-Kabul ederseniz anlaşma böyle Agâh Bey.-Siz ne saçmalıdığınızın farkında mısınız! Böyle bir şeyin bahsi dahi açılmamalı.
Koskoca Mirza Barçın'ın evime yollattığı teklif resmen deli saçması! Barçın holdinge olan borçlarıma karşılık tek kızım olan Asenayı Mirza'nın yanında tutmak istiyolar. Daha doğrusu Mirza Bey öyle uygun görmüş ve borçlarımı ödeyene kadar kızım onunla kalıcak.?! İmzalamam için resmen bir sözleşme hazırlayıp evime kadar yollatmış.
-Mirza Beyin istekleri bu şekilde efendim. Uzun süredir olan borçlarınızı hâlâ ödemediniz ve ne yazık ki ödeyecek gücünüzün olmadığını ve kurucusu olduğunız Atay holdingin batmakta olduğunu biliyoruz. Bu yüzden bunu kabul etmek tek şansınız olabilir. Eğer kabul etmezseniz borç alırken de bildiğiniz gibi maalesef Mirza Bey bu sefer kızınızı değil canınızı ister.
Kulaklarıma inanamıyorum, inanmak istemiyorum. Bu adamdan borç aldığım güne lanet olsun!
Bir taraftan kızım bir taraftan canim aklım almıyor nasıl seçebilirim ki?!
-Mirzayla görüşmek istiyorum acilen
-Üzgünüm ama bu mümkün degil Mirza Beyi ancak sözleşmeyi imzalarsanız görebilirsiniz. İmzalamadan göreceğiniz an canınızdan olacağınız andır efendim.
Bunlar çıldırmış resmen bana hiç bir seçenek bırakmıyorlar. Asena'm bensiz yapamaz onu bu dünyada bir daha yalnız bırakamam hele ki annesini kaybedişi henüz 2 yıllık taze bir acıyken. Ona bu acıyı bir daha yaşatamam ama onu adamın yanına yollamak... bunu nasıl kabul ederim bilmiyorum. Orda başına ne gelicek nasıl olcak en ufak bir fikrim bile yok. Tamamen çıkmazın içindeyim.
-Ona ne yapacak?
Belki psikopat Mirza'nın koyduğu kuralları falan vardır en azından bunları bileyim.
-Bunu ancak Mirza Bey bilebilir.
-Ya şu an bu sözleşmeyi imzalamazsam o zaman anında çekip vurucak mısınız beni?
-Tek söyleyebileceğim şey ya sözleşme ya ölüm efendim. En basit bu şekilde izah edebilirim.
Hiç bir çıkış yolu görünmüyor. En azından aptal sözleşmelerini imzalayıp belki sonradan Asenaya açıklayabilirim. Eminim onunla beraber başka bir çözüm yolu bulabiliriz. Ama şu an evime kadar giren bu heriflerden kurtulmam lazım.
-Kalemi uzat.
Kalemi elime alınca nefesimin daraldığını hissettim. Böyle bir şeyi ne kadar kalbimi acıtsada yapmak zorundayım. Kızım için kızıma kıymak zorundayım.. nasıl bir ikilemdir bu, ama buna mecburum.
Sözleşme ile bakışırken başımın hemen üstünde hissettiğim silah namlusunun baskısı arttı yapıcak bir şey yoktu.
İmzaladım..
•
•
•