Примітки:
Раджу включити пісню Once upon a December та Mockingbird для приємнішого прочитання.
_________________________________________Місію закінчено.
Нарешті стрілянина з усіх боків затихла, але у вухах досі дзвенить до болю гучний звук пострілів, свистячі кулі та крики болю заглушали все навколо. Ноги і руки тремтіли, адреналіну в крові більше, ніж розуму. Усі вороги мертві.Це була важка зачистка. Цього разу було масштабніше, ніж зазвичай, зачистка цілого ворожого угруповання, яке хотіло заволодіти торговими шляхами Бонтен, а також їхніми товарами: опіат, амфетамін, кокс та інші види наркотичних та психотропних речовин будь-якого кольору, смаку та розміру. Ну і, звичайно, всі веселощі, а також основне завдання лежало на плечах Санзу, а з ним ще такі ж буйкі брати Хайтані.
Виходячи вже з покинутої будівлі, що знаходилася в якомусь Богом забутому місці, на окраїні Токіо з горою трупів усередині, яку вони подірвуть до чортової матері, Санзу відчував різкий холод, що пройшов по всьому тілу. Початок грудня зрештою. Холод змушував тремтіти на ногах, що і без того тремтіли. Куртку рожеволосий залишив у машині Какучйо, сказавши собі, що надвечір не повинно сильно похолодати. Хайтані досі всередині переконуються, що всі мертві, і закладуть вибухівку віддаленого керування. А Харучійо нічого не залишається, крім того, як безпорадна тварина сісти десь біля входу в будівлю і чекати на Хайтані.
Вони вже разом близько двох років, про це ніхто не знає. Звичайно, уявіть, що три члени верхівки найнебезпечнішого злочинного угруповання Бонтен зустрічаються. Коко б у непритомність впав, а потім буде стверджувати, що різко збожеволів, дізнайся він про це. І без того тихий Какучйо, напевно, сидітиме в трансі кілька днів. Про Такеомі взагалі краще мовчати, стільки емоцій він взагалі навряд чи відчував у житті. Ну раз вже поруч нікого, настав той момент покопатися у своєму житті і в своїх почуттях.
Чесно, він не знає, що відбувається у них між собою. У них дивні стосунки, дуже. Ран і Ріндо брати, але кохають одне одного далеко не в братерському значенні, і якось вийшло, що вони втягнули у все це Санзу. А може, він сам поліз? Він не знає, воно вийшло само собою. І минуло чимало часу з тих пір. І за цей час він справді встиг полюбити їх по-справжньому. Він закохався в холодні ранки, що супроводжували жаркі обійми з двох сторін і тихе: "У нас ще є час, давайте поспимо довше..?". Він закохався в теплоту тіл, що оточували його з усіх кутів. Він закохався у їхні тихі вечори з пляшкою вина. Він закохався в сильні руки, які несуть його в ліжко після п'янки, передозу, рани чи ще чогось. Він закохався у турботу, яку вони йому дають. Він закохався в Рана та Ріндо Хайтані.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Теплі руки
FanficЦе найщасливіший день у його житті: сонце, що майже пішло за обрій, білий кіт і дві людини, яких він дуже любить. _________________________________________ Примітки: Ран - 28 Ріндо - 27 Санзу - 26 Погрійте тут свою втомлену душу ...