2-

55 2 4
                                    

Çıktılar.

Umutsuzca duvarla bakışıyordum. Yaptığıma inanamıyorum kızımı o pisliğin ellerine kendi rızamla bıraktım... Ama mecburdum Asenam küçük kızım beni anlar. Yardımcı olur.

Saat 18:30 civarıydı Asena'nın eve gelmesine az kaldı.

kapı çaldı

-Selam babacımm.

-Hoşgeldin kızım.

Nasıl anlatabilirim bunu diye düşünürken Asena lafa girdi:

-Baba bir sorun mu var? Suratın sirke satıyor resmen.

-Biraz konuşalım mı güzel kızım.

-Tabi babacım

-Büyük bi iflasla karşı karşıyayız meleğim,ve çalıştığımız Barçın holding onlara ödeyemediğimiz borçları pek hoş karşılamadı.

-Bende çalışayım baba öderiz beraber yeterki üzülme sen.

Böyle dediğinde kalbime bi hançer saplandı sanki. Canım o kadar acıyorki.

-Hayır canım, maalesef bu seferki o kadar kolay olmadı. Holdingin sahibi Mirza Bey bu gün evime adamlarını gönderdi ve bana bi anlaşma sundular.

-Ne istiyorlarmış evi mi? Arabayı mı?

-Seni..

Gözleri fal taşı gibi açıldı. Dalga geçtiğimi düşünüyor gibiydi. Başka bişey diyemeden. Asena kahkaha attı.

-Of baba bende ciddiye aldım dinliyorum seni ya. Zaten çok yorgunum kalbime indirecektin bi an için çok inandırıcıydı.

Dalga geçtiğimi düşünüyor..?

-Asena ben ciddiyim! Bu dalga geçtiğim ya da seni kandırdığım bir konu değil. Eve geldiler kafama silah dayadılar ya canımı alacaklardı ya seni. Ve bana sözleşme imzalattılar.

-NASIL! NE DİYORSUN SEN.? NEDEN POLİSİ ARAMIYORUZ!?

-Asena yapamayız! Mecburuz ben borçları ödeyene kadar onunla kalmak zorundasın bu benim için ne zor anlamıyor musun. Minik bebeğim tek kızımı psikopatın tekine bırakmak çok mu mutlu ediyor beni sence. Ama bazen başka seçeneğimiz olmaz. Sana yemin ederim kızım o pisliğin yanına gitmenle gelmen bir olacak seni orda bırakmayacağım.

Bişey demedi. Ayağa kalktı ve kafasını sallayarak odasına gitti. Sanırım yalnız bırakmam gerekiyor böyle bir şeyi o da çabuk hazmedemez.

-ASENA

Babam böyle bir anlaşmayı nasıl kabul edip imzaladı anlamıyorum. Sevgilim peki onu nasıl bırakıcam ona nasıl anlatıcam bunları. OF!

hemen batını aradım.

-Batın

-Efendim canım?

-Çok kötü bir şey oldu.

-Anlatsana güzelim ne oldu.

-Ben, ben zorla başkasının yanına alınıyorum Batın çok kötüyüm şu an.

-Ahahaha kızım şaka mısın ya bişey oldu sandım.

-BATIN CİDDİYİM. Babamın anlaşmalı olduğu şirketlerden birinin sahibi borçları ödeyemediğimiz için babamı canıyla tehdit etmiş ve beni istemiş.

-Ne? Babanda kabul mü etmiş bunu?

-Öldüreceklermiş. Başka şansı kalmamış.

-Tamam kaçalım.

-Ne?

-Kaçalım bebeğim götüreyim seni. çok uzağa gidelim.

-Ne zaman

-Bu akşam.

-Tamam lütfen bırakma beni o pisliğin elline.

-Asla canım ben sana haber vericem şimdi kapatıyorum halletmem gereken şeyler var.

-Tamam çok seviyorum seni.

-Bende seni seviyorum askım.



MORCAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin