opiekowały się elfy z rodu Orchis, będące potomkami archanioła pokoju Gaela.

Heksagram przypadł pod opiekę wampirom ze szlacheckiego rodu Pride, dzieci demona pychy Helianthusa.

Heptagramem zajęła się rodzina wilkołaków o nazwisku Peony, którzy pochodzili od anioła męstwa Foriela.

Oktagramu natomiast strzegli magowie i czarownice z rodu Envy, potomkowie upadłej anielicy zrodzonej z chaosu o imieniu Insania.

Zaś Pentagramem opiekowały się Nefilim, czyli dzieci człowieka oraz anioła, upadłego lub demona. Z wyglądu odróżniały ich tylko nietypowy kolor oczu oraz włosów, tak jak ich nadnaturalne zdolności. Nie dość, że potrafili przemienić się w anioła, demona lalbo upadłego w zależności, kto był ich rodzicem, to dodatkowo jako jedyni wśród nadnaturalnych ras mogli posługiwać się magią żywiołu światła lub ciemności, posługiwać się językiem anielskim lub demonicznym, a także podporządkować sobie jedne z późniejszych tworów Piekła, czyli smoki, które powstały z samego ognia piekielnego. Tak więc nazywa się ich również jeźdźcami smoków. Ich siła fizyczna, magiczna i mentalna były nieporównywalnie wyższe niż innych, dlatego też stali się ogromną potęgą wśród nadnaturalnych ras.

Z czasem Nefilim zniknęli bez żadnego śladu, a wzmianka o ostatnich przedstawicielach tej rasy w księgach nastąpiła w 324 roku i już nigdy później nie zostali zauważeni. Tak też później uznano powszechnie ich za legendarnych strażników Pentagramu, którzy po wykonanej misji ukryli się w cieniu tego świata raz na zawsze.

Jednakże kiedy Nefilim zniknęli pieczęć Pentagramu została pozostawiona bez żadnego nadzoru, przez co stała się ona łatwym celem dla tych, którzy chcieliby doprowadzić do ponownej wojny.

Lecz sam ten artefakt jest legendą, ponieważ nikt nigdy od momentu jego powstania go nie widział na własne oczy, przez co jego istnienie nie zostało jeszcze potwierdzone do tej pory. Ale panuje przekonanie, że jeżeli zostanie odnaleziony, to osoba, która go odnajdzie stanie się jego nowym strażnikiem czyniąc tę osobę wtedy Wybrańcem Pentagramu.

Tymczasem nikt jeszcze nie wie, że wśród ludzi żyje spokojnym życiem pewna siedemnastolatka nieświadoma istnienia świata nadnaturalnego, będąca potomkinią samego Zła Pierwotnego, mająca za ojca anielskiego księcia oraz posiadająca kilku przodków połączonych więzami krwi z rożnymi upadłymi, demonami oraz aniołami.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 22, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Wybranka PentagramuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz