Розділ 4

1.4K 46 9
                                    

Дійшовши до зупинки, я думала, що помру. Ноги страшенно гуділи. Скоріше за все, через дві пройдені милі, потім незручну поїздку в автобусі, через довге ходіння до роботи і через ходіння на роботі.

Я була втомлена і голодна.

Здавалося, що час чекання автобуса розтягнувся на декілька годин.

Я крутила в руках телефона, час від часу поглядаючи на годинник. Ось настала дев'ята година. Потім дев'ята нуль п'ять. Десять хвилин. П'ятнадцять.

Простягнувши ноги, я чекала. Можливо, автобус ходить не рівно в дев'ять. Графіку на зупинці не було.

— Анно?

Я підняла голову.

Навпроти мене стояла Джесі.

Ми разом працювалю в тому кафе, яке зачинилося.

— Привіт.

— Привіт,— відповіла Джесі, підходячи ближче,— ти на когось чекаєш?

— Так. На автобус.

— О, ці автобуси. Ніколи не знаєш, коли саме вони приїдуть. Я також на автобус. Ти вже знайшла собі нову роботу?

Джесі сіла поруч зі мною. Від неї пахло квітами. Вона виглядала красиво. Біляве волосся, світлі очі, маленьке обличчя. На її фоні я була сірою мишею.

— Так. Знайшла. З одного болота в інше. В такому я розбираюся.

— Я також знайшла. Цього разу це вже не миття посуду, підлоги чи столів.

Напевно, ми колись надали спілкування саме через те, що мали одні й ті ж проблеми. Навчатися хочеться, а грошей на це немає.

Своїх батьків Джесі не знала, я своїх втратила.

— Знайшла якусь по-справжньому хорошу пропозицію? Якщо так, то я рада за тебе. Мені, нажаль, так не щастить.

— Пропозиція була не просто хорошою, вона витягнула мене з лайна, Анно. Тепер грошей я не потребую. І нарешті можу почати навчання. З цього року.

— Я рада за тебе.

— Дякую,— Джесі випрямила спину і поглянула на мене зацікавленим поглядом. Її очі сяяли,— ти також можеш спробувати. Ти красива. Не особлива, але приваблива. Такі дівчата завжди всім подобаються. Особливо чоловікам.

Я поглянула на неї. Між нашими обличчями було декілька дюймів відстані. Вона посміхнулася.

Кісулька для татка 18+Where stories live. Discover now