KS se wada

147 11 0
                                    

Previously...

Phuspa G: (dil mein sohtey hue) Humny Karishma g ko tuo tasalli deney ke lye boldiya...lykin lagta tuo humey bhi yahi hai ke koi tuo baat hai...jo MS ko pareeshan kar rahi hai....

MS PART # 37

"MS apny room mein bethi hue hoti han...unko bilkul samajh nahi arahi hoti ke woh kya karen....."

MS: (apny apko tasalli detey hue) karna tuo hoga hi...

"MS aik lambi sans bharti han....or phir sab logon ko apny room mein bulati han....."

KS: MS...sab thek tuo hai? 

MS: G...KS...Asal mein baat yeh hai ke humey kuch dino ke lye shahar se bahar jana hoga...

PhuspaG: (heerani se) Kyon MS... 

MS: Woh asal mein...hamarey aik qareebi rishtedaar han...unki tabiyat thek nahi hai...humey unhy dekhney jana hoga.... 

MS: (KS ki taraf dekhtey hue) Tuo KS... 

KS: Ap befikar rehiye MS...ammi hamari zymedari han... 

MS: Shukriya KS... 

KS: Arey....ismein shukriya ki ka baat hai...MS...woh hamari bhi tuo ammi han...

MS: (smile kartey hue) Hmm.. 

KS: Waysey...MS..kab ja rahi han? 

MS: Kal... 

Phuspa G: Itni jaldi... 

MS: Han Phuspag...jana pareyga... 

KS: MS...ap wapis tuo jaldi ajayengi na? Woh ka hai na...apkey baghair thana suna suna lageyga... 

MS: Hum koshish karengey....KS.... 

KS: Hmm..

MS: Han aik baat or... 

MS: KS....ajsy mira ki zymedari apki hai....absy woh apkey orders follow kareygi... 

KS: G MS....

MS: (mira ki taraf dekhtey hue) Mira ajsy ap KS ke orders follow karengi... 

Mira: Okay MS... 

MS: (khud ko sambhaltey hue) Chaliye hum chaltey han... humey thori si packing bhi karni hai.... 

KS: G MS...

"Phir MS....ghr janey ke lye thaney se ja rahi hoti han.."

 "Abhi MS...gate per hi pohanchti han...ke KS MS ko wahi ruk leiti han..."

KS: MS...ap kal janey se pehley aik baar thana tuo ayengi na?

"KS ki yeh baat sunkar MS soch mein par jati han..."

"KS MS ki taraf umeed bhari nazron se dekh rahi hoti han...MS KS ki taraf dekhti han..."

MS: (khud ko sambhaltey hue) Hum ayengey KS... 

KS: Shukriya MS...

"MS KS ko pyar bhari nazron se dekhti han...or phir ghr ke lye nikal jati han....." 

"Ab ghr pohanchney ke baad MS ke lye sabsa bara mission tha ke woh ab apni ammi se kya kahengi..."

MS ke ghr mein

"MS ghr mein enter hoti han...." 

"MS ko itni jaldi ghr mein dekh kar ammi heeran hojati han..."

Ammi: (heerani se) Haseena...aj tuo itni jaldi kasey agaye.. 

MS: Kyon hum jaldi nahi asaktey? 

Ammi: A tuo sakti hai...lykin tujhy apni duty se fursat miley tab na.... 

Ammi: Jab dekho tab duty...hamarey lye time kahan hai terey pass? 

MS: Aysi baat nahi hai...ammi...ab tuo a gaye han na...ab ap isi tarah danti rahengi? 

Ammi: Acha...acha thek hai.. 

MS: Hum change karkey attey han... 

Ammi: Thek hai...

"MS wardi change karkey atti han..."

Ammi: (MS ko apny pass bulatey hue) Idhar a...

"MS apni ammi ki gaud mein jakar leit jati han...."

Ammi: (MS ke sir per hath phertey hue) Kya hua hai? 

MS: Kuch nahi ammi... 

Ammi: Dekh humey nahi batana hai tuo mat bata...lykin yeh bahaney bazi karny ki zarorat nahi hai humsy... 

Ammi: (pyar se MS ki taraf dekhtey hue) Ammi han hum tumhari...terey chehrey per yeh pareeshani humey saaf nazar arahi hai...

"MS uth kar bethi han...or apni ammi ka hath pakar leiti han..."

MS: Wadaa...kijye ap humsy ap kisi se kuch nahi kahengi...

Ammi: Arey...kya nahi kehna hai...yeh bhi tuo pata chaley humey.... 

MS: Ammi....


Kya Hoga Agey?

"Kya MS Ammi ko sach batayengi? Kya KS ko sach pata chal payega? Kya MS kal thaney jayengi ya nahi?"

Comments mein zaror batana ke kaisa laga

ENJOY GUYS

Written by: Video-diary

Vote for this part if you like it & Follow me for more exciting parts..

KAREENA FRIENDSHIP (the unbreakable bond)Where stories live. Discover now