1. Bölüm: Dük, Novel'i öğreniyor.

308 23 10
                                    

TW! : Şiddet

Novel bağımlılarının başına gelmesini dilediği o olay, benim başıma geldi.

En az on kez okuduğum 'Dük'ün Lalesi' adlı novele reenkarne oldum.

Novelin sonunda ölen kötü kadının bedeninde uyanmak istiyordum fakat onun yerine saf masum başrol kızımızın ilk bölümde öldüğü en yakın arkadaşı oldum.

Üstelik novel benim ölümümle başlıyordu!

Bu trajedi yaşanmamalı.

Bedenine reenkarne olduğum kız Irene, İmparatorluk Sarayı'nda düzenlenen baloya gitmediği için ölmüştü. Bende bu yüzden baloya katıldım!

Hâlâ reenkarne olduğuma inanamayarak etrafı incelerken yanıma novelin kötü kadını Leydi Ophelia yaklaşıyor.

Bu güzellik abidesinin bedeninde uyanmalıydım. Kızıl saçlarıyla bütün olan kırmızı elbisesi... Ahh tam bir tanrıça.

"Oh, Leydi Irene. elbiseniz size çok yakışmış."

Bu cümleyi biliyorum! Novelde Leydi Ophelia, başrol Nova'nın üstüne şarap dökmeden önce böyle söylemişti.

Elindeki kadeh üstüme doğru dökülecekken geriye çekiliyorum. Şarap yere dökülüyor.

"Üzgünüm. Fazla dikkatsiz davrandım." diyor Leydi Ophelia.

"Bir leydinin nasıl davranması gerektiğini öğrenememişsiniz demek ki. Sizi anlıyorum." diyorum.

Gelir gelmez kavgaya bulaşmak istemiyordum fakat reenkarne olmamın tadını çıkarmak için hak edene hak ettiği cevabı vermeliyim.

Leydi Ophelia kızarmış suratıyla yanımdan hızla uzaklaşırken merakla soylu kadınların abartılı elbiselerini inceliyorum.

Bu novel tam benlik! Noveli okurken böyle elbiseleri giymeye çok heveslenmiştim.

Üstümdeki elbiseyi alelacele seçtim bu yüzden giyerken istediğim keyfi alamadım. 

Yine de elbiseyi sevdim. Her yanı beyaz tüllerle çevrili.

Ben düşüncelerimde kaybolurken başrol erkek anons ediliyor.

" Dük Calix Roan Clemonte teşrif ediyor!"

Işıklar başrol erkeğin üstünde. Birazdan novelin benim ölümümden sonraki ilk sahnesi başlayacak.

Calix soylularla sohbet ederken Nova anons edilecek. Soylular ondan hoşlanmadığı için Nova'yı kötüleyecekler. Calix onu merak edip arkasına dönecek. Güzel ve masum Nova'yı görecek ve ona aşık olacak.

Bu sahneyi gözümde canlandırmak için o kadar uğraşmıştım ki! Şimdi canlı olarak göreceğim.

Keşke telefonum yanımda olsaydı da video çekebilseydim.

Calix, İmparator ve İmparatoriçe ile selamlaşmaya giderken onu seyrettim.

Mükemmel bir yakışıklılığı var. Başrol erkekten beklenildiği gibi. 

___

O sırada Irene'yi öldürmek için gelen suikastçiler

"Bu kız hangi deliğe kayboldu böyle?" dedi suikastçı beraberindeki arkadaşlarına.

Irene'nin baloya katılmadığı söylenmişti ona. Fakat söylenilenin aksine kız baloya katılmıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 01, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Takıntılı Leydi [kısa hikaye]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin