Ammi ki call

147 9 0
                                    

Previously....

MS: (KS ki baat cut kartey hue) Apki wajah se kya KS... Hum jantey han ke hamari ghalti hai...humey ap logon ko pehley hi sab bata dena chahiye tha...

MS: (KS se) Hum yeh bhi jantey hai...ke sach janney ke baad apko kitni taqleef hue hogi...


Continue...

MS: (KS se) Jo bhi hua...ussy bhul jaye KS... 

KS: (udaas lehjey mein) G... 

MS: (KS se) Idhar aye....

"KS...MS ke pass jati han...or MS KS ko hug karti han...MS ko hug karney ke baad KS relax hojati han....jaisey unhy sakoon mil gaya ho...."  

"Dosri taraf phuspag yeh dekh kar buhat khush hojati han..."

PhuspaG: (hastey hue) Lagta hai...Karishmag ab bilkul thek han... 

KS: Kyon humko ka hua tha? 

Phuspag: (KS se) Arey...Humko kya hua tha...koi bataye inhy zara.. 

Phuspag: (MS se) Pata hai MS...apko...inhone pora hospital sir per utha liya tha.... 

MS: (smile kartey hue) Sach mein...? 

Phuspag: Or nahi tuo kya MS.... 

KS: Amma! bhaq! Kuch bhi...apni taraf se... 

KS: (MS se) Arey...MS...yeh aysey hi keh rahi han...phuspag... ap tuo janti han na inhy... 

Phuspag: Arey! Hum jhoot nahi bol rahey...MS...

"Yeh sab dekh kar MS..hasney lag jati han...abhi yeh nok jhok chal hi rahi hoti hai ke KS ka phone bajta hai..."

KS: (phone ki taraf dekhtey hue heerani se) Ammi...

"Yeh sunkar MS bhi heeran hojati han..." 

"KS...phone uthati han..."

KS: (ghabratey hue) Hello! Ammi... 

Ammi: Han...Karishma beta... tuo abhi haseena ke sath hai kya? Hamari ussy baat kara...Hum kabsy ussy phone kar rahey han...woh hamara phone hi nahi utha rahi...

"HINT: Ammi ko yaqeen hota hai ke MS.. KS ke sath safe hi hongi..."

"Yeh sunkar KS...MS ki taraf ishara karti han...ke unka phone kahan hai?" 

"MS dekhti han...unka phone side table per para hota hai...MS phone uthati han or dekhti han...ke ammi ki 25misscalls aye hue han..."

Ammi: (KS se) Hello...Hello... 

KS: (ghabratey hue) G...G...Ammi... 

Ammi: Sab thek tuo hai na? Tuo haseena ke sath hi hai na? 

KS: Han...Han...Ammi...Sab thek hai... 

Ammi: Humey tuo aysa nahi lag raha...

KS: Nahi...Nahi...ammi..sach mein sab thek hai... 

Ammi: Acha...tuo baat kara hamari haseena se...

"KS MS ko ishara karti han...ke ammi unsy baat karna chahti han...." 

"MS...mana kar deiti han...kyoke MS ko pata hota hai ke woh ammi se sach nahi chupa payengi...or ammi unhy foran pakar lengi..."

KS: (ghabratey hue) Han...abhi karatey han... Asal mein woh.. na abhi aik meeting mein busy han... jaisey hi free hoti han hum baat karatey han apki...unsy..

Ammi: Acha...Hum intezar kar rahey han...jaisey hi woh farigh ho...ussy bol foran humey phone karey... 

KS: G...

"CALL ENDS..."

"Call khatam honey ke baad...KS ki sans mein sans atti han..."

KS: (MS se) Kahan phasa di MS...ap humey... 

MS: (KS se) Apny tuo phir bhi sambhal liya KS... agr hum baat kartey na tuo pakka pakrey jatey... 

KS: (MS se) Chaliye...hum doctor se poch kar attey han ke apko kab tak dicharge mileyga... 

MS: Thek hai...

"Phir KS room se bahar chali jati han..." 

 "Phir raat tak MS ko dicharge mil jata hai..."

KS: (MS se) Phuspag...aysa kijye...ap mira ke sath ghr chaley jaye...hum MS ko ghr chor kar attey han... 

MS: Arey...iski koi zarorat nahi hai...KS hum chaley jayengey 

Phuspag: Nahi...MS...Karishmag sahi keh rahi han...ap hamari fiqar mat kijiye...hum chaley jayengey... 

MS: (heerani se) Kya baat hai phuspag...aj kal tuo ap KS ki buhat side le rahi han... 

KS: Aysa kuch nahi hai MS...woh tuo yeh bas apki wajah se.. 

Phuspag: Han...Han...MS...warna hum or inki side... 

Phuspag: (overacting kartey hue) Hum tuo kehtey han na... hamarey lalla ke tuo bhag hi phut gaye... 

KS: (sir hilatey hue ke dekha agaye na wohi phuspag) Dekha MS apny...

"Phir MS hasney lag jati han...ke yeh saas bahu tuo phir se shoro hogaye..."

MS: (muskuratey hue dil mein sochti han) ke inka kuch nahi hosakta...


To Be Continued

ENJOY GUYS

Comments mein zaror batana ke kaisa laga...

Written by: 

"Vote for this part if you like it & Follow me for more.."

KAREENA FRIENDSHIP (the unbreakable bond)Where stories live. Discover now