GİRİŞ

14 2 0
                                    

Ada'yla sınav haftamızda ders çalışıyorduk. Karşı dairemizde yeni birileri taşındığını biliyordum. Onlar taşınalı 2-3 gün olmuştu fakat taşındıklarından beri son ses şarkı dinliyorlardı ilk başta Ada'yla buna katlanmıştık fakat artık sinirlenmeye başlamıştık. Daha onların yüzünü bile görmemiştik. Fakat sadece birkaç erkeğin orada kaldığını biliyorduk. Saat yine 9 olmuştu biz ezber yapmaya çalışırken yine şarkı başladı.

Ada'yla birbirimize sinirli bakışlar attık ve Ada "kanka ben bunların kapısına dayanıcam artık. Hadi gel şunlara bir şey diyelim kapatsınlar şu müziği. Artık kafam patlayacak. Saat akşam 9'da başlıyor 12'ye 1'e kadar devam ediyor. Artık uykusuz gidiyorum üniversiteye." dedi ve ikimizde ayaklandık.

Ada'yla onlara hadlerini bildirmeye kararlıydık. İkimizde sinirli bakışlarlaydık. Ada onların zilini çaldı. Zil çalar çalmaz müzik sesi kesildi ve ayak sesleri gelmeye başladı.

Kapı açıldığında karşımızda benden 5-6 cm büyük esmer mavi gözlü bir çocuk bizi sorgular bakışlar atarak "buyurun hanımlar bir şeye mi ihtiyacınız vardı?" dedi.

Esmer çocuğun arkasına baktığımda kumral saçlı mavi gözlü bir çocuk bize bakıyordu. Ben onu incelerken Ada çoktan konuşmaya başladı "çok ses çıkartıyorsunuz. Burada ders yapıyoruz. Sesi kapatmazsanız site görevlisine sizi söylemek zorunda kalacağım" dedi sinirli bakışlarıyla.

Benim gözüm kumral çocuğa takılmıştı ve o çocukta bana bakıyordu. En sonunda ondan gözlerimi ayırdım ve Ada'yla esmer çocuğun kavga ettiğini farkettim. Ben gözümü kaçırır kaçırmaz arkadaki mavi gözlü kumral saçlı çocukta gözünü kaçırdı ve ikisini sonunda ayırmayı başardık.

Ama Ada hâlâ sorguluyordu. Benim aklımda ise o kumral saçlı çocuk vardı ve aklımdan çıkmayacaktıda...

...

ARKADAŞLARRR💫💗 BENCE BU HİKAYE BAYA GÜZEL GİDECEK✨ HERKESİN ÖNERDİĞİ İSİMLERİ KULLANMAYA ÇALIŞTIM. SİZ KİTABI BEĞENDİĞİNİZ Mİİ?? YORUMLARA FİKRİNİZİ BELİRTİRSENİZ SEVİRİM. HİKAYEYİ BEGENDİYSENİZ OY KULLANİR MISINIZ 🦄
YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZZZZ🌈

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 22, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkın Gözleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin