İyi Okumalar ♡︎
Asiye'den
Sabah alarm'ın sesiyle uyandım ama hiç kalkasım yoktu.İşe gitmem gerekiyordu bu yüzden yataktan kalkıp yatağımı düzelttim, sonrada günlük rutinimi yapıp aşağı indim.
Asiye=Günaydın anne.
Hatice=Günaydın kızım.
Asiye=Babam yok mu ?
Hatice=Gelir birazdan, işi vardı sen otur kahvaltını yap.
Allahallah noldu ki acaba şimdi ? Babam gelmeden annem kahvaltı yaptırmazdı ki bana.
Asiye=Yok beklerim ben.
Hatice=Peki sen bilirsin kızım.
Biz konuşurken babam geldi.
Veli=Günaydın.
Asiye=Günaydın baba
Veli=Başlayın hadi.
Hatice=Söyle hadi.
Babam önce derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.
Veli=Kızım bugün işe gitme.
Asiye=Neden ki baba ?
Veli=Yarına seni istemeye geliyorlar, bugün müstakbel kocan ile buluşacaksın.
Müstakbel kocam mı ? Nasıl ya ?
Asiye=Baba ne diyorsun sen ? Ne istemesi, ne evlenmesi ? Tanımadığım bir kişiyle neden evleniyorum ben, sebep ne ? Nerden çıktı bu ?
Veli=Ben tanısam yeter.
Asiue=Baba sen iyi misin ? Daha yaşım kaç benim ? Üstelik daha yeni mesleğimi kazandım ben.
Veli=Ağzını topla ve 2 saat içinde hazır ol.Seni almaya gelicek.
Asiye=HİÇ BİR YERE GİTMİYORUM BEN!
Dedim ve ayağa kalktım.
Veli=BİR DAHA BANA O SESİNİ YÜKSELTİRSEN SANA İSTEMEDİĞİM ŞEYLER YAPARIM.ŞİMDİ GİT ODANA VE HAZIRLAN HEMEN !
Arkamda duran sandalyeyi yere fırlattım ve ağlayarak odama çıktım.
Odama vardığımda kapıyı kilitledim ve kendimi yatağa attım sonrada hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.Neden böyle bir şey yapmıştı ki ? Neden beni tanımadığım elin oğluyla evlendiriyordu ? Gözünde bu kadar değersizmiydim ben ? Demek ki benim değerim onda bu kadarmış.Ben bunları düşünürken zaman geçmişti ve kapı çaldı.
Hatice=Asiye, kızım girebilir miyim ?
Yataktan kalktım ve kapıya doğru ilerledim.Kapı'nın kilidini açtığımda içeri annem girdi.
Hatice=Kıyamam, kuzum benim.
Dedi ve bana sarıldıktan sonra saçlarımdan öptü ve beraber yatağa oturduk.
Asiye=Anne, babam beni neden...z-zorla evlendiriyor ?
Hatice=Öyle gerekmiş.
Asiye=Nasıl öyle gerekmiş ya, sen bilmiyor musun ?
Hatice=Şirket batmak üzere.Babanda iş ortağı arıyormuş sonra birisi gelmiş ve babana eğer kızını oğlumla evlendirirsen seni batmaktan kurtarırım demiş.Babanda bunu kabul etmiş.
Asiye=Babam şirketi batmasın diye kızını elin oğluyla evlendiriyor.Şirket batmasın, ama kızı'nın hayatı batsın.Ne güzel ya.
Dedim ve sinirden güldüm.
Hatice=Sadece öyle gerekti kızım.
Asiye=Senin için söylemesi ko- Bir dakika ya sen neden bu kadar rahatsın ?
Hatice=...
Asiye=Sende biliyordun demi anne ?
Dedim gözüm dolu bir şekilde.
Hatice=Asiye, kızım ben-
Asiye=Anne çık odamdan lütfen.
Hatice=Ben-
Asiye=Anne odamdan çıkar mısın lütfen ? Kalbini kırmak istemiyorum.
Annem gidince kapıyı yine kitledim, kendimi yine yatağıma attım ve ağlamaya başladım.Bu kadarınıda beklemiyordum cidden.Bu kadarı bana fazla.Demek ki onlar beni hiç sevmemiş bunu anlamış oldum.Çünkü bir anne ve baba kızını neden elin oğluyla evlendirsin ki ? Üstelik ben daha tanımıyorum nile.Ama evlendirebiliyormuş işte.
Saatin farkına vardığımda o lanet buluşma aklıma geldi.Hazırlandım ve aşağı indim.
Veli=Çıkıyor musun ?
Asiye=Evet.
Dedim yüzüne bakmadan.
Veli=Sana kafenin konumu attım, yarım saat içinde orada ol.
Babamı es geçip evden çıktım ve kapıyı sertçe çarptım.Arabama bindim ve sürmeye başladım.Yaklaşık bir 10-15 dakika falan sonra kafeye geldim ve oturacak bir yer aradım.
Aradan 25 dk geçmişti ama hala gelmemişti nerede kaldı ki şimdi bu öküz ? Acaba onudamı zorla evlendiriyorlar ? Eğer öyleyse ikimiz birlikte babalarımızı ikna edebiliriz.
Ben bunları düşünürken içeri uzun boylu, yeşil gözlü biri girdi.Biraz etrafına bakındı ve benim ona baktığımı fark etti sonrada benim yanıma geldi.
X=Sen Asiye olmalısın.
Asiye=Evet ama sen kimsin ?
X=Doruk ben, Doruk Atakul.
Doruk Atakul...
Evet yeni bir kurgu ile karşınızdayım umarım beğenmişsinizdir ve oy vermeyi unutmayın lütfen.Görüşürüz ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Evlilik (ARA VERİLDİ)
RomanceHer şey Veli'nin bir sözüyle başladı ve sonra olanlar oldu... Peki, Babalarının zoruyla evlenen iki genç evlenirse ne olur ? Gelin ve AsDor'un hikayesine ortak olup bunu hep beraber öğrenelim.💞 Kardeşlerim Dizisi Karakterleri için yapılmıştır... Tü...