Sziasztok! Emily vagyok, Emily Smith.
Most Költöztünk ide Phoenixbe. 20 éves vagyok, és van egy párom james.
Már 4 éve boldog párkapcsolatban élünk és most végre össze költőzhettünk.
-Emily gyere segíts ki pakolni-kiáltotta
-rögtön megyek-válaszoltam
"éppen be léptünk az új házba mikor meghallottunk egy reccsenést"
-james? Te is hallottad? - kérdeztem meglepődve
-jaj Emily ez csak a szél-nyugtatott.
-igazad van, gyere pakoljunk beDe nekem valami nem stimmelt ezzel a házzal de lehet csak paranoiás vagyok.
" 1 óra múlva"-EMILY! GYERE IDE EZT NEM FOGOD EL HINNI-kiáltotta james.
Gyorsan le futottam a pincébe.
-mi történt james??-kérdeztem.
-az ez előtti lakó itt hagyott egy tiszta új fotelt-mondta mosolyogva.
-nem hiszem el, azt hittem baj van csezd meg-nevettem fel."eljött az este és vacsorázni mentünk"
-nagyon finom volt a kaja szívem de én most megyek aludni jo éjszakát!
-jo éjt neked is válaszoltam vissza - és megcsókolt.Egyenlőre külön szobába kellett aludjunk mert az ágy túl kicsi kettőnknek.
Mikor aludni akartam volna hallottam hogy valaki meg dobta az ablakomot, nagy rémülten fel keltem és ki néztem, de senki sem volt kint vissza is feküdtem volna mikor a nevemet kezdte valaki suttogni"Emily, Emily"kérdeztem vissza, hogy kiaz???
De nem válaszolt senki.
Vissza feküdtem az ágyba és meg próbáltam aludni."Reggel 8 óra"
Le mentünk reggelizni, reggeli közben kezdtem mesélni hogy mi történt az éjjel.
-valaki megdobta az ablakomat és hallkan suttogni kezdte a nevem.
- na ne viccelj már, ez már beteges-mondta felháborítóan james. És fél állt az asztaltól s elment munkába.
-ezt nem hiszem el, nem hisz nekem-mondtam szomorúan.
És egész este egyedül leszek, nagyon jó. Meg próbálom el terelni erről a figyelmem és sütögetek kicsit, miközben sütöttem valaki kopogott az ajtón...kimentem meg nézni
-segíthetek valamiben? - kérdeztem meglepődve.
-én vagyok a szomszédjuk William Jones-mutatkozott be
-örvendek a találkozásnak én Emily Smith vagyok az új szomszéd.
-tessék be jönni most sütöttem éppen.
"és mikor be lépett el kezdett mesélni a régebbi tulajról"
-pár évvel ezelőtt élt itt egy öreg ember aki sosem hagyta hogy valaki be tegye a lábát a házába. Ha valaki közeledni kezdett elzavarta, az a hír is járta! Hogy aki be merészkedett a házába azt meg kínozta egy baltával.
De persze ezek mind csak "horror storyk"-mondta nevetve
"én meg csak tettetem a nevetést"
-najo en mennem kell mert a férjem nemsokára haza ér és nem nagyon örülne hogyha tudna hogy meg nem vagyok otthon. Legyen szép délutánja viszlát!
-viszlát, és csuktam be az ajtót."Este 8 óra"
"Meg vacsoráztam és mentem fürödni. Miközben fogat mostam olyan volt mindha láttam volna valakit a tükörben de nem nagyon foglalkoztam vele hisz azt hittem megint csak képzelődök . Be szálltam a kádba és be hunytam a szemem, megpróbáltam lazítani,mikor éreztem hogy valaki meg érintette a kezem. Gyorsan ki nyitottam a szemem de senki sem volt, de mégis olyan volt mindha figyelnének. Vissza csuktam a szemem és valaki meg fogta a kezem gyorsan fel sikítottam és ki szálltam a kádból, egy pillanatra láttam egy maszkos férfit de gyorsan el is tűnt.
Nagy rémülten fel siettem a szobámba és hívtam jamest.
-JAMES!!!
-mi a baj Emily??
-valaki miközben fürödtem meg fogta a kezem és egy pillanatra láttam egy sötét maszkos férfit.
-hahaha-nevetett
-nem gondolod hogy ezt el hiszem, képzelődsz szívem!
-nem képzelődök!! Ma át járt a szomszéd és mesélte hogy régebb egy öreg ember lakott itt akitől mindnki rettegett és megkínozta azokat akik a háza köré mentek!!-mondtam félve.
-hány éves a szomszéd? - kérdezte james
-67 éves, de ez most miért is lényeges??
-Na nemár Emily,komolyan hiszel egy öreg nőnek vagy férfinek? Majd beszélünk mert mennem kell dolgozni éjjel jövök!
-de james... Ez nem vicc!! Kérlek ne rakd le.
-szia! - mondta unottan james és le rakta.
Miután be fejeztem a beszélgetést jamessel, hallottam hogy valaki jön fel a lépcsőn nagy halkan le mentem és a lábamhoz esett egy levél, furcsáltam, de ebbe a házba már semmi se normális. A levélben ez állt "látlak".
Meg ijedtem és eldobtam a papírt s felfutottam a szobámba és be zárkoztam.