Cuma. Okul temsilcisi .
Hayır ya benim bugün gergin olmamam gerekiyordu. Sabah kalkıp hayırlı cumalar mesajı atmam lazımdı. Kırmızı güllü. Ya da camili. Bilmiyorum
Son zamanlarda hep gerginim. Yaşamım için hiç olumlu değil bu.
Sınıfta cam kenarındaki sıramda oturup dışarıyı izliyordum.
O sırada gözüme Jay hyung takıldı. Acaba ona açılsaydım ne olurdu.
Ah hayır saçmalama. Adamın sevgilisi var.
Of bilmiyorum. Sanırım iyi bir dinlenmeye ihtiyacım var. Doğru düzgün uyuyamıyorum bile.
Sınıfa koşarak giren bir adet sunoo ve yanında ek paket olarak bir jake dikkatimi çekti.
"Jungwon seni arıyoruz ya. Hadi gel oylama başlıyor"
Sanırım midem bulanıyor.
"Geldim geldim. "
Kazanınca daha büyük bi sorumluluk almış olacağım. Bu beni daha çok yoracak. Sanırım kendi kuyumu kazdım.
"Aklındaki boş düşünceleri siktir et amk yüzünden bile okunuyor karamsarlığın" diye konuştu jake. Haklıydı.
"Tamam iyiyim "
. . .
Çoğu sınıf oylamayı yapmıştı. Sıra 3. Sınıflara geldi.
Jay hyungların sınıfını görünce istemsizce gülümsedim.
Jay hyung oy verdikten sonra yanıma geldi.
"Nasılsın?""Her zamanki gibi gergin." Cebinden sakız çıkardı ve bana verdi.
"Bir yerde okumuştum sakız stresi azaltır diye. Ayrıca o kadar gerilme. Yani aslında neden gerginsin tam bilmiyorum. Kazanamazsın diye mi gerginsin yoksa kazanırsın diye mi?"
"Kazandıktan sonrası çok zor değil mi hyung? Bi hevesle kabul ettim ama-"
"Ama başaracaksın ayrıca o kadar da zor değil. Pek bir şey olmuyor. Sadece arada dersten çıkıyorsun. Ki bu eğlenceli" konuştuktan sonra kıkırdadı ve devam etti.
"Derse gidiyorum görüşürüz başkan."
Başkan?
Ya ben senden hoşlanıyorum adam. Senden duymak istediklerim bu değil ki.. . .
Öğlen olmuştu. Bütün gün boyunca derslere girmeyeceğimi öğrendim. Sanırım mutluyum. Ama çok yorgunum.
Kantine bile koşamadım. Ama benden önce sunoo koşmuştu.
Yerimizde oturuyor ve yemeklerimizle bizi bekliyordu
"Sunoo" dedim.
"Efendim"
"Sen tanrı tarafından gönderilmiş bir lütuf musun? O sıraya asla giremezdim bu yorgunlukla"
"Öyleyim tabiki tanrıdan korkmasam ben tanrının kendisiyim derdim de.. korkuyorum tanrıdan ben tanrı değilim. Tanrım affet"
Jake kıkırdadı. Sonra bi anda masa dolmaya başladı.
Jay, sunghoon, heeseung ve riki gelmişti.
Yunjin yoktu.Ama meraklı arkadaşım bunu benden önce sordu.
"Yunjin noona nerde?"
"Ah jay ve o ayrıldılar sunoo" dedi riki.
Hiç üzgün değillerdi. Heleki Jay.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dear My All | Jaywon
ФанфикJungwon: JAY BANA YAZDI Sunoo: Saka yapiyorsun dimi 2 YILLIK CRUSHKN SANA YAZMIS OLAMAZ HERIF SENI 2 YILDIR FARK ETMIGO AMK texting + duzyazi