6. Bölüm

1.1K 118 298
                                    

Bu bolum duz yazi texting ficinin duz yazisi oldugu icin pek obem vermedim ozur dilerim bi yazim hatasi falan varsa ozur dilerim simdiden duzyazima guvenmiyorum asla neyae umarim begenirsiniz diger bolum tekrardan texting
___________________

Klasik bir okul gününde yine derste sunoo ile dedikodu yapıyorduk. Sanırım hoca artık bizi gerçekten ayıracak.

Agh bu fazla üzücü olurdu. Umarım yaşanmaz.

"Jay hyungla ilgilide bir şeyler duydum wonnie dinlemek ister misin?"

"Cevabını bildiğin sorular sorma da anlat sunoo"

"Jay hyungların sınıfından bir kız ona çıkma teklifi etmiş. İşte üzücü kısım"

Kalbim fazla hızlı atıyordu. Heyecan veya olumlu duygulardan değildi. Korkudandı. Kabul etmiş olma olasılığı beni fazlasıyla korkutuyordu.

Zaten paranoyak bir manyaktım. Sanırım birinden hoşlanmak benim gibi birisi için fazla.

"Kızın teklifini kabul etmiş."

Kelimenin tek anlamıyla kalbimde bir şeylerin parçalandığını hissediyordum.

Ama ben yang jungwon'um. Her şey normalmiş gibi devam etmeliyim.

"Olabilir. Kız kimmiş ki?"

"Huh Yunjin"

"Bir şey diyim mi."

"De"

"Keşke Jay hyung olsam."

"Neden amk"

"Kanka mal mısın? Yunjin diyoruz. Kız taş taş. "

"Üzülmedin mi?"

"Hayır amk keşke yunjin ile ben çıksam" yalancı. Tam bir yalancıyım.

Ama sanırım fazla profesyonelim çünkü kim sunoo'yu bile bu söze inandırdım...

Zil çalmış ve öğlen olmuştu. Kantine koştuk.
Ben,sunoo ve jake.

Sunoo ve jake arkada kalmıştı. Biraz küçük bir insan olduğum için insanlara fazla takılmadan geçebiliyordum.

Ayrıca hızlı koşuyordum. Bu yüzden kantine neredeyse kimse yokken ulaşmıştım. Kendime, jake ve sunoo'ya yemek aldıktan sonra köşemize baktım.

Ve hayır kapılmıştı. Hem de jay hyunglar tarafından.

Yang Jungwon.
Bunu aklına kazı bir hata yaptın.
İlk önce yerine oturucaktın ya.

"İnanamıyorum. Resmen yerimizi kapmışlar ayılar ya" dedi Jake

"Hallederiz ya" dedi sunoo ve onların yanına ilerledi.

Sunooyu gördükleri gibi gözleri hepsinin fal taşı gibi açıldı. Yunjin dışında

Gerçekten onun burda ne işi var ki? Hayır gerekli mi?

Asla üzülüp kıskanmadın Jungwon. Gece bunları ağlayarak pembe günlüğüne yazmayacaksın.

"Sunoo bilmiyorduk buranın sizin olduğunu kalkıyorum ben şimdi " dedi Riki. sanırım onları fazla korkutmuştuk.

"Yok hayır korkmayın insan içinde ısırmıyor" dedim ama kendi sonumu falan getirdim.

"Ne"

"Yok ben yemek anlamında yemek onu insan içinde-"

Dear My All | JaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin