Попередження:
Всі герої даного оповідання є повнолітніми, хоч дехто може вважати що це не так, бо дечим це відрізняється від основного твору.
Але автор залишає за собою право подавати події так, як вважає за потрібне.
*****
Сидячи в своїй кімнаті на улюбленому дивані, Драко злився на все і всіх. Бо уже пару днів все виглядало так, буцім на нього наслали якесь дике прокляття невдачі: речі валились з рук, нічого не виходило із запланованого і взагалі його все навкруги діставало, незалежно від того, мало воно для нього значення чи ні.
Коли ж Драко , добряче виснажений цим, нарешті вирішив звернутись за допомогою до професора, то отримав відповідь, яка його просто добила:
– Юначе, на вас ніякого прокляття немає. Ви настільки занурені думками в магічний світ, що перестаєте помічати звичайні речі.
– Ви про що?! Які такі звичайні речі?! Хочете натякнути, що я просто настільки незграба?! Та ще донедавна у мене було все гаразд, а тепер це навіть не описати словами! Та світ навколо наче сказився!
– Ну от ви і завелись. А це ще один доказ моєї теорії.
– Та якої такої теорії?! Ви нарешті скажете мені чи далі будете знущатись?!
– Заспокойтесь, юначе! Справа в тому, що ви молодий хлопець і у вас просто грають гормони. Виникає неусвідомлена агресія, а за нею тягнеться і все інше: тремор, неуважність, неспокій… Вам просто потрібно, так сказати, “добре розслабитись”. Підіть десь відпочиньте, познайомтесь з красивою дівчиною та гарно проведіть з нею час. І повірте, ви одразу помітите як ваші справи налагодяться.
– Професоре, ви що насміхаєтесь? Ви коли останній раз виглядали у вікно? Та там така погода, що ніхто нікуди не захоче іти. І я в тому числі. Та й такий знервований сумнівно що зможу когось зацікавити. Скоріше влізу в якусь бійку. От зараз з радістю би відлупив того придурка Поттера. Це він причина всіх моїх проблем, однозначно.
– Ну що ж, справа у вас дійсно дещо проблематична. Але, гадаю, цьому легко можна зарадити. У мене тут є одне цікаве зілля. Його дія полягає в тому, що воно провокує яскраві “мокрі сни”. Колись, в молодості, ним інколи доводилось користуватись, коли через навчання не вистачало часу на особисте життя. Ось і вам мало б допомогти. Просто випийте його перед сном, уявіть того, кого б хотіли в ньому побачити і відправляйтесь у “обійми Морфея”.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Куди приводять сни
أدب الهواةЧи так маги відрізняються від звичайних людей? І наскільки є важливими сни в житті кожного. До яких пригод це може призвести? В цьому й повинен розібратись Драко. Інакше його чекає зовсім несолодке життя.