Розділ 13

1.3K 49 0
                                    

Як добре, що Крістофера не було вдома. Він уже не був моїм хлопцем (здається, він ніколи ним і не був), тому той факт, що я тільки-но зайнялася сексом з його батьком, турбував мене менше ніж те, що він міг комусь розповісти про побачене.

Все проведене в майстерні залишиться тільки між нами.

Я прийняла душ і переодяглалася в чисте. Труси довелося прати в раковині. Минуло вже чимало часу, але напруження між ногами залишалося незмінним.

Секс справді був дуже хорошим. Чи не хорошим. Ідеальним.

Я намагалась думати про роботу, про свої проблеми, про пошук нового житла, але ці думки ніяк не могли продертися до моєї забитої голови.

Кожного разу, як я відривалася від реальності, я опинялася в тій чортовій майстерні, спиною на капоті з широко розставленими ногами.

Я мала його відштовхнути. Якби я це зробила, ситуація не була б настільки заплутаною і напруженою.

Я збирала речі. Думала, що після такого більше не буду жити в цьому домі. Але перед тим, як їхати, треба розібратися з журналістами. Джонатан може розібратися. За стільки років на великому ринку йому не раз і не десять доводилося це робити.

Речі були зібрані.

Я лягла відпочити і заснула. Це не було несподіванкою. Пробудження не потягнуло за собою хороший настрій.
Час минув, проблеми лишилися.

Я прокинулася збудженою, тому перед тим, як спускатися і шукати собі щось поїсти, довелося приймати холодний душ.

Мені не хотілося зустріти десь Джонатана, хоча поговорити з ним було потрібно. Мені було б ніяково. Я ненавиділа себе за те, що в двадцять років могла поводитися, як сором'язлива школярка.

В тому, що ми зайнялися сексом, не було нічого дивного. Ми дорослі люди. І обоє цього хотіли.

Але всеодно було соромно.

Нажаль, в людській взаємодії я була мало обізнаною.

Якщо робити вигляд, що нічого не сталося, то можна уникнути неприємностей. Це не завжди допомогає, але мені для однієї розмови допоможе.

Потім я поїду. Щоб не давати журналістам ще більше корму.

Коли я виходила з кімнати була сьома вечора. Мені вдалося довго проспати. Але я всеодно почувалася втомленою. Втомленою і вичавленою.

Кісулька для татка 18+Where stories live. Discover now